FTM Forum

Full Version: WK 2010
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Tja, dat vroeg ik mij ook al af, maar ik durf tegenwoordig eerlijk gezegd niet meer zo goed over humor te praten met waf.
Berend Botje Wrote:Tja, dat vroeg ik mij ook al af, maar ik durf tegenwoordig eerlijk gezegd niet meer zo goed over humor te praten met waf.

het heeft je kennelijk nogal geraakt dat ik je als volstrekt humorloos heb betiteld. ik zou niet weten waarom je er anders niet meer over durft te praten.

kun je morgen niet weer wat prozac halen?
Berend Botje Wrote:Tja, dat vroeg ik mij ook al af, maar ik durf tegenwoordig eerlijk gezegd niet meer zo goed over humor te praten met waf.

Je moet niet over humor praten met waf......je kunt beter een keer met hem afspreken, zodra hem ziet, kom je niet meer bij!
waf Wrote:
Berend Botje Wrote:Tja, dat vroeg ik mij ook al af, maar ik durf tegenwoordig eerlijk gezegd niet meer zo goed over humor te praten met waf.

het heeft je kennelijk nogal geraakt dat ik je als volstrekt humorloos heb betiteld. ik zou niet weten waarom je er anders niet meer over durft te praten.

kun je morgen niet weer wat prozac halen?

Kijk, dat bedoel ik dus, we zitten tegenwoordig op zo'n ander level dat het geen zin meer heeft. Je mag mij gerust humorloos, een ouwe zuurpruim etc. noemen, zal mij een zorg zijn, maar het was een aantal jaren terug toch echt anders volgens mij. Dat is waar ik mij zo over verbaas.
Hoe reageert Amerika op de winnende goal van Donnavan?! Kippenvel!

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=jbn3rOPmR9w&feature=player_embedded[/youtube]


Diejonge knaap die alleen op 3.30 :lol:
Mukkus Wrote:
Berend Botje Wrote:Tja, dat vroeg ik mij ook al af, maar ik durf tegenwoordig eerlijk gezegd niet meer zo goed over humor te praten met waf.

Je moet niet over humor praten met waf......je kunt beter een keer met hem afspreken, zodra hem ziet, kom je niet meer bij!

djeez wat een kneuzenopmerking. Confused

gek genoeg was jij wel grappig voorheen. zonde hoor.
waf Wrote:
Mukkus Wrote:
Berend Botje Wrote:Tja, dat vroeg ik mij ook al af, maar ik durf tegenwoordig eerlijk gezegd niet meer zo goed over humor te praten met waf.

Je moet niet over humor praten met waf......je kunt beter een keer met hem afspreken, zodra hem ziet, kom je niet meer bij!

djeez wat een kneuzenopmerking. Confused

gek genoeg was jij wel grappig voorheen. zonde hoor.

Sorry, was m'n smiley vergeten........hier alsnog: :wink:

O ja:
Quote:kneuzenopmerking
Wat is dat voor wijvenwoord?

En nog iets: als je de Shift-knop indrukt, samen met een willekeurige letter op je toetsenbord, dan krijg je hoofdletters. Succes!
Mukkus Wrote:En nog iets: als je de Shift-knop indrukt, samen met een willekeurige letter op je toetsenbord, dan krijg je hoofdletters. Succes!

Dat is ook een typische linkse wijvengewoonte. Ik verdenk waf ervan dat hij eigenlijk Femke Halsema wil zijn. Oh jee, alweer een ongefundeerde aanname. Pas op: daar komt hij weer met zijn scherpe taal!
Gerben Zonderland Wrote:Pas op: daar komt hij weer met zijn scherpe taal!

[waf-modus]wat is dit voor kneuzenopmerking, djeez! Is gewoon gelul, maar dat ben ik wel van je gewend, zonnebrand. wat ben jij triest, maar dat wisten we al. Undecided [/waf-modus]

Zoiets?
Mukkus Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Pas op: daar komt hij weer met zijn scherpe taal!

[waf-modus]wat is dit voor kneuzenopmerking, djeez! Is gewoon gelul, maar dat ben ik wel van je gewend, zonnebrand. wat ben jij triest, maar dat wisten we al. Undecided [/waf-modus]

Zoiets?

Perfect! Hij had het zelf niet beter kunnen doen. =D>
Gerben Zonderland Wrote:
Mukkus Wrote:En nog iets: als je de Shift-knop indrukt, samen met een willekeurige letter op je toetsenbord, dan krijg je hoofdletters. Succes!

Dat is ook een typische linkse wijvengewoonte. Ik verdenk waf ervan dat hij eigenlijk Femke Halsema wil zijn. Oh jee, alweer een ongefundeerde aanname. Pas op: daar komt hij weer met zijn scherpe taal!

ah. het is links en wijfachtig als je geen hoofdletters gebruikt. leuk gevonden zeg! oh nee, je wilde vast even naar femke halsema toe redeneren. godver, nou ben ik wel enorm afgezeken zeg. Undecided

ik ben wel blij voor je dat mukkus je nieuwe vriendje is. vind je erg als ik niet meer reageer op zulke hilarische pogingen tot afzeiken? je kan het niet zonnebrand, daar ben je een te grote knor voor. maar ga er wel mee door, zet jezelf vooral voor lul.
waf Wrote:knor

[gay]
Slechte nacht gehad, alleen maar Brazilië......
Wel een goed gevoel over. Helaas wel werken met de TNT....
Ik rijd de grachtengordel dus ik ben helemal klaar voor de 12e of 13e......
Straks maar kijken of ik richting Leidse of Museumplein ga.
Veel kijkplezier iedereen!

mmmm....laat ik het anders zeggen, plezier hoeft niet, als we maar winnen!
Ik verwacht zelf een draak van een wedstrijd, maar wel een hele spannende.
Draak van een pot zal het wel worden inderdaad. Vond afgelopen woensdag een mooie typerende uitdrukking op radio 1. Ze hadden het toen over het spel van Bra en NL tot nu toe en hoe dat zal worden vandaag: "Twee wurgslangen die elkaar in een wurghouding pakken"...
Als we maar winnen met een Van Persie a la Bergkamp tegen Arg Wink
Adder Wrote:Slechte nacht gehad, alleen maar Brazilië......
Wel een goed gevoel over. Helaas wel werken met de TNT....
Ik rijd de grachtengordel dus ik ben helemal klaar voor de 12e of 13e......
Straks maar kijken of ik richting Leidse of Museumplein ga.
Veel kijkplezier iedereen!

mmmm....laat ik het anders zeggen, plezier hoeft niet, als we maar winnen!
Ik verwacht zelf een draak van een wedstrijd, maar wel een hele spannende.

De Vondeltuin in het Vondelpark is ook een leuke optie...
vandaag gaat dirk het verschil maken. :razz:
Ik hoop t.
Bij Unibet; Dirk scoort 1-0 en NL wint 2-0 130 x je inzet terug....
Daar heb ik dus een tientje op ingezet.
In totaal 12 van dit soort weddenschappen afgesloten voor en tientje, met Robben, van Persie, Sneijder en Kuijt als eerste doelpuntenmakers...
STaan echt belachelijk goede quoteringen voor NL
dees is ook grappig, goed 3-1 en robben scoort eerste goal; kans niet super groot, maar 225!x je inzet is wel erg veel.

Netherlands - Brazil: Selected Scorecast (1 - 1)
Welke speler zal het eerste doelpunt in de wedstrijd maken en wat zal de correcte uitslag zijn?Only these outcomes available for selection. Bets will stand even if there is another winning alternative. If you bet on a player who doesn't participate at all in the match or comes on to the pitch after the first goal has been scored, your stake will be refunded.
Je weddenschap: Enkelvoudig, Robben & 3-1
Ik vrees dat het Dirk zonder y wordt. Maar wel met peren.
Wat mij opvalt is dat 2 jaar en 4 jaar geleden de meeste Nederlanders vol bravoure waren: "dat gaan we wel even doen!". Nu bemerk ik toch vrij veel onrust en ik gok op 80% die verwachten dat Nederland verliest.
Ik merk een duidelijk verschil tussen 'de voetbalkenners' en de mensen die het WK als carnaval zien, bij mij op het werk: De eerste groep is realistisch met af en toe een overwinning voor Nederland (maar de meesten zien dit als eindstation) en de tweede groep is er heilig van overtuigd dat we van Brazilië winnen en wereldkampioen worden. Zeg maar dat SBS6-Hart van Nederland-volk.

"Tuurlijk winnen we, want wij hebben die vriend van Yolanthe in het team, hoe heettie ook al weer? Oh,ja....Leslie Snijders!" ](*,)
(Uitspraak van een dik 50-jarige in een oranje hemd en bijpassend hoedje in een rookhok bij ons op het werk.....)
[-o< FUCK!!! Matthijssen misschien een last-minute blessure!!! Ze zijn aan het kijken of Ooijer moet invallen of dat het loze paniek is...
Hoop hoop hoop op Matthijssen!!!
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalaaaaaaaaaaaaaaaaalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalaaaaaaaaaaaaaaaalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Leidseplein was top!
Geen groot scherm en na de 1e helft( bij een irish pub) had ik behoorlijk de tyfus er op in en wilde ik eigenlijk pleite gaan( was nog steeds aan het werk....)
ff rondje gelopen door de korte en de lange leidse en het was 1 groot samba feest daar. ( irrterend, maar teglijkertijd wel kippenvel krijgen terwijl het 30+ graden was).
Had toen zoiets van fok it!
Ben toen in de korte leidse bij een Indiaas restaurant gaan kijken met tyfusveel Brazilianen daar.
1, groot feest!
Ze werden steeds stiller en ze werden vooral woest op Melo vanwege die rode kaart.
Na het laatste fluitsignaal terug naar mijn bus( die 2 uur gratis op de Prinsengracht stond) en als een raket naar Schiphol( wel de hele Overtoom getoeterd).
Al met al, blij dat ik gewoon ging werken en kijken op het Leidse. Thuis is ook leuk, maar dit is toch net iets specialer.
wat een mazzel. brasil heeft het weggeven.

bij die snelle 1-0 vond ik dat het enige positieve: nu moesten we wel en brasil kon wel eens gaan twijfelen. gelukkig gebeurde dat ook.

verloren van een betere tegenstander. erg lekker, dat heb je nodig om wk te worden.

sneijder motm vind ik zo kortzichtig, dat vond ik echt bommel (prachtig de slechte scheids bespeeld) of kuijt.

historische dag!!!!
Gitter zijn rampscenario komt iig niet ( suarez, 88e minuut).
Wat een feest! Vrienden moesten allemaal werken dus heb lekker thuis gekeken met wat duitse witbierkes. Na de 1e helft zag ik het niet meer zitten maar had er ook berusting in; Brazilie was gewoon overduidelijk beter...
Wat heb ik de longen uit mijn lijf geschreeuwd bij de 1-1, wow! Samen met de buren uiteindelijk feestje gevierd, top! :excited:
Je zal 11 juli 20.30 uur maar in het vliegtuig zitten op weg naar Canada ](*,)
Je zal 11 juli maar terugkomen van een weekend Italia en je daar nu rot door schrikken. Maar dan zal je er ook meteen maar achter komen dat je om 15:45uur landt... :beerbros:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13