FTM Forum

Full Version: Ronde 6
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
PSV-VVV

Lijkt me een makkie voor PSV, maar wie gaat er in de spits staan als zowel Berg als Koevermans geschorst zijn? Gaat onze drankrijder dan spelen? Of gaat Ola in de spits spelen?
Ik verwacht dan eigenlijk Lens centraal en Afellay of Amrabat rechts voorin.

KNVB kennende zal Koef nog wel even mogen spelen, al acht ik het na zaterdag niet uitgesloten dat Rutten hem sowieso op de bank zet.
Reis in de basis lijkt me nog erg onwaarschijnlijk.
Koef hoeft sowieso niet te spelen van mij. Ik verwacht echter Toivonen in de spits en Lens 'gewoon' op rechts. Als Manolev weer fit is kan Hutchinson naar het middenveld en Afellay op '10'.

Rutten is er de trainer niet naar om opeens 2 van de 3 posities voorin anders in te gaan vullen. En natuurlijk nog even afwachten of Dzsudzsak niet blessé blijkt, werd niet voor niets gewisseld.
Hmmz, geen Koevermans dus. Lastige ronde qua budget.

01-10 Vitesse - Willem II
02-10 Excelsior - Roda JC
02-10 NAC Breda - NEC
03-10 Ajax - FC Utrecht
03-10 De Graafschap - Feyenoord
03-10 sc Heerenveen - ADO Den Haag
03-10 FC Twente - FC Groningen
03-10 AZ - Heracles Almelo
03-10 PSV - VVV-Venlo

4 keer 2 en dan nog 3 opvullers, waarvan 1 van De Graafschap uiteraard een must is :wink:
2x psv, 2x ajax, 2x vitesse, 2x heerenveen, 2x de graafschap (budgettechnisch) en 1x twente.....en idd je kiest voor 2x az of voor 2x h'veen
Vitesse, Roda, Heerenveen, AZ, PSV, Suarez
heb ik wat gemist? wat heeft koevermans gedaan?

ze hadden het eindelijk een keer door bij studio voetbal, dat het toch wel een beetje vreemd is wat die aanklager doet. gewoon willekeur.

volgens mij kan het best dat derijck verklaard heeft dat hij geraakt was. hij heeft ook gezegd dat hij erbij had verteld dat het volgens hem niet bewust was. maar je weet natuurlijk niet wat op schrift staat.

wel is opvallend dat de tegenstander van brama kennelijk wat anders verklaard heeft dan dat wij gezien hebben. het ligt dus aan de tegenstander of je geschorst wordt. echt ongelooflijk.
...en het werkt omkoopschandalen en afpersingen in de hand. Daarnaast is het vaak voor het 'slachtoffer' de keus of het rendabel is voor de club (tegen wie speelt de tegenstander volgende week?) om een belastende dan wel een vrijsprekende verklaring af te geven. #-o
waf Wrote:heb ik wat gemist? wat heeft koevermans gedaan?

Zie vanaf 6.25 minuut:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=Bmsyb1Z8vZE">http://www.youtube.com/watch?v=Bmsyb1Z8vZE</a><!-- m -->

Precies hetzelfde als Suarez tegen De Graafschap. Dit zal dus wel 4 potjes brommen worden. Wink
Ziet er vies uit, maar hoe kan je nou beoordelen of dit met opzet is? Blijft lastig.
Lamme Lennie Wrote:Ziet er vies uit, maar hoe kan je nou beoordelen of dit met opzet is? Blijft lastig.

Groningen is net op 1-1 gekomen en Koef loopt dus gefrustreerd rond. Tuurlijk is het geen toeval. Maar bewijzen kun je dat nooit.
Nou, Koevermans mag gewoon spelen. Nu nog weten of hij dan ook daadwerkelijk speelt.
Heeft iemand een idee waarom Bouma werd gewisseld vanavond?
Had wat last van een onwillige hamstring.
Bouma is een jaar blessé geweest en speelt nu voor het eerst weer een aantal weken op rij 3 duels per week. Die moet op zijn tijd rust pakken, misschien wel tegen VVV. Ik verwacht dat hij wel zal spelen, maar stel hem toch niet op voor alle zekerheid.
Peter Wrote:Bouma is een jaar blessé geweest en speelt nu voor het eerst weer een aantal weken op rij 3 duels per week. Die moet op zijn tijd rust pakken, misschien wel tegen VVV. Ik verwacht dat hij wel zal spelen, maar stel hem toch niet op voor alle zekerheid.


PSV start in dezelfde opstelling als donderdag, met dien verstande dat Koevermans start in de plaatst van Berg.
Sjaak Wrote:
Peter Wrote:Bouma is een jaar blessé geweest en speelt nu voor het eerst weer een aantal weken op rij 3 duels per week. Die moet op zijn tijd rust pakken, misschien wel tegen VVV. Ik verwacht dat hij wel zal spelen, maar stel hem toch niet op voor alle zekerheid.


PSV start in dezelfde opstelling als donderdag, met dien verstande dat Koevermans start in de plaatst van Berg.


Nope, neem mijn opmerking terug. Bouma is wel terdege licht gebleseerd. Het is nog niet zeker of hij speelt.
Ik zie het al: ik zak weer eens naar plaats 600.
Volgens mij heeft iedereen dat EB en de schade zal waarschijnlijk wel meevallen..
Baal dat ik mijn alternatieve elftal uit het testteam niet om heb gezet naar wedstrijdteam.
Had me een stuk meer punten opgeleverd als het zooitje wat er nu staat.
73! Woei
Ik heb geen idee, maar het zullen er niet veel zijn Undecided
44 met dat grafteam wat ik had.