FTM Forum

Full Version: PSV - Twente
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Laten we Peter eens voor zijn... kan Afellay spelen als hij in beroep gaat?

Telegraaf Wrote:Voorstel: drie duels schorsing voor Afellay
ZEIST - Ibrahim Afellay dreigt de topper PSV-FC Twente te moeten missen. De aanklager betaald voetbal heeft de aanvoerder van PSV dinsdag een schikkingsvoorstel gedaan van vier wedstrijden schorsing, waarvan één voorwaardelijk. Na bestudering van de tv-beelden stelt de aanklager dat Afellay zondag in het duel tegen Ajax zich schuldig heeft gemaakt aan het geven van een elleboogstoot, dan wel het maken van een slaande beweging naar opponent Eyong Enoh.

Afellay heeft tot dinsdag 16.30 uur de tijd om op het voorstel te reageren. De aanklager betaald voetbal is bereid van verdere vervolging af te zien, indien het strafvoorstel wordt geaccepteerd, zo meldde de KNVB. Mocht de speler het schikkingsvoorstel niet accepteren, dan zal de zaak aan de tuchtcommissie betaald voetbal worden voorgelegd.

De topper tussen PSV (nummer twee) en FC Twente (koploper) staat voor zaterdagavond 19.45 uur op het programma.
HIj kan volgens mij spelen als hij in beroep gaat.

EDIT: ik vind het trouwens te gek voor woorden dat Enoh niet vervolgd wordt.
maar hij loopt wel het risico dat hij een hogere straf krijgt.
Ekslem Wrote:EDIT: ik vind het trouwens te gek voor woorden dat Enoh niet vervolgd wordt.
Had je dat verwacht dan ? :-$
Hij blijft voorlopig geschorst als hij in beroep gaat, maar hij heeft het geaccepteert. Terechte straf. Enoh wel vrijuit is een lachtertje.. tenentrappen de nieuwe rage ipv een elleboog nu dat blijkbaar mag?
Daarnaast geeft Enoh hem ook gewoon een stomp in zijn maag.

Echt, ik geloof niet zo heel snel in dat voortrekkerij gebeuren, maar dit slaat echt helemaal nergens op. Calimero
Peter Wrote:Hij blijft voorlopig geschorst als hij in beroep gaat, maar hij heeft het geaccepteert. Terechte straf. Enoh wel vrijuit is een lachtertje.. tenentrappen de nieuwe rage ipv een elleboog nu dat blijkbaar mag?

volgens mij blijft hij niet geschorst als hij niet accepteert. dat is nl alleen bij een rode kaart.

dat enoh niks krijgt is het zoveelste voorbeeld van het grote neuzencomplot. maar dat zullen de forumneuzen allemaal wel weer ontkennen. 8-[
Absoluut niet. Enoh had net zo goed een schorsing moeten krijgen als Appelvlaai...

Of die evenzwaar zou moeten zijn, is een 2e...
Jansoe Wrote:Absoluut niet.

ah, voor het eerst dat een ajakkessied erkent dat er sprake is van een neuzencomplot. dat ik dat nog mag meemaken.
Drogba kreeg gister een mooie rode kaart voor op de tenen trappen van zijn tegenstander....
Poeh, wat zijn de PSVérs op hun teentjes getrapt zeg







:notfunny:
Meen je serieus of niet, boca??
Ekslem Wrote:Meen je serieus of niet, boca??

het is een seth gaaikema grap, komop, even doordenken. Hitself
Is dit arrogantie van PSV? Denken ze dat ze Twente wel gaan oprollen, en Afellay beter kunnen gebruiken tegen Feyenoord en AZ? of geven ze het op?
waf Wrote:
Ekslem Wrote:Meen je serieus of niet, boca??

het is een seth gaaikema grap, komop, even doordenken. Hitself

Jaja, ik snapte hem, maar heb het idee dat boca het serieus meent.

@balthazar: lijkt me niet
Een ouwe:
Geth Saaikema
Ekslem Wrote:
waf Wrote:
Ekslem Wrote:Meen je serieus of niet, boca??

het is een seth gaaikema grap, komop, even doordenken. Hitself

Jaja, ik snapte hem, maar heb het idee dat boca het serieus meent.

@balthazar: lijkt me niet


Niet te hopen dat jij vaak met ideeen komt dan :cheers:
Aight :|
Ekslem Wrote:Aight :|

Wassup Nigga friend
Balthazar Wrote:Is dit arrogantie van PSV? Denken ze dat ze Twente wel gaan oprollen, en Afellay beter kunnen gebruiken tegen Feyenoord en AZ? of geven ze het op?

Simpelweg geen uitzicht op strafverlaging.
Peter Wrote:
Balthazar Wrote:Is dit arrogantie van PSV? Denken ze dat ze Twente wel gaan oprollen, en Afellay beter kunnen gebruiken tegen Feyenoord en AZ? of geven ze het op?

Simpelweg geen uitzicht op strafverlaging.

misschien, heel misschien hoor, heb je ook wat aan strafverplaatsing. 8-[
Aan dat soort laffe praktijken doen wij in het gemoedelijke Eindhoven natuurlijk niet.

Overigens ook belachelijk dat dat soort dingen kunnen.
Peter Wrote:Aan dat soort laffe praktijken doen wij in het gemoedelijke Eindhoven natuurlijk niet.

waarom is dat laf? eenoog wordt toch ook niet geschorst?

Quote:Overigens ook belachelijk dat dat soort dingen kunnen.

oh, dus je vindt het belachelijk dat hoger beroep schorsende werking heeft? :|
waf Wrote:
Peter Wrote:Aan dat soort laffe praktijken doen wij in het gemoedelijke Eindhoven natuurlijk niet.

waarom is dat laf? eenoog wordt toch ook niet geschorst?

Quote:Overigens ook belachelijk dat dat soort dingen kunnen.

oh, dus je vindt het belachelijk dat hoger beroep schorsende werking heeft? :|

Dat lukt toch niet bij onze Uilenberg.
En anders bemoeit Kesler zich er wel mee.

Peter, het is erop of eronder; gelijkspel hebben we allebei niks aan. We kunnen natuurlijk niet de favoriet van de media de titel voor onze "neuzen" laten wegkapen.......
Vret Mien Gras Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:Aan dat soort laffe praktijken doen wij in het gemoedelijke Eindhoven natuurlijk niet.

waarom is dat laf? eenoog wordt toch ook niet geschorst?

Quote:Overigens ook belachelijk dat dat soort dingen kunnen.

oh, dus je vindt het belachelijk dat hoger beroep schorsende werking heeft? :|

Dat lukt toch niet bij onze Uilenberg.
En anders bemoeit Kesler zich er wel mee.

Peter, het is erop of eronder; gelijkspel hebben we allebei niks aan. We kunnen natuurlijk niet de favoriet van de media de titel voor onze "neuzen" laten wegkapen.......

Uilenberg zal Vink wel hebben aangesteld voor vanavond? :razz:

Succes in ieder geval! Good old Timmy en youngster Labyad waarschijnlijk in de basis bij ons. Bij gebrek aan beter..
Vret Mien Gras Wrote:Peter, het is erop of eronder; gelijkspel hebben we allebei niks aan. We kunnen natuurlijk niet de favoriet van de media de titel voor onze "neuzen" laten wegkapen.......

Als Twente zijnde zou ik vanavond blij zijn met 1 punt. Dan heb je in ieder geval nog steeds 4 punten voorsprong. Als je verliest heb je nog maar 2 punten voorsprong. Erop of eronder vind ik dus onzin.
Lamme Lennie Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Peter, het is erop of eronder; gelijkspel hebben we allebei niks aan. We kunnen natuurlijk niet de favoriet van de media de titel voor onze "neuzen" laten wegkapen.......

Als Twente zijnde zou ik vanavond blij zijn met 1 punt. Dan heb je in ieder geval nog steeds 4 punten voorsprong. Als je verliest heb je nog maar 2 punten voorsprong. Erop of eronder vind ik dus onzin.

Ajax heeft een veel beter doelsaldo, dus tis 3 punten dan. 2x gelijkspelen zou ze dan al de kop kosten.
Maar het zijn nog wel 3 punten. Als je verliest heb je maar 2 punten voorsprong en ben je al kansloos na 1 gelijkspel, want ook PSV heeft een beter doelsaldo.
Twente mag blij zijn met 1 punt, maar ik verwacht een overwinning van PSV.
Ach ja, er zijn zo enorm veel scenario's denkbaar, we gaan het wel zien. Ik denk dat het in het voordeel van Twente en PSV is dat de lastigste duels pas helemaal aan het eind gepland staan. Als één van die ploegen de titel dan al ruikt win je daar eerder dan als je nu zou moeten spelen in de wetenschap dat daarna in 6 duels nog vanalles kan gebeuren.

Ben vooral benieuwd of Labyad zal spelen voor Amrabat en hoe hij dat dan gaat doen. Djabs jij volgt de jeugd toch behoorlijk he? Is die Labyad in jou ogen echt duidelijk talentvoller dan Mokthar? Moet zeggen dat ik dat een hele goeie vind ik de A1, zou hem ook wel eens bij de selectie willen zien. En wat vind je van Bourdouhxe?
Labyad, Mokthar, Bourdouhxe?
Pages: 1 2