FTM Forum

Full Version: Heracles - NAC
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Binnen 4 minuten al 2-0 :eeeek:
Heerlijk avondje in het Polman! De wedstrijd was niet erg boeiend maar dat zal ons natuurlijk een zalige zorg zijn. Heracles had de buit binnen 3 minuten binnen en gaf dan ook geen gas meer. NAC had helemaal niets te vertellen. Volgende week de wedstrijd van het jaar in Alkmaar, zo kunnen we deze ontmoeting nu wel noemen. Op moment van typen hoop ik nog op een stunt van Sparta. Een Heraclied die hoopt dat Sparta stunt tegen de huidige landskampioen, de wereld zo'n beetje op de kop. Overigens ook mooi hoe het Polman reageerde op de 1-0 van PSV, hoe die club uit Enschede ook groeit het is gisteren weer eens bevestigd dat 99% van de Heracles aanhang die club het licht in de ogen niet gunt.
D'r an met de lippe Wrote:Heerlijk avondje in het Polman! De wedstrijd was niet erg boeiend maar dat zal ons natuurlijk een zalige zorg zijn. Heracles had de buit binnen 3 minuten binnen en gaf dan ook geen gas meer. NAC had helemaal niets te vertellen. Volgende week de wedstrijd van het jaar in Alkmaar, zo kunnen we deze ontmoeting nu wel noemen. Op moment van typen hoop ik nog op een stunt van Sparta. Een Heraclied die hoopt dat Sparta stunt tegen de huidige landskampioen, de wereld zo'n beetje op de kop. Overigens ook mooi hoe het Polman reageerde op de 1-0 van PSV, hoe die club uit Enschede ook groeit het is gisteren weer eens bevestigd dat 99% van de Heracles aanhang die club het licht in de ogen niet gunt.

Jealousy is a motherf*ck.

Maar Heracles is goed bezig, kunnen jullie het Ajax lastig maken?
Vret Mien Gras Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Heerlijk avondje in het Polman! De wedstrijd was niet erg boeiend maar dat zal ons natuurlijk een zalige zorg zijn. Heracles had de buit binnen 3 minuten binnen en gaf dan ook geen gas meer. NAC had helemaal niets te vertellen. Volgende week de wedstrijd van het jaar in Alkmaar, zo kunnen we deze ontmoeting nu wel noemen. Op moment van typen hoop ik nog op een stunt van Sparta. Een Heraclied die hoopt dat Sparta stunt tegen de huidige landskampioen, de wereld zo'n beetje op de kop. Overigens ook mooi hoe het Polman reageerde op de 1-0 van PSV, hoe die club uit Enschede ook groeit het is gisteren weer eens bevestigd dat 99% van de Heracles aanhang die club het licht in de ogen niet gunt.

Jealousy is a motherf*ck.

Maar Heracles is goed bezig, kunnen jullie het Ajax lastig maken?

Haha, ik vind het altijd wel mooi dat fct'ers maar blijven denken dat we jaloers zijn op hun club. Waarom hebben wij dan geen scc van fct als we toch zo jaloers zijn? Bovendien hebben wij Heraclieden genoeg argumenten\redenen om fct te verafschuwen, een aantal heb ik hier ook al eens aangegeven en dat ga ik niet weer doen. Ik wil wel weer even benadrukken dat de fanatieke fct aanhang daar los van staat want daar is gewoon respect voor en hen wordt de titel ook wel gegund. En het wordt er ook met de paplepel ingegoten. Het neefje van mijn vriendin zat laatst met een verjaardag trots te vertellen dat hij een sticker met 'verboden voor rooien' op de slaapkamer deur heeft hangen. Dat jochie weet amper dat een voetbal rond is Wink

Anyway, het gaat inderdaad enorm goed met Heracles. Het zou niet makkelijk worden in Amsterdam maar dit Heracles pakt ook buiten Almelo veel punten. Bovendien heeft Heracles in de 4 vorige ontmoetingen bij Ajax toch 2 keer gelijk weten te spelen. Maar normaal gesproken zou Ajax dat wel winnen, zeker als het nog vol in de race is voor de titel..
Waarom zouden ze het Ajax moeilijk willen maken? Als ze een hekel hebben aan Twente kunnen ze Ajax beter gewoon laten winnen.
Lamme Lennie Wrote:Waarom zouden ze het Ajax moeilijk willen maken? Als ze een hekel hebben aan Twente kunnen ze Ajax beter gewoon laten winnen.

Als de afgunst groter is dan eigen clubliefde dan zou ik mij maar eens flink achter de oren gaan krabben over de grootte van dat clubhart :wink:
Zo gun ik fct best wel wat punten als zij tegen onze concurrenten ballen..