FTM Forum

Full Version: Heerenveen - NEC
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ze zijn bij NEC ein-de-lijk van van hun geloof (433) gevallen en Vloet is de 1e sinds lange tijd die het weer met 442 gaat proberen. Leuk en aardig allemaal dat je in je beleidsplannen, jeugdelftallen en weet ik veel wat nog meer allemaal 433 wil spelen maar als je letterlijk maar een halve buitenspeler (saïdi) hebt is het misschien toch niet zo heel gek om geen 433 te spelen. Daarnaast speelde Vleminckx bij Mechelen altijd in een 442 systeem, Speelt Fejzullahuh bij jong Zweden net als bij zijn vorige club als spits in een 442 én hebben we met Sarpong/Goossens en dalijk Schöne als ie terug is aardig wat goede middenvelders voor achter een 2 spitsen systeem.

Gevolg is dus voor vanavond dat Saïdi op de bank zit en het middenveld dus Radomski/Sibum/Goossens/Sarpong zal zijn met de Belg en de Zweed ervoor. Het zal mij benieuwen... ben alleen wel bang voor enorme ruimtes op het middenveld bij balverlies.
Ik zeg 2-0, Sibon en die Oostblokker.
Tsja... als je na een half uur voetbal niet met 0-3 of 1-4 voorstaat dan weet je wat er gaat gebeuren. Ik zei al in 16e minuut als je nu niet voor de 25e minuut 0-2 maakt verlies je zowiezo. En ja hoor zonder enige moeite.. of nou ja, op zich is het best knap om bijvoorbeeld die kopbal van Zomer ergens in de 2e helft nog naast te krijgen. Jezus zeg... maar oké over de hele wedstrijd gezien zou het niet heel vreemd zijn als het 6-6, 6-8 of 7-4 was geworden. Man man man, wat een gatenkaas aan 2 kanten zeg. Was het trouwens maar zo'n gatenkaas bij het vertrekken na de wedstrijd. Heb je een stadion aan de snelweg met veel parkeergelegenheid om het stadion heen duurt het nog jaar in jaar uit elke keer weer minimaal een half uur tot 3 kwartier om op de fucking snelweg te komen.