FTM Forum

Full Version: Gri - Nig
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Undecided Wat een klunzen, die Nigerianen. Met zijn 2-en op de keeper af en allebei missen ze voor (bijna) open doel. Sta je met 10 tegen 11 op 1-1 en dan mis je zo.

We (ver)vallen in herhalen, maar hemeltjelief, wat is het niveau op dit WK slecht.
Zostraks Argentina wel weer aardig, maar ook niet dodelijk effectief en de tegenstander liet weer enorme gaten vallen. Ik heb nog geen 1 wedstrijd gezien waarbij beide ploegen goed EN aan elkaar gewaagd waren. Hopelijk vanavond Frankrijk - Mexico. Bij de andere wedstrijden van morgen en overmorgen is of het te verwachten niveau erbarmelijk (Dui - Ser, Slo - USA, Gha - Aus) of is 1 van beide ploegen normaal gesproken (veel) beter dan de andere (Eng - Alg, Ned - Jap). Misschien wordt Kameroen - Denemarken nog een leuke pot.
Ehrm, was Japan niet die ploeg die Kameroen redelijk eenvoudig op de knieen dwong? Ik zou ze niet te snel in de underdog positie schuiven.
Verder heb je uiteraard gelijk. Maar goed, de allermooiste potten moeten nog komen uit de voorronde (denk aan Braz-Port)

Waarom kan dit niet gewoon in het WK topic btw?
Marshall Wrote:Ehrm, was Japan niet die ploeg die Kameroen redelijk eenvoudig op de knieen dwong? Ik zou ze niet te snel in de underdog positie schuiven.
Verder heb je uiteraard gelijk. Maar goed, de allermooiste potten moeten nog komen uit de voorronde (denk aan Braz-Port)

Waarom kan dit niet gewoon in het WK topic btw?

Ik was te lui om dat in het andere topic te plaatsen. Japan won met 1-0 omdat Kameroen heel slecht was, niet omdat Japan zo geweldig goed speelde. Wel enthousiast en energiek, maar niet briljant qua veldspel.
Doch echter maar... De Jappen vielen me alles mee tegen de Kameroenezersiersen. Een energieke tegenstander tegen een NL uit helft 1? Ay! Dead