FTM Forum

Full Version: VVV - PSV
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
[Image: 1zek2lf.png]

Bron: <!-- w --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.nu.nl">www.nu.nl</a><!-- w --> Undecided
Peter Wrote:[Image: 1zek2lf.png]

Bron: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.nu.nl">http://www.nu.nl</a><!-- m --> Undecided


B(P)eter goed gejat dan slecht verzonnen........
Peter Wrote:Weer een matige wedstrijd, weer een grote uitslag.
uuuh, is dit een typfout?

Vierde official adviseert Rutten Toivonen te wisselen


PSV won gisteren eindelijk weer eens een wedstrijd. Op bezoek bij VVV-Venlo won de ploeg met 2-4. Aanvaller Ola Toivonen werd bij de Eindhovenaren tijdens de rust gewisseld voor Nordin Amrabat.

Op advies van de vierde official werd Toivonen door trainer Fred Rutten naar de kant gehaald. De Zweed had al geel op zak en solliciteerde naar zijn tweede. "Het was heel verstandig van hem om dat te zeggen, ik was daar blij mee", geeft Rutten na afloop van de wedstrijd aan op de persconferentie.

Vlak voor de onderbreking riep Rutten Toivonen naar zich toe. "Ik zei al tegen mijn assistent Erik ten Hag dat we mogelijk moesten ingrijpen. Ola zat heel dicht tegen zijn tweede gele kaart aan. Die opmerkingen van de vierde man gaven het laatste zetje. We wilden geen risico nemen."
het is natuurlijk wel schandalig.

bij ajakkes zou hij gezegd hebben dat de speler weliswaar tegen rood aan zat, maar dat hij niet hoeft te wisselen omdat de scheids voor ajakkes is en hem er toch niet zal afsturen. :razz:
Was ook op tv inderdaad. Als het over Ajax zou gaan zou het forum te klein zijn, nu hoor je er bijna niemand over.
Lamme Lennie Wrote:Was ook op tv inderdaad. Als het over Ajax zou gaan zou het forum te klein zijn, nu hoor je er bijna niemand over.

Das wellicht waar, maar dat is dan meer om de optelsom van alle voorvallen :waf: . Ik vind het iig ook maar een rare actie. Net zoals die 4e official ging roepen dat Afellay geschorst zou gaan worden.
Lamme Lennie Wrote:Was ook op tv inderdaad. Als het over Ajax zou gaan zou het forum te klein zijn, nu hoor je er bijna niemand over.

het is schandalig. net zoals het schandalig is dat feyenoord vanavond 1 helft moet spelen. en net zoals het schandalig is dat enoh niet geschorst wordt (en huntelaars en sneuarez als niet talloze wedstrijden geschorst zijn geworden) en dat na een handsbal van verthongen wordt gezegd: oh ja, hier hadden we een pingel voor moeten geven, dat gaan we in het vervolg maar doen (als het ajakkes niet is).

dit wordt gewoon allemaal weer doodgezwegen en als je dat later weer oprakelt om te laten zien hoe inconsequent ze zijn daar in zeist is iedereen het weer vergeten.
Word je nou nooit eens moe van jezelf?
de nieuwe Wrote:
Peter Wrote:Weer een matige wedstrijd, weer een grote uitslag.

Som de grote uitslagen van PSV eens op dan.. :roll: Matig was het wel. Slechter dan tegen NAC, Ajax en Twente.

Over Toivonen: een blinde kon zien dat ie er geen zin in had en tegen rood aanzat, dus die was sowieso wel gewisseld mag ik aannemen, anders is Rutten blind.
Ronnie D. Wrote:Word je nou nooit eens moe van jezelf?

word jij nou nooit eens moe van het vragen of ik er moe van word? :|