FTM Forum

Full Version: Ajax-FC Groningen
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
2 100% kansen Matavz en vervolgens 1-0. Sad
Peter Wrote:2 100% kansen Matavz en vervolgens 1-0. Sad


Ben je er weer, JANKERD!
Weer een matige wedstrijd, weer een grote uitslag. Hulde.
hahahhhahaha, Peter jij doet ook aan selectief kijken.
waren inderdaad 2 kansen (1 kansje), maar Ajax had er ook al 3 gehad.
2e helft was overigens prima. Maar je mag t matig vinden hoor jongen. :razz:
[waf-mode]Die vermeende penalty van Groningen bij 1-0 voor Ajax wordt 1 keer herhaald vanuit dezelfde hoek als het eerste beeld en dus ligt Stekelenburg er nog steeds voor. Ik vind het verdacht![/waf-mode]
Gerben Zonderland Wrote:[waf-mode]Die vermeende penalty van Groningen bij 1-0 voor Ajax wordt 1 keer herhaald vanuit dezelfde hoek als het eerste beeld en dus ligt Stekelenburg er nog steeds voor. Ik vind het verdacht![/waf-mode]

goh wat grappig. :|

het was overduidelijk geen pingel.
waf Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:[waf-mode]Die vermeende penalty van Groningen bij 1-0 voor Ajax wordt 1 keer herhaald vanuit dezelfde hoek als het eerste beeld en dus ligt Stekelenburg er nog steeds voor. Ik vind het verdacht![/waf-mode]

goh wat grappig. :|

het was overduidelijk geen pingel.

Oh, het was niet grappig bedoeld. Maar later bij SV zag je pas een beeld van de andere kant, maar ook nog steeds van te ver.
Wat ik in deze wedstrijd vooral mooi vond was dat die kleine Anita echt een hele goeie pot speelde. Enoh was MOTM maar dat had van mij ook best Anita mogen zijn.
Wat ik vooral mooi vond was het applaus dat Blind kreeg toen hij werd gewisseld =D>
Lamme Lennie Wrote:Wat ik vooral mooi vond was het applaus dat Blind kreeg toen hij werd gewisseld =D>

ja, dat valt idd wel op. meestal worden oud spelers bij jullie uitgefoeterd. maar wss kwam het goed uit dat hij zijn best niet had gedaan. hoewel dat anders leek omdat hij een bal wegpeerde die toevallig voor de voeten van matavs kwam. die miste vervolgens, wss conform afspraak. :razz:
gittermaster Wrote:hahahhhahaha, Peter jij doet ook aan selectief kijken.
waren inderdaad 2 kansen (1 kansje), maar Ajax had er ook al 3 gehad.
2e helft was overigens prima. Maar je mag t matig vinden hoor jongen. :razz:

Thuis tegen Groningen 3-2 in kansen is toch zeker matig voor een topclub? Zeker als dat gebeurd op een moment dat je in topvorm bent.

Evengoed succes nog een paar weken. :8:
Peter Wrote:
gittermaster Wrote:hahahhhahaha, Peter jij doet ook aan selectief kijken.
waren inderdaad 2 kansen (1 kansje), maar Ajax had er ook al 3 gehad.
2e helft was overigens prima. Maar je mag t matig vinden hoor jongen. :razz:

Thuis tegen Groningen 3-2 in kansen is toch zeker matig voor een topclub? Zeker als dat gebeurd op een moment dat je in topvorm bent.

Evengoed succes nog een paar weken. :8:

dat was de eerste helft....
en dank je Smile