FTM Forum

Full Version: Tennispoll kwartfinale Indian Wells
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
BEGIN
in Robredo - Roddick
in Murray - Soderling
in Berdych - Nadal
in Monaco - Ljubicic
END

BV1: Hoeveel aces worden er in de kwartfinales geslagen?
BV2: Hoeveel games spelen Robredo en Roddick in hun wedstrijd?

Voorspellingen per PM naar mij sturen.

Puntentelling:
Kwartfinales: 3+1
Halve finales: 4+2
Finale: 6+3
Straks halve finale en finale in één keer?
Trouwens, aangezien ik tegen jou speel, Mitch, lijkt het me beter als ik mijn voorspellingen naar ML stuur, oke?
Mitch heeft ze al naar mij verzonden, dus dat is geen noodzaak Smile
Nou, ik heb liever dat hij mijn QF-picks niet weet, als ie voor de SF en F pollt Wink
Ahh zo, ja uhh ik vind het allemaal prima. Beroerde is dat ik morgenochtend voor een weekend wegga en pas maandag terug zal zijn.
O, dat is wel lastig ja. Niet eens zo voor deze ronde, maar wel voor de volgende rondes. Ik stuur het dan wel naar CC of Scholten.
Naar mij mag ook hoor!
Mitch, ook even voor jou. Mochten er tussenstanden, eindstanden of wat dan ook nodig zijn graag ook even naar iemand anders sturen Smile
In de kwartfinale heb ik ook de tussenstand na de 3e ronde naar mijn tegenstander (Scholten) gestuurd, zodat ik geen voordeel zou hebben. Dat had ik nu ook gedaan.
ML, kan je de voorspellingen van Ad Wim niet even door PM'en zonder dat hij het weet. :wink:
Haha ik heb ze niet binnen, anders had je ze natuurlijk al lang ontvangen Wink
Mitch Wrote:In de kwartfinale heb ik ook de tussenstand na de 3e ronde naar mijn tegenstander (Scholten) gestuurd, zodat ik geen voordeel zou hebben. Dat had ik nu ook gedaan.
Maar van mijn part hoeft de stand na de QF van vanavond niet bekend gemaakt te worden. Morgen zijn toch ook al de SFs.
Ik heb het nu net verstuurd naar CC. Succes Mits.
Ik heb de poll van Ad ontvangen. Ik zal 'm plaatsen als jullie de tijd rijp achten.
Ik heb mijn voorspellingen ook maar even naar CC doorgestuurd.

Mocht het aan het einde helemaal gelijk staan (punten en BV) dan win ik natuurlijk als eerstpollende, ik heb mijn voorspellingen immers vanmorgen rond half 8 al naar ML gestuurd. :wink:
Ad Wim Wrote:Maar van mijn part hoeft de stand na de QF van vanavond niet bekend gemaakt te worden. Morgen zijn toch ook al de SFs.
Dat is trouwens niet zo. Vandaag zijn er 2 kwartfinales, morgen 2 en zaterdag pas de halve finales.
Nogmaals ik plaats ze als jullie er om vragen he.