FTM Forum

Full Version: Twente-Inter
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Hulde voor Twente met de aanvallende opstelling, heerlijke wedstrijd! Twente is zeker niet de mindere, en had eigenlijk vlak voor rust op 3-2 moeten komen.
Knap resultaat hoor =D> =D> =D>
Nette wedstrijd, geen moment het idee gehad dat Twente weggespeeld ging worden =D> =D> =D>
Ronnie D. Wrote:Nette wedstrijd, geen moment het idee gehad dat Twente weggespeeld ging worden =D> =D> =D>

dat kan inter ook niet, daar is het de ploeg niet naar. maar die individuele klasse vanavond was wel prachtig. die actie van milito, die goal van jansen, en die geweldige goal van etoo.

leuk hoor.
Leuke wedstrijd om naar te kijken, veel goede acties gezien. Terecht gelijkspel.
We zijn verwend gisteren. Goed volwassen spel, bal in de ploeg houden en rond laten gaan. Kansjes creeren maar vervolgens net-niet afronden. Mooie sfeeractie, Munsterman die de spelers terugstuurt naar Vak-P, Heineken Veste Smile, al met al ga ik met vertrouwen naar Londen.
Vret Mien Gras Wrote:We zijn verwend gisteren. Goed volwassen spel, bal in de ploeg houden en rond laten gaan. Kansjes creeren maar vervolgens net-niet afronden. Mooie sfeeractie, Munsterman die de spelers terugstuurt naar Vak-P, Heineken Veste Smile, al met al ga ik met vertrouwen naar Londen.

ga je er heen? dat is mooi, want whl is poepgaaf. lekker fanatiek publiek, wel jammer dat het in z0'n kutwijk ligt...
Die kopstoot nog op 't laatst, en Teetje die gewoon bleef staan. =D>
gefeliciteerd mannen, meer dan terecht. Sterker nog, ik vind dat Twente de 3 punten had moeten hebben, aan de andere kant, de laatste 10 minuten is het toch wel ff billenknijpen, dan merk je gewoon dat twente wel tevreden is en Inter echt nog een beetje op zoek gaat.
Maar goed, debuteren met een gelijkspel tegen de huidige winnaar is gewoon top
centre court Wrote:Die kopstoot nog op 't laatst, en Teetje die gewoon bleef staan. =D>

fantastisch idd. die scheids had gewoon 2 rode kaarten moeten geven, ondanks de koele reactie van jansen.

maar het gaf goed weer dat inter gefrustreerd was en dat heb je dan toch maar op je geweten.
Ronnie D. Wrote:Nette wedstrijd, geen moment het idee gehad dat Twente weggespeeld ging worden =D> =D> =D>

Twente was zeker goed. Maar ik heb juist geen moment het idee gehad van Inter er vol voor ging. Als die deze pot hadden moeten winnen weet ik haast zeker dat het niet in 2-2 was geeindigd. Inter kwam op het juiste moment.. die vinden beginnen met een puntje uit prima. Thuis 3x winnen nu en ze zijn alweer door.
Peter Wrote:
Ronnie D. Wrote:Nette wedstrijd, geen moment het idee gehad dat Twente weggespeeld ging worden =D> =D> =D>

Twente was zeker goed. Maar ik heb juist geen moment het idee gehad van Inter er vol voor ging. Als die deze pot hadden moeten winnen weet ik haast zeker dat het niet in 2-2 was geeindigd. Inter kwam op het juiste moment.. die vinden beginnen met een puntje uit prima. Thuis 3x winnen nu en ze zijn alweer door.

Onzin, Inter zit in een groep met Werder en Tottenham. Die willen eerste worden in deze poule en liever zo vroeg mogelijk nu ze nog niet vol in de competitie zitten. Inter moet gewoon 6 punten halen tegen Twente die toch als nr. 4 in deze poule wordt geschat. Aan de frustratie van Eto'o en die knakker die een kopstoot uitdeelt zie je dat er toch genoeg irritatie was.
Box Brother Wrote:
Peter Wrote:
Ronnie D. Wrote:Nette wedstrijd, geen moment het idee gehad dat Twente weggespeeld ging worden =D> =D> =D>

Twente was zeker goed. Maar ik heb juist geen moment het idee gehad van Inter er vol voor ging. Als die deze pot hadden moeten winnen weet ik haast zeker dat het niet in 2-2 was geeindigd. Inter kwam op het juiste moment.. die vinden beginnen met een puntje uit prima. Thuis 3x winnen nu en ze zijn alweer door.

Onzin, Inter zit in een groep met Werder en Tottenham. Die willen eerste worden in deze poule en liever zo vroeg mogelijk nu ze nog niet vol in de competitie zitten. Inter moet gewoon 6 punten halen tegen Twente die toch als nr. 4 in deze poule wordt geschat. Aan de frustratie van Eto'o en die knakker die een kopstoot uitdeelt zie je dat er toch genoeg irritatie was.

ben ik met je eens. en ik vind inter ook geen ploeg die het wel even doet door even aan te zetten. ze hebben moeite zat om het spel te maken. ze baalden gewoon gisteren, ze kregen de pot niet onder controle. maar ik vond dat ze makkelijker overend bleven dan twente, maar dat is ook niet gek.
Ach jullie hebben zo'n Maicon toch ook op WK gezien en dan gister... zeker de verdienste van dat gastje van AGOVV dat Maicon er opeens nog maar weinig van kan. Als zo'n Inter echt moet spelen die gasten gewoon weer met het mes tussen de tanden en zijn de 3 niveau's beter dan wat je gister zag. Voor Inter ist seizoen net begonnen, ff snel op en neer naar Nederland voor een puntje is dan prima. Voor Twente zijn dit dé duels. Inter moet er elk weekend weer staan want die aanhang eist een titel, dan zit je niet op kleintjes uit in de CL te wachten.
waf Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:We zijn verwend gisteren. Goed volwassen spel, bal in de ploeg houden en rond laten gaan. Kansjes creeren maar vervolgens net-niet afronden. Mooie sfeeractie, Munsterman die de spelers terugstuurt naar Vak-P, Heineken Veste Smile, al met al ga ik met vertrouwen naar Londen.

ga je er heen? dat is mooi, want whl is poepgaaf. lekker fanatiek publiek, wel jammer dat het in z0'n kutwijk ligt...

Zeker, ik pak alle wedstrijden! Direct na de loting zijn alle vliegtickets en hotels al geboekt.
Ik heb immers al meer dan 15 jaar kunnen sparen hiervoor ;-)
Hier moet ik toch bij zijn, dit gaat mij niet mis.
Vret Mien Gras Wrote:Zeker, ik pak alle wedstrijden! Direct na de loting zijn alle vliegtickets en hotels al geboekt.
Ik heb immers al meer dan 15 jaar kunnen sparen hiervoor ;-)
Hier moet ik toch bij zijn, dit gaat mij niet mis.

Heel gaaf, have fun!