FTM Forum

Full Version: Miami 2010
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Deadline nu wel op 23.55 uur?
Deze week niet zo goed bevallen?
Zie het bestand van Mac Buurs :eten:
mindlight Wrote:Zie het bestand van Mac Buurs :eten:

ik kan het niet vinden.
Haggie Wrote:Deze week niet zo goed bevallen?

dan had ik andere q's gehad en geen djoko...
buurs Wrote:
mindlight Wrote:Zie het bestand van Mac Buurs :eten:

ik kan het niet vinden.

Beter zoeken :eten:
buurs Wrote:
Haggie Wrote:Deze week niet zo goed bevallen?

dan had ik andere q's gehad en geen djoko...

Djoko is een prima keuze
Haggie Wrote:
buurs Wrote:
Haggie Wrote:Deze week niet zo goed bevallen?

dan had ik andere q's gehad en geen djoko...

Djoko is een prima keuze

ik baal er enorm van.

hopelijk pakt hij nog 360 pnt, maar ik zie het somber in.

ljubicic geef ik een goede kans.
mindlight Wrote:
buurs Wrote:
mindlight Wrote:Zie het bestand van Mac Buurs :eten:

ik kan het niet vinden.

Beter zoeken :eten:

ik kijk vanavond thuis wel.
heb het nu te druk.
buurs Wrote:
Haggie Wrote:
buurs Wrote:
Haggie Wrote:Deze week niet zo goed bevallen?

dan had ik andere q's gehad en geen djoko...

Djoko is een prima keuze

ik baal er enorm van.

hopelijk pakt hij nog 360 pnt, maar ik zie het somber in.

ljubicic geef ik een goede kans.

Hoe slecht ie ook is, hij verliest van niemand in het onderste gedeelte! Finale tegen Fedex eraf.
Ljubo aardig tegen Dabul, hij moet Djoko pakken en daarmee haggie en buurs een kater bezorgen.

On topic: Hopelijk weer een vroege deadline op een tijdstip dat Buurs visite heeft. :-({|=
Dinsdag 22 uur zie ik net :eten:

Ik kan met niet voorstellen dat Buurs dan wéér visite heeft.
Nee dat zal toch niet, zoveel pech kan een mens niet hebben.

Ik neem aan dat er dinsdag weer weinig bekend is over qualies enz. Heerlijk!
Mooi ook dat ie de deadline de schuld blijft geven, terwijl die al maanden bekend is en hij dus zelf bezoek heeft ingepland op die avond Undecided
Managen is ook een vak, daarin faalt Buurs hier. Nooit dingen plannen op de FTM deadline!
Ach, dit zijn toevallig 2 weken waarin ik mijn team voor de deadline kan controleren, maar alle maandagavond deadlines ben ik niet thuis, en zit ik dus vaak al met uitgeschakelde spelers. Dat is toch geen reden om te pleiten voor een andere deadline? Undecided
Haha, same here, al was ik er dit keer ook niet op de deadline en zal er bij Miami ook niet rond de deadline zijn. Toch maar eens die qualis laten liggen komend toernooi denk ik...
centre court Wrote:Managen is ook een vak, daarin faalt Buurs hier. Nooit dingen plannen op de FTM deadline!

Vanaf eind april waarschijnlijk 15 weken lang tennissen op maandagavond.... :nono: Hitself
Precies mijn maandagavondactiviteit Tamp. Valt best te managen Wink
buurs Wrote:Deadline nu wel op 23.55 uur?


[gay]
mindlight Wrote:maandagavondactiviteit

[gay]
mindlight Wrote:Tamp
[gay]
mindlight Wrote:Precies mijn maandagavondactiviteit Tamp. Valt best te managen Wink

Tja zal waarschijnlijk betekenen vanaf 20:00 niet meer online tot na 22:00. Er zullen bepaalde weken zijn waarin dit 'schadelijk' is. Gelukkig zal voor de TMS toernooien op gravel de deadline niet op maandagavond liggen, toch?
centre court Wrote:Managen is ook een vak,

[gay]
_Tampie Wrote:
mindlight Wrote:Precies mijn maandagavondactiviteit Tamp. Valt best te managen Wink

Tja zal waarschijnlijk betekenen vanaf 20:00 niet meer online tot na 22:00. Er zullen bepaalde weken zijn waarin dit 'schadelijk' is. Gelukkig zal voor de TMS toernooien op gravel de deadline niet op maandagavond liggen, toch?

Nope, en daarbij zijn er vaak wel mensen bereid je team even te checken (moet je dat niet vergeten te vragen).
WCs zijn bekend:

Ryan Harrison
Kei Nishikori
Mario Ancic
Carlos Moya
David Nalbandian

Ongeveer hetzelfde als vorige week. Op zich prima, mits Nishikori en Moya fit zijn, maar dat zal dan wel.
Haha toch wil ik jou nooit meer horen over het op eigen kracht de top bereiken van Harrison. Die jongen haalt in 2010 meer WC's binnen dan Tomic tot nu toe in zijn carrière. Maargoed, het is hem gegund, en het is een beetje de hoop van Amerika, dus het is wel logisch.

Nishikori vind ik een goede zaak, wat een pech heeft die tot nu toe gehad zeg.
Ho ho, ondanks dat ie nu WCs krijgt en ze hem eindelijk erkennen als het grootste Amerikaanse talent, heeft ie toch wel erg veel zelf gedaan. Iig veel meer dan Tomic. En hij maakt de WCs ook keer op keer waar, behalve in Sunrise.
Ik weet niet hoe jij aan het zicht daarop komt, maar ik heb dat niet. Volgens mij zijn het allebei jongen jongens die er hard voor gewerkt hebben, en in eigen land beloond worden met WC's. Als dat bij Tomic gebeurt is dat helemaal verkeerd en bij Harrison goed omdat hij eindelijk erkend wordt?

Wat mij betreft verdienen ze die WC's allebei wel. En waar we het al eerder over hebben gehad, het gekozen pad op weg naar de top verschilt gewoon tussen Tomic en Harrison. Lastig om een oordeel te geven over wat de "beste" manier is, dat zal moeten gaan blijken.
Je gaat dan wel aan heel veel dingen voorbij. Bijvoorbeeld dat hij eerder een MD WC weigerde en er zelf voor koos qualis te spelen en die ook vervolgens door kwam. De week daarop kwam ie weer qualis door. Ik zie Tomic nog nergens qualis spelen en ik weet vrij zeker dat hij ook wel een quali WC kan krijgen.
Daarna verliest Harrison vervolgens van Isner en Gulbis, dat is geen schande, maar in IW wint ie gewoon zijn 1e ronde tegen Dent. Dat is gewoon klasse op 17-jarige leeftijd en dan maak je het mijns inziens meer dan waar.
Tomic maakt het ook wel waar in eigen land, maar speel de rest van het jaar vervolgens nauwelijks meer, of verliest in alles wat ie buiten Australië speelt.
En ik zie Tomic ook geen futures spelen, Harrison wel veelvuldig en hij heeft nu bijna de ranking zelf verdiend om rechtstreeks in challengers te komen.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21