FTM Forum

Full Version: Casablanca/Houston
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7
De database is open!
Btw, was Odesnik laatst niet gepakt op groeihormonen? Hij staat vrolijk in de draw van Houston. Of mag hij gewoon spelen in afwachting van zijn straf? :roll:
Klasse OD! En inderdaad, apart dit.
Hij is gepakt en beboet in Australie, maar nu loopt het onderzoek van de itf. Net als bij Gasquet mag hij in de tussentijd gewoon blijven spelen.
Gonzalez gaat weer voor een toernooizege :eten:
PHM kan het nog steeds. Genoeg kansen hebben om de set te winnen, maar hem toch nog verliezen.
Mathieu laat zich weer eens van zijn mentaal sterkste kant zien, van 6-4 in de tb eerste set naar 6-7 0-2* tegen ouwe bok Hernandez, die nog geen partij gewonnen heeft dit jaar, 8x op rij verloren. cry
Haase heeft trouwens een aardige loting tegen Granollers, die hopeloos uit vorm is.
Idd. Robin moet verder kunnen komen. Ook tegen GGL zie ik mogelijkheden
Granollers hopeloos uit vorm? Dan zou ik nog eens goed kijken...
Haase-Granollers live

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.vshare.tv/live/271557/LiveScoreHunter-Tennis/1">http://www.vshare.tv/live/271557/LiveSc ... r-Tennis/1</a><!-- m -->
Haha, wat een wereldbal van Haase. Achteruit lopend, een soort squasslag en nog passeren ook Notworthy
Ja echt fantatisch! Maar dan moet ie wel de game effe binnen harken
En een knal van een forehand. Hij speelt op eigen service games prima
lekker punt voor 4-3**. Nu eentje afsnoepen!!!
df Granollie 5-3* Icon_twisted
en 3 setpoints!
og og og, dubbele fout naar 6-5**
en 6-6! :dodgy:
:letitallout:
Verdomme Haase!
wat een drol.
En hij loopt alleen maar te zeiken
De qualies zijn bekend dus ik hoop dat iemand ze nog in kan voeren

KLIZAN- dologopolov
KOUBEK-Robert
NAVARRO-Clement
NIEMINEN-Ziadi
Ad Wim Wrote:Granollers hopeloos uit vorm? Dan zou ik nog eens goed kijken...

Hmm idd, verkeerd gekeken denk ik, zou zweren dat hij al tijden geen partij gewonnen had.
Meteen een belangrijk potje aan de gang:

Kavcic - Istomin 6-3 2-4
Ik heb m'n hoogtepunt al gehad. Ik ging weg bij 2-0 voor Haase in de 1e set TB, maar toch het vertrouwen in Granollers gehouden en die wint gewoon. Net als Anderson, die blijkbaar nog niet bekend was rond de deadline. Hup!
Ad Wim Wrote:Ik heb m'n hoogtepunt al gehad. Ik ging weg bij 2-0 voor Haase in de 1e set TB, maar toch het vertrouwen in Granollers gehouden en die wint gewoon. Net als Anderson, die blijkbaar nog niet bekend was rond de deadline. Hup!

Klasse Ad =D> Notworthy
Anderson tegen Young, dat is jammer. Had hem liever tegen Korolev gezien.
Haggie Wrote:Meteen een belangrijk potje aan de gang:

Kavcic - Istomin 6-3 2-4

Dacht dat Kavcic een held van jou was?
Haggie maakt de goede keuzes voornamelijk tijdens de grote toernooien. Essentieel voor dit spel.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7