FTM Forum

Full Version: FEY-VIT
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Wat zullen onze Spordreamsvrinden met deze wedstrijd doen?
Ik veronderstel dat deze in een later stadium word heropgenomen in het schema en dus Vlaar een veel gekozen speler zal zijn.

Maar gezien de gehanteerde methode inzake de redelijk recente aflassing van een wedstrijd van Groningen thuis zouden de luie honden van SD ook zomaar de 1-1 ruststand als eindstand kunnen wegschrijven.
Sjaak Wrote:Maar gezien de gehanteerde methode inzake de redelijk recente aflassing van een wedstrijd van Groningen thuis zouden de luie honden van SD ook zomaar de 1-1 ruststand als eindstand kunnen wegschrijven.
klopt
Sjaak Wrote:Wat zullen onze Spordreamsvrinden met deze wedstrijd doen?
Ik veronderstel dat deze in een later stadium word heropgenomen in het schema en dus Vlaar een veel gekozen speler zal zijn.

Maar gezien de gehanteerde methode inzake de redelijk recente aflassing van een wedstrijd van Groningen thuis zouden de luie honden van SD ook zomaar de 1-1 ruststand als eindstand kunnen wegschrijven.


Maar natuurlijk, de wedstrijd telt mee.
en fijn, moeten we voor een halve wedstrijd terug naar de kuip.

wat een ongelooflijke tering organisatie is die knjb toch. moet iemand uit groningen, of arnhem of weet ik veel waar 2x heen en weer rijden om die pot te zien. dat gebeurt natuurlijk niet, dus zit er de helft van het publiek, maar dat interesseert ze geen tiefes. behalve als het ajakkes was geweest, dan hadden ze natuurlijk wel gegronde redenen gevonden om die pot te laten uitspelen.

oh nee, die hebben een dak.
volgens mij is dat uit in t voordeel van feyenoord. Al die provincialen zitten bij Ajax toch? Veel uitsupporters zullen er ook niet zijn.
Uiteraard was t bij Ajax anders gegaan. Dat had niet eens over gespeeld geworden. Dat was gewoon een reglementaire 5-1 overwinning geworden, doordat die Afrikaanse regengoden voor Vitesse de regen hadden opgeroepen. Straffen die zooi. Sterker nog; Ajax 3 punten erbij, ter compensatie van geleden schade
waf Wrote:en fijn, moeten we voor een halve wedstrijd terug naar de kuip.

wat een ongelooflijke tering organisatie is die knjb toch. moet iemand uit groningen, of arnhem of weet ik veel waar 2x heen en weer rijden om die pot te zien. dat gebeurt natuurlijk niet, dus zit er de helft van het publiek, maar dat interesseert ze geen tiefes. behalve als het ajakkes was geweest, dan hadden ze natuurlijk wel gegronde redenen gevonden om die pot te laten uitspelen.

oh nee, die hebben een dak.

er wordt dus op 31 maart gespeeld... moeten dezelfde 11 spelers die de eerste helft eindigen nu ook de 2e helft spelen? Wat gebeurd er als er 4 spelers geblesseerd raken op de training?
Box Brother Wrote:
waf Wrote:en fijn, moeten we voor een halve wedstrijd terug naar de kuip.

wat een ongelooflijke tering organisatie is die knjb toch. moet iemand uit groningen, of arnhem of weet ik veel waar 2x heen en weer rijden om die pot te zien. dat gebeurt natuurlijk niet, dus zit er de helft van het publiek, maar dat interesseert ze geen tiefes. behalve als het ajakkes was geweest, dan hadden ze natuurlijk wel gegronde redenen gevonden om die pot te laten uitspelen.

oh nee, die hebben een dak.

er wordt dus op 31 maart gespeeld... moeten dezelfde 11 spelers die de eerste helft eindigen nu ook de 2e helft spelen? Wat gebeurd er als er 4 spelers geblesseerd raken op de training?

als er iemand geblesseerd of ziek is mag je ze vervangen als het aantoonbaar waar is.

het is echt ongelooflijk, in theorie zou het dus kunnen dat er 4 nieuwe spelers in het veld staan.

in alle opzichten is het een kutmaatregel
Wat was volgens jou dan een juiste beslissing geweest? Helemaal overspelen? Ruststand is eindstand?
Box Brother Wrote:Wat was volgens jou dan een juiste beslissing geweest? Helemaal overspelen? Ruststand is eindstand?

helemaal overspelen idd. misschien was vitesse wel heel moe? nu kunnen ze weer fit aan de wedstrijd beginnen. conditie is een onderdeel van het spel en wordt nu uitgevlakt. het thuis voordeel wordt nu ook minder, uiteraard minder toeschouwers. en dan als klap op de vuurpijl kan het ook nog zo zijn dat je met een heel ander elftal de tweede helft in gaat. dan zijn de mensen die geel hebben gekregen opeens ziek of zo? of geblesseerd?

echt waar, ik vind het belachelijk en nergens op slaan. als je nou nog 5 minuten te spelen hebt kun je besluiten het als eindstand te bepalen, maar na 1 helft natuurlijk niet.
tja er valt voor beide wat te zeggen, ik weet niet wat de juiste beslissing is.
Zoals jij t stelt heb je inderdaad een aantal punten, maar aan de andere kant heeft Vitesse ook natuurlijk gewoon de eerste 45 minuten in de Kuip overleefd en staan ze op 1-1, kan ook wel begrijpen dat ze dat niet volledig kwijt willen zijn.
gittermaster Wrote:tja er valt voor beide wat te zeggen, ik weet niet wat de juiste beslissing is.
Zoals jij t stelt heb je inderdaad een aantal punten, maar aan de andere kant heeft Vitesse ook natuurlijk gewoon de eerste 45 minuten in de Kuip overleefd en staan ze op 1-1, kan ook wel begrijpen dat ze dat niet volledig kwijt willen zijn.

ik begrijp wel dat ze dat niet kwijt willen, maar ook als feyenoord 2-0 voorgestaan had blijven mijn argumenten valide. pas met 5-0 of 0-5 of veel minder tijd op de klok wordt het wat mij betreft anders.

overigens had die plensbui tot gevolg dat die jostie van vitesse uitgleed waardoor ze ten onrechte een vrije trap kregen waar het doelpunt uitkwam. dat maakt het allemaal nog onrechtvaardiger om met de huidige stand verder te gaan.

maar ja, nu maar gewoon in een helft slachten, die geel zwarte narren.
nou, lekker voor fietstas dat been makaay liet staan...

dit gaat echt helemaal nergens over. 1 wedstrijd verdeeld over 11 dagen....

het spel was erbarmelijk en wordt met de week slechter. dit fietstas had je helemaal scheel kunnen tikken, maar als een feyenoorder al een bal overspeelt is het over drie meter en zelfs die komen niet aan. om te huilen werkelijk. ole, weer drie punten.