FTM Forum

Full Version: Heracles-Twente
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Chadli niet op laatste training vanwege keelontsteking.
Scherp op de vrijdagmiddag Lennie!

Twente op het kunstgras van Almelo is een zekerheidje i.m.o.
Ik had hier alweer een bericht vol frustratie staan over die hypocriete schijtclub maar ik probeer mij er maar zo weinig mogelijk over op te winden dit weekend.

Ik houd het maar kort en hoop dat Heracles eindelijk de draai vind en die paardebekkies snoert.

D'R AN MET DE LIPPE
Lamme Lennie Wrote:Chadli niet op laatste training vanwege keelontsteking.


Ff goed lezen! Chadli niet op de een na laatste training. MPH verwacht dat ze beide de afsluitende training morgen mee kunnen maken ;-)

Hopelijk heeft iedereen Chadli gewisseld en kan hij naar hartelust zijn eerste 2 eredivisie doelpunten maken.
Laatste training of één na laatste training, wat maakt het uit? Hij heeft keelontsteking en is daarom onzeker. maar ik meld het de volgende keer gewoon niet meer.
Lamme Lennie Wrote:Laatste training of één na laatste training, wat maakt het uit? Hij heeft keelontsteking en is daarom onzeker. maar ik meld het de volgende keer gewoon niet meer.


Slecht geslapen? Ik val je niet aan hoor.
De bekende weg; Chadli niet van de partij. Doe dan maar 0-0 of 1-0.
Ik had je gewaarschuwd Wink
Jammer van die gele kaart van Douglas.
jammer van die rode kaart van Fledderus.... :letitallout:
HERACLES BEDANKT!

Na het middaguur maar eens op de fiets gesprongen om moed in te drinken in het supportershome. Moed kreeg ik als vanouds toen ik door de smalle straten en langs de pauperige huizen van de wijk De Riet fietste en de stadionslichten zag opdoemen...

En wat een wedstrijd kregen we voorgeschoteld. Zeker in vergelijking in wat we tot dusverre dit seizoen gezien hebben een erg goede eerste helft waarvan ik met volle teugen genoot. De rode kaart was een domper maar in de tweede helft was het puur genieten van de passie en strijd bij Heracles! Zo hoort het, strijden voor onze club en stad! De frustratie bij Jansen en Douglas was heerlijk, dat zij zich vervolgens lieten provoceren door het publiek des te heerlijker. Dan kunnen deze jongens wel CL spelen, blijkbaar wordt een wedstrijd in het 'zuigende' Polman hen teveel! Over het publiek gesproken, cliché van mij maar het was weer eens echt zo: KIPPEVEL :waf:

Hilarisch overigens dat die boys uit Gronau-West, naar eigen zeggen 'the best fans of the world', dit seizoen reeds 2 uitwedstrijden van hun club hebben laten schieten omdat het een combi betrof maar vandaag al hun principes de vrije loop lieten gaan om maar in het Polman Stadion aanwezig te kunnen zijn. En... dan zijn ze aanwezig en houden ze de laatste 30 minuten hun paardebek stijf dicht Undecided Undecided Undecided

Morgen weer aan het werk in Hengelo, waarschijnlijk verproppen ze hun frustratie in dat ze een kaartje hebben voor Tottenham-uit en ik dat nooit zou meemaken. So fucking what, ik het volgende week een kaartje voor Ado - HERACLES.
Zojuist de samenvatting gezien, geweldig hoe die nsb'er bitch-fight houd met Douglas =D>