FTM Forum

Full Version: Ronde 8
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Duidelijke ronde, qua budget wat lastig.

Ajax
Twente
PSV
Utrecht
Groningen
Heerenveen
AZ

NAC of Roda?
Ik ga niet voor PSV, blijven toch wedstrijden op zich en budgettechnisch wel erg lastig dan..
Kom meer een beetje hierop uit.. Graafschap is budgettechnisch bijna een must.


Suarez [19.20M]
Jonathas [12.85M]
Rose [6.20M]
Pröpper [7.30M]
Goossens [8.55M]
Janssen [16.85M]
Rosales © [14.95M]
Van der Wiel [16.80M]
Viergever [11.80M]
Jong-a-Pin [8.95M]
Waterman [5,05M]
Ziet er keurig uit Gitter. Ik kan me er zeker in vinden.

Ik zou alleen Viergever even afwachten, hij speelde nou niet heel gelukkig als linksback tegen VVV. Ik zie eerder Jaliens (of zelfs Swerts) als linksback. Of eigenlijk Moisander en dan Moreno en Kewkewkew in het centrum.

Donderdag weten we meer met de europaleague wedstrijd.
I know, dit is momenteel even wat uitkomt, maar hou het zeker in de gaten...
gittermaster Wrote:Ik ga niet voor PSV, blijven toch wedstrijden op zich

Vorig seizoen nog 0-0 en 0-3, en PSV speelt donderdag nog een ver Europees duel uit. Wink

Maar het houdt toch echt ergens op.. Feyenoord mist zn beste spelers. Wordt niets voor ze.
Blijft een lastig verhaal met die europese tussenwedstrijden.

PSV-FEY 3-1
EXC-AJX 0-2
TWE-ADO 2-0
HEE-VVV 3-0
NEC-GRO 1-1
GRA-HER 1-2
NAC-ROD 1-2
AZ-W2 2-1
VIT-UTR 0-1
gittermaster Wrote:Ik ga niet voor PSV, blijven toch wedstrijden op zich en budgettechnisch wel erg lastig dan..
Kom meer een beetje hierop uit.. Graafschap is budgettechnisch bijna een must.

Suarez [19.20M]
Jonathas [12.85M]
Rose [6.20M]
Pröpper [7.30M]
Goossens [8.55M]
Janssen [16.85M]
Rosales © [14.95M]
Van der Wiel [16.80M]
Viergever [11.80M]
Jong-a-Pin [8.95M]
Waterman [5,05M]

ook qua het goede spel natuurlijk :beerbros:
Denk dat Swerts wel gaat spelen dit weekend.
Na wat puzzelen hierop gekomen.

Suarez ©[19.20M]
Jonathas[12.85M]
Bargas[7.15M]

Pröpper[7.30M]
Schöne[10.30M]
Janssen[16.85M]

Fränkel[5.55M]
Ooijer[14.80M]
Swerts[12.00M]
Jong-a-Pin[8.95M]

Mikhailov[13.60M]
Ooijer? Is Alderweireld blessé dan?
meer passe...
Denk dat Ooijer gaat spelen, al is het geen zekerheidje
Ik denk dat Toby gewoon speelt. Alleen in de echte duels waarin je ook moet verdedigen kiest Jol voor de ervaring van Ooijer.

Ik wacht ff af hoe het gaat met Wisgerhof.. Bengtsson is lekker goedkoop!
mwoah, tegen Nac was dat niet echt het geval en speelde Ooijer ook. Hij heeft ook goed gespeeld, maar het blijft een gok, ik ga voor Ooijer
Peter Wrote:Ik denk dat Toby gewoon speelt. Alleen in de echte duels waarin je ook moet verdedigen kiest Jol voor de ervaring van Ooijer.

Ik wacht ff af hoe het gaat met Wisgerhof.. Bengtsson is lekker goedkoop!


Denk ook dat Toby gewoon speelt. Twente kennende komt er zaterdag pas uitsluitsel over Wisgerhof :letitallout: Het is bovendien ook nog de vraag of ze de 0 houden tegen Adieu.
ik heb ook zo'n gevoel dat alderweireld weer gaat spelen. Ik zou ooijer iig niet zeker genoeg vinden om m op te stellen. Als hij niet speelt is de kans namelijk ook heel klein dat ie nog invalt.
Hopelijk brengt dit team mij meer geluk dan de afgelopen paar weken.

El Hamdaoui [18.00M]
Suarez © [19.20M]
Jonathas [12.85M]
Barazite [7.35M]
Hersi [6.10M]
Chadli [13.10M]
Viergever [11.80M]
Rosales [14.95M]
Koning [7.65M]
Jong-a-Pin [8.95M]
Waterman [5.05M]
Jol laat nog niks los over keuze tussen Ooijer en AlderweireldVrijdag 22 Oktober 2010 15:21 | Gratis € 50 euro wedden op jouw club!
Delen Email Twitter Hyves Facebook Linkedin
Zondagmiddag speelt Ajax uit tegen Excelsior. Maar wie er op het veld verschijnen als verdediger, is momenteel nog niet duidelijk. Jan Vertonghen zal hoe dan ook beginnen als centrale verdediger, maar de strijd gaat momenteel tussen Toby Alderweireld en André Ooijer. Alderweireld kreeg lange tijd de voorkeur van Martin Jol, maar de afgelopen twee wedstrijden was het Ooijer die op het veld verscheen.

Jol is nog niet van plan om al te verklappen wie er zondag in de basis zal verschijnen en wie op de bank zal beginnen. Jol liet weten de keuze al wel gemaakt te hebben, maar het pas een uur voor de wedstrijd wil verklappen.

"Toby is niet minder dan vorig seizoen, maar als je ook Ooijer en Oleguer hebt, ben je - gezien het aantal tegendoelpunten tegen Vitesse, Groningen en Utrecht - wel geneigd iets anders te doen", besloot de oefenmeester van Ajax.

Ik hou t lekker op Ooijer
Ik houd het op Toby. Wat moet Ooijer nou tegen die snelle Fernandez beginnen.......................
Er zijn een heleboel mensen met Klavan, Dost, Janmaat en Manolev. Onder welke steen liggen zij dan de gehele week?
Sjaak Wrote:Ik houd het op Toby. Wat moet Ooijer nou tegen die snelle Fernandez beginnen.......................

gewoon oortje trekken... Wink

toch last minute weer terug geswitched naar Viergever ipv swerts en dus Buijs ipv Frankel
gittermaster Wrote:
Sjaak Wrote:Ik houd het op Toby. Wat moet Ooijer nou tegen die snelle Fernandez beginnen.......................

gewoon oortje trekken... Wink

toch last minute weer terug geswitched naar Viergever ipv swerts en dus Buijs ipv Frankel

Dat lijkt me een goede doch eenvoudige keuze. Viergever speelt zeker, Swerts zeker niet! Klavan is een twijfelgeval voor a.s. weekeind, dus staat Viergever erin.

Enne Ooijer valt hoogstens in.
not sure about Ooijer. Ik denk dat hij speelt...
en als ie speelt zie ik m er ook nog een inleggen
gittermaster Wrote:not sure about Ooijer. Ik denk dat hij speelt...
en als ie speelt zie ik m er ook nog een inleggen


En Fernandez ook.....
Sjaak Wrote:Er zijn een heleboel mensen met Klavan, Dost, Janmaat en Manolev. Onder welke steen liggen zij dan de gehele week?

Ik zet er altijd op maandag wat in zodat er in elk geval wat staat, en loop het gedurende de week na. Ben enkel niet veel thuis geweest afgelopen week. En daardoor geen tijd gehad om de selectie na te lopen
Zonde dat ik Reis niet had opgesteld met als gedachte "hij zal toch wel eens niet scoren?".

Toch net genoeg punten gehaald om de 2e periode te winnen. Een of ander gaar bordspel van neus Jack als prijs. :|
Feli Peter! Prijs maakt niet uit, het is een knappe prestatie!
Het vierde super weekend zit erop en is gewonnen door Team “ Djabsmasta's Diehards ”. De tweede prijs gaat deze ronde naar; Team ‘ziezee”.
Allen van harte gefeliciteerd met jullie gewonnen prijzen! Deze komen zo snel mogelijk jullie kant op.

Let op!! Superweekend 5 valt in speelronde 10. Ook dan winnen de twee best scorende teams extra prijzen. Klik hier om de prijzen te bekijken.
Tevens maakt iedereen ook nog kans op de extra hoofdprijs; Valencia CF arrangement voor 2 personen. Zorg wel dat je in het bezit bent van een Unibet account om in aanmerking te komen voor prijzen.




Een pokerset hadden we natuurlijk nog niet; extra chips zijn altijd welkom :8:
Ik las t al in mijn mail. Smile
Gefeliciteerd Djabs, well done