FTM Forum

Full Version: Quiz ronde 7
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Hoeveel van de spelers die speelden in Sol Campbell’s laatste wedstrijd bij Arsenal, speelden nog steeds bij de club op het moment dat Sol Campbell weer terug keerde in 2010?

Laatste wedstrijd in zijn eerste periode:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.vi.nl/Wedstrijden/Wedstrijd.htm?dbid=136949&typeofpage=84140">http://www.vi.nl/Wedstrijden/Wedstrijd. ... page=84140</a><!-- m -->

Ik tel er 3:

Lehmann -> Stuttgart

Cole -> Chelsea
Toure -> Man City
Campbell
Eboue -> Arsenal

Pires -> Villareal
Silva -> Panathinaikos
Fabregas -> Arsenal
Hleb -> Stuttgart

Reyes -> Atletico
Henry -> Barcelona

Ljungberg -> Seattle Sounders
Bergkamp -> Gestopt
Van Persie -> Arsenal
Je vergeet dat er 2 weken later nog een championsleague finale tegen Barcelona werd gespeeld. Dat was de laatste wedstrijd van Sol Campbell!. Sol scoorde toen zelfs nog. Ze speelden in dezelfde opstelling als de door jou genoemde wedstrijd, alleen bleef van Persie de gehele wedstrijd op de bank. Antwoord is dus 2.

Wel erg frappant om te zien is dat de diehard superverdediger van 020, Oleguer Presas, toen steevast in de basis stond bij Barcelona. Er is niet veel meer van over Undecided


17 mei 2006
Arsenal FC 1 - 2 FC Barcelona Stade de France, Parijs
Opkomst: 80 000
Scheidsrechter: Terje Hauge (Noorwegen)
Sol Campbell 37' Samuel Eto'o 76'
Juliano Belletti 81'

Arsenal (trainer Arsène Wenger):
Jens Lehmann; Emmanuel Eboué, Kolo Touré, Sol Campbell, Ashley Cole; Gilberto Silva, Francesc Fàbregas (sub 74' Mathieu Flamini), Robert Pirès (sub 19' Manuel Almunia), Alexandr Hleb (sub 85' José Antonio Reyes); Fredrik Ljungberg, Thierry Henry

FC Barcelona (trainer Frank Rijkaard):
Víctor Valdés; Oleguer Presas (sub 71' Juliano Belletti), Carles Puyol, Rafael Márquez, Giovanni van Bronckhorst; Edmílson (sub 46' Andrés Iniesta), Deco, Mark van Bommel (sub 61' Henrik Larsson), Ludovic Giuly; Ronaldinho, Samuel Eto'o
Sjaak Wrote:Ze speelden in dezelfde opstelling als de door jou genoemde wedstrijd, alleen bleef van Persie de gehele wedstrijd op de bank.

:-k

Sjaak Wrote:sub 19' Manuel Almunia

Met mijn beperkte kennis van het buitenlands voetbal: Die zit toch nog steeds bij Arsenal?
Mukkus Wrote:
Sjaak Wrote:Ze speelden in dezelfde opstelling als de door jou genoemde wedstrijd, alleen bleef van Persie de gehele wedstrijd op de bank.

:-k

Sjaak Wrote:sub 19' Manuel Almunia

Met mijn beperkte kennis van het buitenlands voetbal: Die zit toch nog steeds bij Arsenal?


Daar heb je inderdaad een punt.
Het antwoord is dus nog steeds 3?
Lamme Lennie Wrote:Het antwoord is dus nog steeds 3?

Sportdreams kennende ga ik voor 4: Persie, Almunia, Fabregas en Eboue.
Maar van Persie speelde niet in zijn laatste wedstrijd, dus ik ga voor 3 (Almunia, Fabregas en Eboue.)
Lamme Lennie Wrote:Maar van Persie speelde niet in zijn laatste wedstrijd, dus ik ga voor 3 (Almunia, Fabregas en Eboue.)


Waarom stellen die heaumeaus van sportdreams nou nooit eens een duidelijke vraag?
De vraag is duidelijk genoeg, en het antwoord is 3.