FTM Forum

Full Version: ADO-AJAX
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
Ajax heeft nog 30 minuten om de hoop op het kampioenschap levend te houden............. Sad
het is echt comedy capers :lol:
Het zal leuk zijn om te zien, maar Twente is degene die echt lacht.....
Denk dat de competitie vandaag beslist is.

edit: ware het niet dat de scheids er voor Ajax gewoon 7 minuten bijtrekt zodat ze toch nog kunnen scoren =D>
Geen keeper meer voor ADO, 7 minuten extra, het kan nog. Niet alleen ADO haalt alle trucs uit de kast ......
op zn twents....
:lol:
maar wat was t slecht zeg vandaag...
7 minuten blessuretijd. what happened?
had imo wel een kwartier mogen zijn, maar had te maken met eerst blessure eerste doelman, duurde lang, toen rood tweede doelman, duurde ook lang aangezien ze geen keeper meer hadden...
Tel daarbij op dat het nog maar 0-0 was...... :wink:
uiteraard, dat waren de instructies van de knjb... Wink
Lucky Ajax of klopte de samenvatting niet?

En willen alle ajacieden die v Bommel altijd veroordeeld hebben dat nu ook ff doen bij de Zeeuw. Die gast wordt werkelijk waar steeds irrirtanter. Bij Suarez in de leer geweest? Loopt vandaag 2 keer Shakespeare op te voeren!

Oh ja en Bosschaart staat denk ik wel in de top 5 losers aller tijden. Sukkeltje.
lucky Ajax met recht, zeker deze pot. IMO de eerste keer dit seizoen, maar dat was zeker waar.
en wat de Zeeuw betreft; inderdaad erg irritant als tegenstander, neemt niet weg dat t ook gewoon erg dom is van Ditewig.
Wat Bosschaart betreft ben ik het ook helemaal met je eens.
Goeie post Eks.... :razz:
De wedstrijd is pas afgelopen als de scheids op zijn fluit blaast.
Deze Duitse late treffer is gewoon grote klasse.
gittermaster Wrote:lucky Ajax met recht, zeker deze pot. IMO de eerste keer dit seizoen, maar dat was zeker waar.
en wat de Zeeuw betreft; inderdaad erg irritant als tegenstander, neemt niet weg dat t ook gewoon erg dom is van Ditewig.
Wat Bosschaart betreft ben ik het ook helemaal met je eens.
Goeie post Eks.... :razz:

pleur toch op met je eerste keer dit seizoen man. ik heb hier al weer tig keer het tegendeel bewezen.

die de zeeuw die dan nog zegt: ja iedereen zal wel weer denken dat ik me aanstel.'

die rode kaart is gewoon een grote schande.
waf Wrote:
gittermaster Wrote:lucky Ajax met recht, zeker deze pot. IMO de eerste keer dit seizoen, maar dat was zeker waar.
en wat de Zeeuw betreft; inderdaad erg irritant als tegenstander, neemt niet weg dat t ook gewoon erg dom is van Ditewig.
Wat Bosschaart betreft ben ik het ook helemaal met je eens.
Goeie post Eks.... :razz:

pleur toch op met je eerste keer dit seizoen man. ik heb hier al weer tig keer het tegendeel bewezen.

die de zeeuw die dan nog zegt: ja iedereen zal wel weer denken dat ik me aanstel.'

die rode kaart is gewoon een grote schande.

pleur jij toch man, met je eeuwige jankende aantijgingen. Ik heb al tig keer geprobeerd met jou daarover te discussieren, maar de subjectiviteit die je mij toedicht, loop je zelf van over
gittermaster Wrote:
waf Wrote:
gittermaster Wrote:lucky Ajax met recht, zeker deze pot. IMO de eerste keer dit seizoen, maar dat was zeker waar.
en wat de Zeeuw betreft; inderdaad erg irritant als tegenstander, neemt niet weg dat t ook gewoon erg dom is van Ditewig.
Wat Bosschaart betreft ben ik het ook helemaal met je eens.
Goeie post Eks.... :razz:

pleur toch op met je eerste keer dit seizoen man. ik heb hier al weer tig keer het tegendeel bewezen.

die de zeeuw die dan nog zegt: ja iedereen zal wel weer denken dat ik me aanstel.'

die rode kaart is gewoon een grote schande.

pleur jij toch man, met je eeuwige jankende aantijgingen. Ik heb al tig keer geprobeerd met jou daarover te discussieren, maar de subjectiviteit die je mij toedicht, loop je zelf van over

pleur toch op is gewoon r'dams hoor, daar hoef je niet zo van te schrikken.

maar het blijft totale onzin wat je uitkraamt.

en de zeeuw, die moet dood.
ik weet dat "pleur toch op" rotterdams is, ik zit er elke woensdag. Dacht laat ik t ook eens op zn rotterdams proberen, kan ik beter niet doen, want het komt over alsof ik er enorm van schrik.
Ik weet dat jij 't onzin vindt, jij vind vrijwel alles onzin wat ik uitkraam, net als ik dat vind van jou (alleen mbt Ajax overigens).
Misschien kan de Zeeuw een plekje op t kerkhof tussen Bommel en Thomasson krijgen.
gittermaster Wrote:ik weet dat "pleur toch op" rotterdams is, ik zit er elke woensdag. Dacht laat ik t ook eens op zn rotterdams proberen, kan ik beter niet doen, want het komt over alsof ik er enorm van schrik.
Ik weet dat jij 't onzin vindt, jij vind vrijwel alles onzin wat ik uitkraam, net als ik dat vind van jou (alleen mbt Ajax overigens).

ik vind helemaal niet alles wat jij uitkraamt onzin. hoe kom je erbij? ik moet alleen wat weerstand bieden aan dat ongelooflijke pro ajakkes gelul hier en in de rest van nederland. en die teksten zijn je niet welgevallig, maar je hebt ze ook nog nooit kunnen weerleggen. volgens mij begrijp je niet eens waar het nu exact om gaat.

Quote:Misschien kan de Zeeuw een plekje op t kerkhof tussen Bommel en Thomasson krijgen.

ik heb de zeeuw al 300 keer, sneuarez al 400 keer en tomasson nog nooit een speler een kaart zien aannaaien. je vergelijking is echt ridicuul.

ook jan vertongen en siem de jong kunnen met hun ongelooflijke misplaatste wat zijn we weer benadeeld kop moeten dood trouwens.
Ik zei het al een week of 3 a 4 terug maar bevestigd ie nog maar eens een keer wat voor in en intriest smerig mannetje de zeeuw geworden is. En kom niet aan met dat ie dat al was bij AZ want das is BS. Daar was ie ook wel een zuigertje maar meneer is nu een arrogant smerig provocerend maatennaaiertje geworden met de attitude van ik-ben-een-grote-meneer. En dat matennaaien gaat ie zelfs mee door NA de wedstrijd. Echt om te kotsen...

De Zeeuw nadert met rasse schreden de top van het klassement waarin Sikora nog steeds fier aan kop staat :waf:
Dat jodenjong van een de zeeuw grijpt ook gewoon 2x naar z'n hoofd alsof ie dood gemaakt wordt. Wat een van bommel look-a-like is hij geworden zeg. Paar jaar terug speelde hij nog bij de eagles in de marge, een beetje relativeringsvermogen is hier wel op z'n plaats lijkt me. Jammer van dat zondagschot anders was Twente nu al kampioen. Dat worden ze toch wel alleen met een puntje in den haag was ajax ook 3e geworden. Dan hadden ze de CL gemist, was ook wel lekker geweest. Twente laat alleen punten liggen bij AZ en wordt dus kampioen. =D>
Mac, ik stel voor dat je het forumonderdeel 'voetbal' omdoopt tot 'AJAX'. Het gaat tenslotte vrijwel uitsluitend over voor of tegen Ajax.
V.d. Bergh zegt eens iets nuttigs :razz:

Quote:V.d. Bergh: Kotsmisselijk van De Zeeuw

Ajacied Demy de Zeeuw duikelt over ADO Den Haag-doelman Barry Ditewig heen. Foto: PICS UNITED
Den Haag - Ricky van den Bergh was helemaal niet te spreken over het gedrag van Demy de Zeeuw in het duel tussen ADO Den Haag en Ajax. Doelman Barry Ditewig werd van het veld gestuurd na een korte worsteling met De Zeeuw. "Ik ken Barry een beetje, en die duwt of slaat iemand niet zomaar", aldus Van den Bergh tegenover EredivisieLive. De Zeeuw zat helemaal met zijn hoofd in de buik van Ditewig. Hij duwde hem weg en vervolgens begint De Zeeuw te gillen alsof hij wordt neergeschoten. Daar word ik kotsmisselijk van. Dat we ons laten piepelen door dat soort gasten is gewoon jammer."
wel grappig dat iedereen hier zo loopt te bleren over de zeeuw terwijl bosschaart gewoon 2x precies hetzelfde doet. Begrijp me niet verkeerd ik vind het van allebei verschrikkelijk irritant maar het is gewoon typisch dat een ajax speler hier op het forum er altijd weer wordt uitgelicht.

Ik zal nu wel weer waf over me heen krijgen maar ik zeg je nu alvast ik ga er niet op in. Zoals gittermaster ook al zegt er valt niet met jou objectief te discussieren dus ik ga die discussie ook niet meer aan.
Bosschaart en de Zeeuw is totaal iets anders imo. Bosschaart is gewoon een mongool die, zoals ik eerder al aangaf, belachelijk gedrag vertoond waarvoor ie wat mij betreft geschorst mag worden. Trieste gast is het. De Zeeuw loopt zich gewoon 2 keer gruwelijk aan te stellen en loopt gewoon te matennaaien. Ook verschrikkelijk irrirtant, maar wel iets anders. De Zeeuw heeft echt een probleem op dat gebied hoor. En dan, wat Harry al aangaf, na de wedstrijd vor de camera's nog een keer dunnetjes overdoen. Kots
Heerlijk om zo'n speler in je team te hebben, net als een Van Bommel. Zuigen, zuigen en nog eens zuigen totdat de tegenstander over de schreef gaat. Die spelers heb je gewoon nodig. Het is alleen kut als je tegen ze speelt (en helemaal als ze bij Ajax spelen). Suarez kan er ook wat van, dus Ajax heeft met 2 van deze spelers een goed gemiddelde. Lulring staat op zichzelf al voor 4, dus NAC is en blijft koploper. PSv had ook zo'n speler, maar die is in de winterstop weggegaan en die missen ze nu.
Hoe jij het neerzet LL komt de Zeeuw echt wel te kort ivm. De 'klasse' / slimheid, zoals een v Bommel dat heeft, heeft hij simpelweg niet. Dat aanstellen (lees naaien) heeft ie idd wel gemeen met Suarez.
Dit vind ik echt bullshit! Zuigen is heel iets anders als matennaaien! Zuigen vind ik helemaal niet erg en als je tegenstander dan over de schreef gaat (zoals affelay vs enoh of bijv een zidane vs matarazzi) dan is het Oké en vind ik het absoluut geen probleem! Maar dit is gewoon triest en hij zet zichzelf nog extra voorschut door na de wedstrijd ook nog eens extra te gaan benadrukken dat ie zich absoluut niet aanstelde en dat ie ook nog eens zogenaamd een stomp in z'n maag kreeg en dat ie daarom iets zei tegen diteweg. Yeah right! Hij was gewoon gefrustreerd en dat reageerde ie af op diteweg door hem wat toe te wensen bij het omhoog komen! Diteweg trekt hem aan zijn schouder naar beneden en meneer heeft zogenaamd een stomp in z'n maag en 1 in zijn gezicht gehad!

De Zeeuw is duidelijk zo'n speler die beetje last krijgt van grootheidswaanzin en veranderd is van een zuiger zoals ik hem graag zag bij AZ (ondanks dat ik echt kots op az) tot een smerig arrogant matennaaiertje! Van Bommel heeft de omgekeerde weg begaan! Die begon als schopper en pieper als ie zelf een tikje kreeg maar afgelopen jaren heeft ie dat allang niet meer en incasseerd ie net zo makkelijk!
Mac Wrote:wel grappig dat iedereen hier zo loopt te bleren over de zeeuw terwijl bosschaart gewoon 2x precies hetzelfde doet. Begrijp me niet verkeerd ik vind het van allebei verschrikkelijk irritant maar het is gewoon typisch dat een ajax speler hier op het forum er altijd weer wordt uitgelicht.

Ik zal nu wel weer waf over me heen krijgen maar ik zeg je nu alvast ik ga er niet op in. Zoals gittermaster ook al zegt er valt niet met jou objectief te discussieren dus ik ga die discussie ook niet meer aan.

ach gut, daar heb je de huilebalk weer: als ik een andere mening heb ben ik niet objectief zijn. Undecided Undecided Undecided

maar weer typisch he, voorbeeld no 412: er wordt een ajakkessied afgezeken en dan wordt er niet over het gedrag van deze ajakkessied gereageerd door neuzen, nee, er wordt op de reacties op dat gedrag gereageerd. zooooo zielig en wederom zum kotzen.

ik heb geen zielig gedrag van boschaart gezien trouwens. is me niet opgevallen toen ik met een half oog naar de samenvatting keek. zo ken ik hem trouwens niet, en het typeert hem ook niet. maar als boschaart doorlopend hetzelfde zielige gedrag gaat vertonen als de zeeuw, krijgt hij ook de wind van voren. uiteraard niet op basis van 1 wedstrijd. ik vermoed dat hij het deed omdat hij tegen het ook door hem verafschuwde ajakkes speelde.

ontzettend laf trouwens om vantevoren aan te geven dat je de discussie niet aan wil (lees uiteraard durft). als je echt objectief zou zijn hoef je dat niet te schuwen.

typisch neuzen wegloop gedrag, dat dan weer wel. =D>
Lamme Lennie Wrote:Heerlijk om zo'n speler in je team te hebben, net als een Van Bommel. Zuigen, zuigen en nog eens zuigen totdat de tegenstander over de schreef gaat. Die spelers heb je gewoon nodig. Het is alleen kut als je tegen ze speelt (en helemaal als ze bij Ajax spelen). Suarez kan er ook wat van, dus Ajax heeft met 2 van deze spelers een goed gemiddelde. Lulring staat op zichzelf al voor 4, dus NAC is en blijft koploper. PSv had ook zo'n speler, maar die is in de winterstop weggegaan en die missen ze nu.

ik weet niet of jij dat ooit hebt gezegd, maar bij van bommel (bumme) en robben (hoef) kon je toch eenvoudig vaststellen dat zij dat soort gedrag niet konden waarderen. nu hoor je ze uiteraard niet (en dat was ook niet zo geweest als ze nog wel regelmatig gepost hadden, want bij sneuarez heb ik ze ook nooit gehoord.
Pages: 1 2 3 4