FTM Forum

Full Version: Ronde 5 .....aiai.....
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
ADO - HER
HEE - ROD
TWE - AJX
PSV-GRO
NEC-FEY
NAC-W2
VVV-GRA
AZ-UTR
EXC-VIT

NAC en PSV, evt. EXC, ADO.......lastig.
ADO, TWE, PSV, NAC, VIT :-"
Bredanaar Wrote:ADO, TWE, PSV, NAC, VIT :-"

Twente ???? Zijn toch niet echt in vorm.
ADO.....Heracles is niet zo verkeerd.
Vitesse uit naar Excelsior, die arnhemmers scoren nogal makkelijk ja. Excelsior in ieder geval wel.
PSV: ok normaal gesproken moeten dat 3 punten zijn tegen Groningen.........normaal gesproken.
NAC: lijkt me ook een zekerheidje thuis.
Sjaak Wrote:
Bredanaar Wrote:ADO, TWE, PSV, NAC, VIT :-"

Twente ???? Zijn toch niet echt in vorm.
ADO.....Heracles is niet zo verkeerd.
Vitesse uit naar Excelsior, die arnhemmers scoren nogal makkelijk ja. Excelsior in ieder geval wel.
PSV: ok normaal gesproken moeten dat 3 punten zijn tegen Groningen.........normaal gesproken.
NAC: lijkt me ook een zekerheidje thuis.

Twente is echt zo'n ploeg die zich optrekt aan het niveau van de tegenstander. Tegen Inter erg sterk, zullen ze tegen Ajax ook zijn. Pot wordt zaterdag om 20.45 uur gespeeld, lekker tijdstip voor veel sfeer in het stadion. Kun je best voor kiezen.

PSV wint van Groningen. Door een makkelijk programma staan zij nu hoog, maar die eindigen gewoon braaf hooguit als 10e ofzo straks. Geen bijzondere ploeg.
Peter Wrote:
Sjaak Wrote:
Bredanaar Wrote:ADO, TWE, PSV, NAC, VIT :-"

Twente ???? Zijn toch niet echt in vorm.
ADO.....Heracles is niet zo verkeerd.
Vitesse uit naar Excelsior, die arnhemmers scoren nogal makkelijk ja. Excelsior in ieder geval wel.
PSV: ok normaal gesproken moeten dat 3 punten zijn tegen Groningen.........normaal gesproken.
NAC: lijkt me ook een zekerheidje thuis.

Twente is echt zo'n ploeg die zich optrekt aan het niveau van de tegenstander. Tegen Inter erg sterk, zullen ze tegen Ajax ook zijn. Pot wordt zaterdag om 20.45 uur gespeeld, lekker tijdstip voor veel sfeer in het stadion. Kun je best voor kiezen.

PSV wint van Groningen. Door een makkelijk programma staan zij nu hoog, maar die eindigen gewoon braaf hooguit als 10e ofzo straks. Geen bijzondere ploeg.

ben ik met je eens.

ik snap ook niet dat nu gezegd wordt dat twente uit vorm is. ze hebben een goeie ec pot gespeeld, spelen dan gelijk in de derby, en dan zouden ze meteen uit vorm zijn?

ik denk dat ajakkes het lastig krijgt. juist ajakkes lijkt niet erg in vorm. normaal gesproken wint psvee met 3-0.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://eredivisiestatistieken.nl/Referee.php?parCompetitionID=2&parSort=2">http://eredivisiestatistieken.nl/Refere ... &parSort=2</a><!-- m -->
Mihajlov en Rosales in mijn team.
De tip van Mukkus voor deze week: Luciano Narsingh.
Gaat Heerenveen weer verliezen? :wink:
Hoe moet ik dat weten? De wedstrijd is pas zaterdag...... :wink:

Gisteren wel gewonnen bij Emmen, maar overtuigend was het niet. Maar goed, dit zijn ook de moeilijkste wedstrijden. Je bent door en daar gaat het om.
Speel geen CM, maar verwacht dat Narsingh niet heul duur is. Beerens komt terug van een liesblessure, Djuricic kampt nu met een liesblessure en Assaidi viel gister uit met hamstringklachten (waarschijnlijk overbelasting). Narsingh speelde gisteren een half uur, 2 assists. En werd op Eredivisie Live verkozen tot MotM. Maar een goede en frisse indruk. Mogelijkheid bestaat dat hij zaterdag in de basis begint.....

Doe er mee wat je wilt.
Mukkus Wrote:Hoe moet ik dat weten? De wedstrijd is pas zaterdag...... :wink:

Gisteren wel gewonnen bij Emmen, maar overtuigend was het niet. Maar goed, dit zijn ook de moeilijkste wedstrijden. Je bent door en daar gaat het om.
Speel geen CM, maar verwacht dat Narsingh niet heul duur is. Beerens komt terug van een liesblessure, Djuricic kampt nu met een liesblessure en Assaidi viel gister uit met hamstringklachten (waarschijnlijk overbelasting). Narsingh speelde gisteren een half uur, 2 assists. En werd op Eredivisie Live verkozen tot MotM. Maar een goede en frisse indruk. Mogelijkheid bestaat dat hij zaterdag in de basis begint.....

Doe er mee wat je wilt.

Ik dank je ook voor de informatie.
Heerenveen met een 'niet wedstrijdscherpe' Beerens en zonder Assaidi en Djuricic gaat verliezen van Roda on fire!
Ik neem Wielaert en Delorge!
Haggie Wrote:Heerenveen met een 'niet wedstrijdscherpe' Beerens en zonder Assaidi en Djuricic gaat verliezen van Roda on fire!

Daar staat wel de entree tegenover van Arnold Kruiswijk. :wink:
Haggie Wrote:
Mukkus Wrote:Hoe moet ik dat weten? De wedstrijd is pas zaterdag...... :wink:

Gisteren wel gewonnen bij Emmen, maar overtuigend was het niet. Maar goed, dit zijn ook de moeilijkste wedstrijden. Je bent door en daar gaat het om.
Speel geen CM, maar verwacht dat Narsingh niet heul duur is. Beerens komt terug van een liesblessure, Djuricic kampt nu met een liesblessure en Assaidi viel gister uit met hamstringklachten (waarschijnlijk overbelasting). Narsingh speelde gisteren een half uur, 2 assists. En werd op Eredivisie Live verkozen tot MotM. Maar een goede en frisse indruk. Mogelijkheid bestaat dat hij zaterdag in de basis begint.....

Doe er mee wat je wilt.

Ik dank je ook voor de informatie.
Heerenveen met een 'niet wedstrijdscherpe' Beerens en zonder Assaidi en Djuricic gaat verliezen van Roda on fire!
Ik neem Wielaert en Delorge!

Had het vanavond maar geteld. Roda is zo lekker bezig! Koning Delorge helemaal!
Dat was tegen Feyenoord A1.....
Excelsior: Van Steensel en Clasie
PSV: Bouma en Koevermans
Ajax: Suarez
NAC: Amoah en Horvath
ADO: Derijck en Toornstra
ROD: Tyton en Janssen
Janssen?????
Hopelijk brengt onderstaande team mij op de weg omhoog.

Waterman
Wielaert
Bouma
Horváth
Gudelj

Delorge
Afellay
Visser

Poepon
Suarez
Boelykin ©
Haggie Wrote:Janssen?????


Och dan is het zeker Jansen. Ik bedoel iig Willempie.
Sjaak Wrote:
Haggie Wrote:Janssen?????


Och dan is het zeker Jansen. Ik bedoel iig Willempie.

Waarom hem en niet Delorge?

Jansen totaal niet trefzeker, zie gisteravond!
Jansen komt vanwege zijn positie vaker in scoringspositie. Het kan nooit lang duren voordat ie scoort. Bovendien vind ik Delorge een eikel.
Ik vind het maar lastig.. normaal overheerst de kleur rood in mijn team...
dat overheeresnde geel van deze week gaat echt in tegen al mijn principes...

ik ga maar voor een beetje risico spreiden..
Het is ook een superweek voor geld prijzen in de top van het weekklassement.
Mukkus Wrote:Hoe moet ik dat weten? De wedstrijd is pas zaterdag...... :wink:

Gisteren wel gewonnen bij Emmen, maar overtuigend was het niet. Maar goed, dit zijn ook de moeilijkste wedstrijden. Je bent door en daar gaat het om.
Speel geen CM, maar verwacht dat Narsingh niet heul duur is. Beerens komt terug van een liesblessure, Djuricic kampt nu met een liesblessure en Assaidi viel gister uit met hamstringklachten (waarschijnlijk overbelasting). Narsingh speelde gisteren een half uur, 2 assists. En werd op Eredivisie Live verkozen tot MotM. Maar een goede en frisse indruk. Mogelijkheid bestaat dat hij zaterdag in de basis begint.....

Doe er mee wat je wilt.

We kunnen er niet heel veel mee, aangezien hij niet in de database staat :|
Waarom speelde Pauwe gister niet?
kreeg rust vd trainer!
Lamme Lennie Wrote:
Mukkus Wrote:Hoe moet ik dat weten? De wedstrijd is pas zaterdag...... :wink:

Gisteren wel gewonnen bij Emmen, maar overtuigend was het niet. Maar goed, dit zijn ook de moeilijkste wedstrijden. Je bent door en daar gaat het om.
Speel geen CM, maar verwacht dat Narsingh niet heul duur is. Beerens komt terug van een liesblessure, Djuricic kampt nu met een liesblessure en Assaidi viel gister uit met hamstringklachten (waarschijnlijk overbelasting). Narsingh speelde gisteren een half uur, 2 assists. En werd op Eredivisie Live verkozen tot MotM. Maar een goede en frisse indruk. Mogelijkheid bestaat dat hij zaterdag in de basis begint.....

Doe er mee wat je wilt.

We kunnen er niet heel veel mee, aangezien hij niet in de database staat :|

Wat een hoerenspel. :clown:

Voor degenen die de bevestiging willen hebben, dat ze Roda-spelers in hun team willen hebben, de elf van Heerenveen:
Stuhr-Ellegaard, Janmaat, Breuer, Kruiswijk, Jong-a-Pin; Grindheim, Svec, Vayrynen; Elm, Dost, Narsingh.

Beerens op de bank (nog niet geheel wedstrijdfit), Assaidi en Djuricic niet bij de selectie. El-Akchaoui ook op de bank.
Delorge krijgt rood en Jansen moet huilen na een duwtje van Grindheim.

Zwwarbevochten 1-0 winst voor Heerenveen. Dat is mijn oordeel en daar zult u het mee moeten doen.
Mukkus Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Mukkus Wrote:Hoe moet ik dat weten? De wedstrijd is pas zaterdag...... :wink:

Gisteren wel gewonnen bij Emmen, maar overtuigend was het niet. Maar goed, dit zijn ook de moeilijkste wedstrijden. Je bent door en daar gaat het om.
Speel geen CM, maar verwacht dat Narsingh niet heul duur is. Beerens komt terug van een liesblessure, Djuricic kampt nu met een liesblessure en Assaidi viel gister uit met hamstringklachten (waarschijnlijk overbelasting). Narsingh speelde gisteren een half uur, 2 assists. En werd op Eredivisie Live verkozen tot MotM. Maar een goede en frisse indruk. Mogelijkheid bestaat dat hij zaterdag in de basis begint.....

Doe er mee wat je wilt.

We kunnen er niet heel veel mee, aangezien hij niet in de database staat :|

Wat een hoerenspel. :clown:

Voor degenen die de bevestiging willen hebben, dat ze Roda-spelers in hun team willen hebben, de elf van Heerenveen:
Stuhr-Ellegaard, Janmaat, Breuer, Kruiswijk, Jong-a-Pin; Grindheim, Svec, Vayrynen; Elm, Dost, Narsingh.

Beerens op de bank (nog niet geheel wedstrijdfit), Assaidi en Djuricic niet bij de selectie. El-Akchaoui ook op de bank.
Delorge krijgt rood en Jansen moet huilen na een duwtje van Grindheim.

Zwwarbevochten 1-0 winst voor Heerenveen. Dat is mijn oordeel en daar zult u het mee moeten doen.


Hoop, is de wens van de.......
Sjaak Wrote:Hoop, is de wens van de.......

.....Puntenmongool?
Mukkus Wrote:
Sjaak Wrote:Hoop, is de wens van de.......

.....Puntenmongool?


Lol, zoiets ja.
Undecided Goeie ouwe tijd!
Pages: 1 2