FTM Forum

Full Version: TTT Extra voorspellingen 2010-2011
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Naast de wekelijkse voorspellingen hebben we natuurlijk ook nog de extra voorspellingen.

1. Welke club wordt kampioen in de eredivisie? (5 pnt)
2. Welke club staat bovenaan in de winterstop van de eredivisie? (5 pnt)
3. Wie wordt de topscorer van het seizoen 2010/2011? (5 pnt)
4. Welke trainer stapt als eerste op of wordt ontslagen NA 26 augustus? (5 pnt)
5. Wat is de eindstand van de eredivisie (nr. 1 t/m 18)? (2 pnt per club op de juiste plaats)

Om de huidige vakantiegangers ook nog wat tijd te geven zet ik de sluitingsdatum na 3 rondes van de competitie oftewel voorspellingen insturen (per PM naar mij) uiterlijk donderdag 26 augustus.
Toppie Mitch dat je er weer zo snel bij bent.....
Mitch, is het misschien een idee om bij vraag 5 3 punten toe te kennen bij een juiste plek en 1 punt als je er 1 plek naast zit?
Ik heb tot nu toe voorspellingen binnen van:
- Box Brother
- gittermaster
- Haggie
- cruijff
- deshotas
- Bocaloca
- Voyou
- Feits
- EB Sports
- Centre Court
Vraag 4 is al bekend. Die telt dus niet meer?
misschine een idee om maaskant niet mee te tellen, tenzij mensen hem al als eerste keus hadden voor hij wegging?
Er had niemand Maaskant.
Stel voor dat we vraag 4 dan even veranderen in:
4. Welke trainer stapt als eerste op of wordt ontslagen NA 26 augustus? (5 pnt)

Zal voor de keuze die gedaan verder niet uitmaken (ga ik even vanuit).
Mitch Wrote:Er had niemand Maaskant.
Stel voor dat we vraag 4 dan even veranderen in:
4. Welke trainer stapt als eerste op of wordt ontslagen NA 26 augustus? (5 pnt)

Zal voor de keuze die gedaan verder niet uitmaken (ga ik even vanuit).

Blijf bij mijn keuze... hoop nog steeds op een nieuwe trainer :lol:
Shit te laat zie ik. Dan stopt bij deze mijn TTT-deelname dus. Icon_evil
Peter Wrote:Shit te laat zie ik. Dan stopt bij deze mijn TTT-deelname dus. Icon_evil

het heeft ook niet een maand op het forum gestaan :roll:
Zo'n TTT-voorspelling moet je uiteraard zo lang mogelijk uitstellen, dus dat t er al een maand stond is niet relevant. Maand geleden had ik Excelsior 100% 18e gezegd, nu wordt dat misschien toch wel Willem II of VVV.
Peter Wrote:Zo'n TTT-voorspelling moet je uiteraard zo lang mogelijk uitstellen, dus dat t er al een maand stond is niet relevant. Maand geleden had ik Excelsior 100% 18e gezegd, nu wordt dat misschien toch wel Willem II of VVV.

het gaat er niet om of je een maand geleden ook al een voorspelling kon doen, het gaat er om dat een maand geleden al op het forum stond wat de uiterste termijn was en dat je die in je psv-agenda had kunnen noteren.
Damn, was ook te laat, sry.
Idem :oops:
Kunnen we alsnog inschrijven?
VITESSE STUURT BOS WEG
ARNHEM - Theo Bos is niet langer trainer bij Vitesse. De wegen van de club uit Arnhem en de oefenmeester scheiden zich met onmiddelijke ingang. Vanwege de teleurstellende resultaten van de club uit de eredivisie komt het vertrek van Bos niet onverwacht.

De 45-jarige trainer staat met zijn team na negen wedstrijden op de zestiende plaats. De trainer toonde zich teleurghesteld na zijn ontslag: "Jammer dat ik niet meer tijd heb gekregen. Volgens mij waren we op de goede weg".

Technisch directeur Ted van Leeuwen: “Wij namen deze beslissing met pijn in ons hart."

Assistent-trainer Hans van Arum en keeperstrainer Raimond van der Gouw nemen tijdelijk de taken waar. Vitesse gaat per direct op zoek naar een nieuwe hoofdtrainer.

Bos was een kleine twee jaar werkzaam in Arnhem. In december 2008 werd Hans Westerhof ontslagen door Vitesse. Vanaf begin januari 2009 werd Bos hoofdtrainer.
Die punten zijn binnen :wink: , maar de meesten zullen Bos wel ingevuld hebben.
Wie zal zijn opvolger worden? Misschien de Georgiër Shota Arveladze?
Nou ik had de trainer van de stille willie's. Belachelijk dat die nog niet ontslagen is. :razz:
Haha, die hebben zelfs geen geld om dat te betalen Undecided
Peter Wrote:Nou ik had de trainer van de stille willie's. Belachelijk dat die nog niet ontslagen is. :razz:

Jij hebt niemand, want jij was net als ik te laat met insturen! En we hebben geen uitstel van executie gehad....
ik had huistra, maar die doet het niet onaardig.
Bredanaar Wrote:Die punten zijn binnen :wink: , maar de meesten zullen Bos wel ingevuld hebben.Wie zal zijn opvolger worden? Misschien de Georgiër Shota Arveladze?

ik wel gelukkig :Big Grin