FTM Forum

Full Version: messi
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
godskolere, wat een geweldenaar.

als argentinie het wk wint kan hij definitief in het rijtje pele, maradona, zidane.
inderdaad. Man o man, wat heb ik van hem genoten... Vooral die derde; echt om je vingers bij af te likken...
Notworthy Robbuhhhhhh Hakkuh
Bocaloca Wrote:Notworthy Robbuhhhhhh Hakkuh

Mooie goal, maar toch van een andere orde qua speler. De rest van de wedstrijd hebben we hem nauwelijks gezien.
Gerben Zonderland Wrote:
Bocaloca Wrote:Notworthy Robbuhhhhhh Hakkuh

Mooie goal, maar toch van een andere orde qua speler.

Welke andere speler is dat niet op het moment??
Alvast een voorspelling mijnerzijds komende WK en WK 2014.

Aangezien geschiedenis zich vaak herhaald, zal Brazilië het komende WK winnen ( nieuw continent).
In 2014 zal de grootste concurrent van Brazilië in Brazilië winnen, namelijk Argentinië.( in 50 was dat Uruguay)

Maradona schitterde in 82 door een rode kaart om vervolgens op zijn 2e WK( 86) echt te schitteren.
Ik verwacht hetzelfde met Messi( al dan niet een rode kaart in 2010).
Ekslem Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Bocaloca Wrote:Notworthy Robbuhhhhhh Hakkuh

Mooie goal, maar toch van een andere orde qua speler.

Welke andere speler is dat niet op het moment??

Elke andere speler. Daarom zei ik dat ook en plaatste ik die opmerking bij de persoonsverheerlijking van Robben.
Waar heb ik het over een persoonsverheerlijking?
kan ook juichen voor zijn goal.

Je moet niet lezen wat je WIL lezen
Bocaloca Wrote:Waar heb ik het over een persoonsverheerlijking?
kan ook juichen voor zijn goal.

Je moet niet lezen wat je WIL lezen

Ik wil jouw berichten helemaal niet lezen, maar een block vind ik zo 2007.... :8:
Oeeeeeh moet je nog naar je failliete clubje?
Bocaloca Wrote:Oeeeeeh moet je nog naar je failliete clubje?

Neuh, daar ben ik 1 keer geweest en dat was voldoende.
Gerben Zonderland Wrote:[

Mooie goal, maar toch van een andere orde qua speler. De rest van de wedstrijd hebben we hem nauwelijks gezien.

Dat maakt hem juist zo goed he. Je ziet hem niet en ineens scoort hij....
Jansoe Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:[

Mooie goal, maar toch van een andere orde qua speler. De rest van de wedstrijd hebben we hem nauwelijks gezien.

Dat maakt hem juist zo goed he. Je ziet hem niet en ineens scoort hij....

Dat is een kwaliteit, maar doordat hij zich 85 minuten achter de hoekvlag verstopte is hij wel een klasse minder goed dan Messi. Het doelpunt van Robben was beslissend, maar eigenlijk was Manchester beter, zowel in de heen- als terugwedstrijd.
De 4 goals van Messi sloegen dat hele Arsenal in puin.
Ik ergerde me gisteren groen en geel aan die domme klote AAP van een Balotelli. Ging helemaal uit z'n dak toen Sneijder ongelukkig de bal van z'n voet liet springen, leed zelf een keer of wat dom balverlies op het middenveld waar gevaarlijke counters uitkwamen, deed wat misplaatste hoogstandjes en liep aan het eind boos van het veld terwijl ze net Barca met 3-1 van de mat getikt hadden. Wat bezielt zo'n mannetje? Ik kan me helemaal voorstellen dat Materazzi woedend was, ik had ook z'n kop er wel af willen trekken. Wat een figuur zeg. Puke
Overdune Wrote:Ik ergerde me gisteren groen en geel aan die domme klote AAP van een Balotelli. Ging helemaal uit z'n dak toen Sneijder ongelukkig de bal van z'n voet liet springen, leed zelf een keer of wat dom balverlies op het middenveld waar gevaarlijke counters uitkwamen, deed wat misplaatste hoogstandjes en liep aan het eind boos van het veld terwijl ze net Barca met 3-1 van de mat getikt hadden. Wat bezielt zo'n mannetje? Ik kan me helemaal voorstellen dat Materazzi woedend was, ik had ook z'n kop er wel af willen trekken. Wat een figuur zeg. Puke

ok, ik heb het niet gezien. maar hem een aap noemen vind ik ook niet getuigen van gogme.
Neusaap dan?
Berend Botje Wrote:Neusaap dan?


laatst een foto van gezien, wat zijn die beesten lelijk!