FTM Forum

Full Version: PSV-VVV
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Bouma licht geblesseerd. Bevestigd door PSV fansite.

Wilfred Bouma heeft bedankt voor een uitnodiging van bondscoach Bert van Marwijk. De verdediger van PSV voelt zich na twee jaar blessureleed nog niet klaar voor een rentree in het Nederlands elftal.

"Daar heb ik begrip voor", zei Van Marwijk vrijdag in Zeist. "Voordat ik hem opnam in de voorselectie heb ik contact gehad met Wilfred. Hij gaf toen al aan dat hij twijfelde. Ik heb hem gevraagd er nog anderhalve week over na te denken. Hij voelt zich er echter nog niet klaar voor en daar heb ik begrip voor. Bovendien heeft Wilfred een lichte blessure"
Toivonen vraagteken, Bouma denkt te kunnen spelen
Wilfred Bouma en Ola Toivonen moesten de training vrijdag aan zich voorbij laten gaan. Beiden hebben lichte klachten overgehouden aan het duel tegen Metalist. Volgens het Algemeen Dagblad is de verwachting dat Bouma in ieder geval kan spelen. Toivonen liet zijn enkel inpakken en is een vraagteken voor zondag.
Reis laat maar weer eens zien dat hij in zn grote teen meer voetbaltalent heeft dan Koef en Berg samen in hun hele lijf. Mijn god wat zonde dat die gast buiten het veld compleet geschift is anders kon hij PSV in zn 1tje kampioen maken.
Get a grip. VVV-thuis.
Reis is voorlopig niet beter dan Berg. Koef heeft duidelijk afgedaan, hij begrijpt dat als geen ander, motivatie gering.
Berg heeft tegen de andere kleintjes nog 0,0 laten zien. Ik vind hem echt zeer zwaar tegen vallen. Komt tekort voor PSV, voor Hamburg al helemaal. Het gaat verder niet om de tegenstander maar om de dingen die Reis doet. Straalt gewoon klasse uit, dat straalt Berg nooit uit.
Peter Wrote:Reis laat maar weer eens zien dat hij in zn grote teen meer voetbaltalent heeft dan Koef en Berg samen in hun hele lijf. Mijn god wat zonde dat die gast buiten het veld compleet geschift is anders kon hij PSV in zn 1tje kampioen maken.

Jezus Christus, overdrijven is ook een vak hoor. Superlatieven in overvloed, maar nergens op gebaseerd.
Gebaseerd op al zijn minuten in PSV 1, maar evengoed bij Jong PSV (geen tegenstand idd) zie je aan kleine dingen zijn klasse. Zoals makkelijk als hij er vorig seizoen in de Europa League 4 inlegde, dat gaat Koef nooit van zn leven presteren. Weg met die vent.

Overigens is Reis een psychopaat naast het veld en geloof ik er niets van dat hij nog gaat slagen in het topvoetbal. Hij is en blijft labiel, dat krijg je er nooit uit, ook al heeft hij van nature het meeste talent van de hele PSV-selectie.
Peter Wrote:Gebaseerd op al zijn minuten in PSV 1, maar evengoed bij Jong PSV (geen tegenstand idd) zie je aan kleine dingen zijn klasse. Zoals makkelijk als hij er vorig seizoen in de Europa League 4 inlegde, dat gaat Koef nooit van zn leven presteren. Weg met die vent.

Overigens is Reis een psychopaat naast het veld en geloof ik er niets van dat hij nog gaat slagen in het topvoetbal. Hij is en blijft labiel, dat krijg je er nooit uit, ook al heeft hij van nature het meeste talent van de hele PSV-selectie.


Niet gelijk weg met die vent. Koef heeft wel degelijk zijn waarde gehad voor PSV en zal die ook altijd houden. Het is een ideale 12e man. Hoop dat ie zich in die rol wilt schikken. Hij heeft nl. zeker zijn kwaliteiten.
Peter Wrote:Gebaseerd op al zijn minuten in PSV 1, maar evengoed bij Jong PSV (geen tegenstand idd) zie je aan kleine dingen zijn klasse. Zoals makkelijk als hij er vorig seizoen in de Europa League 4 inlegde, dat gaat Koef nooit van zn leven presteren. Weg met die vent.

Overigens is Reis een psychopaat naast het veld en geloof ik er niets van dat hij nog gaat slagen in het topvoetbal. Hij is en blijft labiel, dat krijg je er nooit uit, ook al heeft hij van nature het meeste talent van de hele PSV-selectie.

Je gaat maar door met stigmatiserende wartaal uitslaan. Reis is geen psychopaat. Hij is in mijn ogen een jonge buitenlandse speler die momenteel nogal snel van de rails schiet. Eens een dief betekent niet altijd een dief. Iedereen krijgt de kans om te leren en dan hoort bij het proces wat hij doormaakt. Niet iedereen is hetzelfde, niet iedereen lost dergelijke problemen maar even zo op. Hij heeft schijnbaar moeite hiermee en ik vind het alleen maar te prijzen dat PSV het geduld met hem kan en wil opbrengen, ook al zit hier natuurlijk ook een zakelijke reden achter. Ik denk dat hij niet al te slim is en gewoon niet zo goed kan omgaan met het leven in een ander land en het vele geld dat daarmee gepaard kan. Aan PSV de taak om hem in het gareel te houden en over een paar jaar in de markt zet.
Tripplexxx Wrote:
Peter Wrote:Gebaseerd op al zijn minuten in PSV 1, maar evengoed bij Jong PSV (geen tegenstand idd) zie je aan kleine dingen zijn klasse. Zoals makkelijk als hij er vorig seizoen in de Europa League 4 inlegde, dat gaat Koef nooit van zn leven presteren. Weg met die vent.

Overigens is Reis een psychopaat naast het veld en geloof ik er niets van dat hij nog gaat slagen in het topvoetbal. Hij is en blijft labiel, dat krijg je er nooit uit, ook al heeft hij van nature het meeste talent van de hele PSV-selectie.

Je gaat maar door met stigmatiserende wartaal uitslaan. Reis is geen psychopaat. Hij is in mijn ogen een jonge buitenlandse speler die momenteel nogal snel van de rails schiet. Eens een dief betekent niet altijd een dief. Iedereen krijgt de kans om te leren en dan hoort bij het proces wat hij doormaakt. Niet iedereen is hetzelfde, niet iedereen lost dergelijke problemen maar even zo op. Hij heeft schijnbaar moeite hiermee en ik vind het alleen maar te prijzen dat PSV het geduld met hem kan en wil opbrengen, ook al zit hier natuurlijk ook een zakelijke reden achter. Ik denk dat hij niet al te slim is en gewoon niet zo goed kan omgaan met het leven in een ander land en het vele geld dat daarmee gepaard kan. Aan PSV de taak om hem in het gareel te houden en over een paar jaar in de markt zet.

Reis riep vooor zijn cocaineverslaving bekend werd eens in de media dat hij zo blij was dat zijn vrouw op korte termijn zou overkomen naar Nederland, ondertussen versleet hij de ene na de andere vrouw op stratum. Een meisje dat ik ken loopt nu nog in allerlei dure kleding die ze zomaar van hem kreeg tijdens een gezellig dagje shoppen. Zijn vrouw en kind komen nu alsnog naar Nederland en Reis heeft wederom aangegeven dat hij daar zo blij mee is. Alles is dus zogenaamd helemaal goed in die relatie en als we de mediaberichten van de laatste tijd moeten geloven gaat Reis een rustig leventje leiden met vrouw en kind in Eindhoven en nu echt zijn kans grijpen.. nou echt no way. Die gast is zo vaak vreemd gegaan, dat kan nooit meer een normale relatie worden.
zei onze relatietherapeut Undecided
Dus eigenlijk moet je zijn vrouw een negatief reisadvies geven!