FTM Forum

Full Version: AZ- Heeracles
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
TROTS!
:lol:
Scrotum Wrote:TROTS!

OP HAARIMPLANTATEN?
Onverdiend verloren, wat was Heracles weer enorm goed. Een heerlijke goal van Douglas en een prachtaanval met Looms, Armenteros en Vejinovic dat resulteerde in de 2-2. Er wordt hogeschool voetbal gespeeld in het Almelose. Als Dost niet zo stond te dromen over de premiership hadden we net als tegen NAC na 4 minuten op 2-0 gestaan, wat een enorme kansen zeg, pff. Zaterdag was wel dé bevestiging dat Heracles ondanks imago en begroting volledig terecht in de sub-top staat. Verbeek is een held en Piecke is een icoon. Kan net als de rest van de aanhang niet snappen dat hij weg moet. Ook mooi dat de AZ-spelers na de wedstrijd gingen applaudisseren naar het uitvak en Didulica de duimen omhoog hield voor ons. Can you hear the fucking noise from the Almelose boys..
Ik vond Heracles ook echt goed spelen gisteren.
En dat tweede doelpunt was inderdaad heel erg mooi uitgespeeld. Dat heeft Verbeek erg goed voor elkaar gekregen. Ben het eens met je betoog D'ran.
Terecht in de subtop, zeker op basis van deze wedstrijd (1 vd weinige die ik helemaal gezien heb van Heracles)
D'r an met de lippe Wrote:Can you hear the fucking noise from the Almelose boys..

Er is weer een nieuwe Thunderdome CD uit begrijp ik? cry
D'r an met de lippe Wrote:Can you hear the fucking noise from the Almelose boys..

Ik geoof niet dat ik neukgeluiden wil horen van Almelose jongetjes.....maar als je het lekker vindt, D'ran, prima.
Maar val mij er niet mee lastig! :wink:
gittermaster Wrote:Ik vond Heracles ook echt goed spelen gisteren.
En dat tweede doelpunt was inderdaad heel erg mooi uitgespeeld. Dat heeft Verbeek erg goed voor elkaar gekregen. Ben het eens met je betoog D'ran.
Terecht in de subtop, zeker op basis van deze wedstrijd (1 vd weinige die ik helemaal gezien heb van Heracles)

Hopelijk kan Heracles deze vorm vasthouden met de play-offs, dan zijn we een kanshebber. Over 2 wedstrijden hebben we het in de competitie in ieder geval beter gedaan tegen Utrecht en NAC, Groningen was wel de betere. We zullen wel zien waar dit seizoen eindigen gaat. Stiekem hoop ik nog steeds op Europa maar de hoop is na het verlies zaterdag wel aanzienlijk minder geworden. Vaak duurt het seizoen net te lang voor de kleinere club met zulke play-offs. Al is het natuurlijk al een compliment dat zij ons als concurrent zien. Overigens ga ik er vanuit dat Heracles volgend seizoen weer tegen degradatie moet strijden hoor, we leven dit seizoen op een wolk maar we blijven wel bij de les Wink

Mukkus Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Can you hear the fucking noise from the Almelose boys..

Ik geoof niet dat ik neukgeluiden wil horen van Almelose jongetjes.....maar als je het lekker vindt, D'ran, prima.
Maar val mij er niet mee lastig! :wink:

Gedsiedekkie. Ik houd het ook maar bij m'n Almelose meid :waf: