FTM Forum

Full Version: Fey-Ajx
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Is er iemand die gelooft in een kans van Feyenoord?
Ja, dat denk ik wel. Anders wordt het een reglementaire 0-3 voor Ajax, wegens het niet komen opdagen van de tegenstander. OSmile
Als Mario de dvd van Real-Ajax laat zien heb ik er alle vertrouwen in. :eten:
0-3
Als Martin de dvd van Real-Ajax laat zien heb ik er alle vertrouwen in :eten:
Oprollen die kneuzen.
Nog niet eens uitverkocht, 'legioen' me dikke hol! Undecided
kevin blom, de man die sneuarez voor slaan liet staan en babovv er uit stuurde, want dat was nl wel opzettelijk, mag deze wedstrijd fluiten.

deze gribus is het hele vorige seizoen niet aangesteld bij een thuiswedstrijd voor feyenoord, dus het kan niet anders of de knjb heeft onderkend dat dit gevoelig lag, en pas bij feyenoord utrecht dit seizoen kwam dat pluizebolletje de kuip in. doortrapt natuurlijk, in die pot kan hij geen neuzen bevoordelen, en dan kan hij ook aangesteld worden tegen de neuzen.

nou ja, dat sneuarez en de zeeuw een doodschop mogen krijgen!
waf Wrote:kevin blom, de man die sneuarez voor slaan liet staan en babovv er uit stuurde, want dat was nl wel opzettelijk, mag deze wedstrijd fluiten.

deze gribus is het hele vorige seizoen niet aangesteld bij een thuiswedstrijd voor feyenoord, dus het kan niet anders of de knjb heeft onderkend dat dit gevoelig lag, en pas bij feyenoord utrecht dit seizoen kwam dat pluizebolletje de kuip in. doortrapt natuurlijk, in die pot kan hij geen neuzen bevoordelen, en dan kan hij ook aangesteld worden tegen de neuzen.

nou ja, dat sneuarez en de zeeuw een doodschop mogen krijgen!

Gaat De Zeeuw spelen dan? Die gast is echt al heel dit seizoen draaaamaaaa en zou ik eerst eens 3 weken op vakantie sturen anders komt ie der nooit bovenop. Tijd voor die Fin?
Peter Wrote:
waf Wrote:kevin blom, de man die sneuarez voor slaan liet staan en babovv er uit stuurde, want dat was nl wel opzettelijk, mag deze wedstrijd fluiten.

deze gribus is het hele vorige seizoen niet aangesteld bij een thuiswedstrijd voor feyenoord, dus het kan niet anders of de knjb heeft onderkend dat dit gevoelig lag, en pas bij feyenoord utrecht dit seizoen kwam dat pluizebolletje de kuip in. doortrapt natuurlijk, in die pot kan hij geen neuzen bevoordelen, en dan kan hij ook aangesteld worden tegen de neuzen.

nou ja, dat sneuarez en de zeeuw een doodschop mogen krijgen!

Gaat De Zeeuw spelen dan? Die gast is echt al heel dit seizoen draaaamaaaa en zou ik eerst eens 3 weken op vakantie sturen anders komt ie der nooit bovenop. Tijd voor die Fin?

als hij niet speelt kun je hem nog wel een doodschop geven?
de zeeuw is perfect voor deze wedstrijd. Lekker zuigen en als een feyenoorder zich dan even laat gaan ter aarde storten alsof ie geraakt is door een meteoriet. Die speelt wel.
Mac Wrote:de zeeuw is perfect voor deze wedstrijd. Lekker zuigen en als een feyenoorder zich dan even laat gaan ter aarde storten alsof ie geraakt is door een meteoriet. Die speelt wel.

tijden veranderen. kennelijk hebben jullie dit nodig.

dit zou een ajakkessied 20 jaar geleden nooit gezegd hebben. het was al een kutclub, maar dit toont aan dat het alleen maar erger is geworden.
trouwens, vroeger zou dit ook geen discussiepunt zijn geweest, maar dirk moet een voorwedstrijd spelen, en aangezien ik altijd mee moet met shinji vindt hij het ook leuk als ik met hem mee ga. overigens zou dirk ook graag meewillen naar de klassieker, en dat kan, want ik heb een extra kaart.

lastig, ik denk nog ff.
jammer dat je m'n toon niet goed oppakt. Dit was uiteraard niet serieus bedoeld.
waf Wrote:
Mac Wrote:de zeeuw is perfect voor deze wedstrijd. Lekker zuigen en als een feyenoorder zich dan even laat gaan ter aarde storten alsof ie geraakt is door een meteoriet. Die speelt wel.

tijden veranderen. kennelijk hebben jullie dit nodig.

dit zou een ajakkessied 20 jaar geleden nooit gezegd hebben. het was al een kutclub, maar dit toont aan dat het alleen maar erger is geworden.

los vh feit dat dit natuurlijk met een knipoog bedoeld is, is het ook wel geestig dat je stelt dat we dit kennelijk nodig hebben....
Met het tweede elftal winnen we nog in de Kuip.
Het is al jammer dat Blom fluit die "blinde tyfushond" maar het zal allemaal wienig uitmaken, hoogstens een verschil in 0-3 of 0-5
Mac Wrote:jammer dat je m'n toon niet goed oppakt. Dit was uiteraard niet serieus bedoeld.

waar moet ik dat uit afleiden dan? juist om je toon aan te geven heb je smileys. ook het niet gebruiken van smileys geeft een toon aan.

je legt nu de schuld bij mij, maar als je het inderdaad anders bedoelde zou het je sieren dat je meteen toegeeft dat je idd niet duidelijk was en op z'n minst de suggestie hebt gewekt dat je het serieus bedoelde.

een en ander klemt des te meer nu je standpunt ook helemaal niet ongeloofwaardig is. ik zie je, net als andere ajakkessieden, immers ook nooit afkeurend praten over dit soort gedrag van sneuarez.
gittermaster Wrote:
waf Wrote:
Mac Wrote:de zeeuw is perfect voor deze wedstrijd. Lekker zuigen en als een feyenoorder zich dan even laat gaan ter aarde storten alsof ie geraakt is door een meteoriet. Die speelt wel.

tijden veranderen. kennelijk hebben jullie dit nodig.

dit zou een ajakkessied 20 jaar geleden nooit gezegd hebben. het was al een kutclub, maar dit toont aan dat het alleen maar erger is geworden.

los vh feit dat dit natuurlijk met een knipoog bedoeld is, is het ook wel geestig dat je stelt dat we dit kennelijk nodig hebben....
Met het tweede elftal winnen we nog in de Kuip.
Het is al jammer dat Blom fluit die "blinde tyfushond" maar het zal allemaal wienig uitmaken, hoogstens een verschil in 0-3 of 0-5

als je het met een knipoog bedoelt moet je er maar een knipoog bijzetten. maar lief dat je het voor hem opneemt.

de vorige keren speelden we gelijk met het tweede elftal. nu zijn we iets verzwakt, er is een keepersprobleempje, maar goed, op papier heeft ajakkes iets meer kwalititeit dus dan ligt winst voor de hand, maar het is de klassieker en de bal is rond en je weet nooit hoedieken rollen.
Keepersprobleempje:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.vi.nl/Nieuws-item/186854/Been-kampt-met-keepersprobeem-voor-Klassieker.htm">http://www.vi.nl/Nieuws-item/186854/Bee ... sieker.htm</a><!-- m -->

Darley leuke gok voor CM.

Na de mannen tegen jongens van woensdag, is het nu jongens tegen jongens-met-Suarez.

Ik ben benieuwd of Feyenoord met ouderwets 'erop klappen' Ajax onder druk kan zetten en houden. Het is ook maar de vraag hoe Bahia, niet in beste vorm, zich houdt tegenover de spitsen van Ajax.... Ben benieuwd wat het wordt, zeker na de wanprestatie van Ajax woensdag; Feyenoord zou frisser moeten zijn, Ajax veel meer individuele klasse....
waf Wrote:
Mac Wrote:jammer dat je m'n toon niet goed oppakt. Dit was uiteraard niet serieus bedoeld.

waar moet ik dat uit afleiden dan? juist om je toon aan te geven heb je smileys. ook het niet gebruiken van smileys geeft een toon aan.

je legt nu de schuld bij mij, maar als je het inderdaad anders bedoelde zou het je sieren dat je meteen toegeeft dat je idd niet duidelijk was en op z'n minst de suggestie hebt gewekt dat je het serieus bedoelde.

een en ander klemt des te meer nu je standpunt ook helemaal niet ongeloofwaardig is. ik zie je, net als andere ajakkessieden, immers ook nooit afkeurend praten over dit soort gedrag van sneuarez.

Ik leg de schuld bij niemand. Ik zeg alleen dat ik het jammer vind.

Volgens mij heb ik trouwens al meerdere keren gezegd dat ik het jammer vind dat suarez dit soort dingen nog doet. Zeker omdat hij het gewoon niet nodig heeft. Heb je me trouwens ooit zien zeggen dat ik zijn gedrag goedkeur? Waarom neem je dat gelijk aan dan? Omdat ik er nooit afkeurend over spreek?
0-10
Mac Wrote:Ik leg de schuld bij niemand. Ik zeg alleen dat ik het jammer vind.

je zegt dat je het jammer vind dat ik een toon niet goed oppak. daarmee zeg je dat ik iets verkeerd doe. anders had je moeten zeggen dat je het jammer vindt dat je niet duidelijk hebt gemaakt wat de toon van je bericht was.

dat is nu juist de reden dat ik zeg dat het je had gesierd als je gewoon de hand in eigen boezem had gestoken. sorry, ik begrijp dat je het verkeerd interpreteerd, want ik ben vergeten er een smiley bij te zetten.

je zegt dus niet alleen dat je het jammer vindt.

Quote:Volgens mij heb ik trouwens al meerdere keren gezegd dat ik het jammer vind dat suarez dit soort dingen nog doet. Zeker omdat hij het gewoon niet nodig heeft.

dat wil ik best gelovern, maar ik kan het me niet herinneren.

Quote:Heb je me trouwens ooit zien zeggen dat ik zijn gedrag goedkeur?

nee. dan zou het nog erger zijn.

Quote:Waarom neem je dat gelijk aan dan? Omdat ik er nooit afkeurend over spreek?

ik zeg niet en ik neem niet aan dat je het goedkeurt, ik zeg dat -voor zover ik me kan herinneren- je het niet afkeurt. en ik zou dit afkeuren.

maar vergelijk het maar met die actie van sneuarez en de zeeuw vorig jaar na het doelpunt in de kuip. ze gaan het publiek uitdag (waar fer ooit een gele kaart voor kreeg) . vervolgens worden ze de tiefes gescholden en dan spreekt iedereen op tv er schande van dat ze de tiefes worden gescholden. schelden mag niet. maar uitdagen mag ook niet. niemand die het expliciet afkeurt en alleen jack van gelder die het impliciet goedkeurt (tsja, 'moet kunnen zo'n reactie naar het publiek').

door het allemaal maar in het midden te houden word je iig vaag, onduidelijk. ik moet maar aannemen dat iedereen dat gedrag afkeurt. maar niemand zegt het. dus ik kan net zo goed aannemen dat iedereen het wel ok vindt. ik zorg niet voor de onduidelijkheid. ik zeg waarom ik iets aanneem en waarom niet er altijd bij.
ok, zodat het voortaan voor jou ook duidelijk is, mag je voortaan bij al mijn posts aannemen dat ik elke schwalbe van welke speler van welke club dan ook afkeur. Ook ellebogen keur ik af en ter aarde storten als een stervende zwaan terwijl je nauwelijks geraakt bent.
Mac Wrote:ok, zodat het voortaan voor jou ook duidelijk is, mag je voortaan bij al mijn posts aannemen dat ik elke schwalbe van welke speler van welke club dan ook afkeur. Ook ellebogen keur ik af en ter aarde storten als een stervende zwaan terwijl je nauwelijks geraakt bent.

Een dikke groene roggel vol in de bek van Vlaar door Anita, keur je dan wel goed?
Ongewenste intimatie, zeg maar, een potje zakgraaien bij een corner? Vuistslagen? Moeder voor hoer uitmaken?

Wel duidelijk zijn, Mac! :wink:
bedankt voor de smiley muk! ik was al bang dat je deze post serieus bedoelde.
Mukkus Wrote::wink:
mac Wrote:muk!

[gay]
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://en.wikipedia.org/wiki/Women%27s_Action_Forum">http://en.wikipedia.org/wiki/Women%27s_Action_Forum</a><!-- m -->

:nanana:
:notfunny:
[Image: Damien.jpg]
Onderschrift: Feyenoord-supporter waf kwijlt van acties Suarez.
sjongejonge, ga door, echt hilarisch. :notfunny:
1e was wel leuk, de 2e dan weer erg treurig. Weinig veranderd hier, zie ik :-({|=
Ekslem Wrote:2e dan weer erg treurig.

Sorry, Ekslem, het is inderdaad niet netjes om foto's van medeforummers hier te plaatsen......heb je die rode trui trouwens nog?
Pages: 1 2