FTM Forum

Full Version: PSV - Feyenoord
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Natuurlijk erg makkelijk voetballen tegen 10 man door wederom een onterechte rode kaart, maar PSV speelt t wel heel sterk uit zeg, 6-0 inmiddels
PSV laat zien hoe je een Rotterdamse degradatiekandidaat wel de oren wast.
echt een schandalige vertoning, ik ben maar gestopt met kijken, kan het niet meer aanzien.

wel weer een trieste vaststelling weer zo'n onterechte rooie kaart. ik vraag me af wanneer die gifbeker eindelijk eens leeg is.
dan maar hopen dat dit wat losmaakt. dieper kun je echt niet zinken.
Mooi dat mijn stokpaardje die 1-0 er zo verschikkelijk lekker injast, de ban moet toch maar even gebroken worden. 2e helft natuurlijk belachelijk, maar dat kun je zo'n jeugdig Feyenoord haast niet kwalijk vinden.

Wat PSV betreft.. alles valt op zn plaats nu er weer een echte scorende spits staat. Ik ben er echt voorstander voor om Afellay transfervrij te laten lopen en dus vol te gokken op kampioenschap+CL. Het zit er echt in nu met Reis erbij. 6 goals in 207 minuten eredivisievoetbal dit seizoen. Heerlijk dat hij waar aan het maken is wat iedere PSV-kenner al een jaar weet. Het is een geweldenaar. Nu van de cocaine afblijven.

Overigens vind ik 10-0 echt te gek. Hoop dat Feyenoord snel weer mee gaat doen. Blijft toch leuker om met Feyenoord te concurreren dan met Twente of AZ.
Peter Wrote:Mooi dat mijn stokpaardje die 1-0 er zo verschikkelijk lekker injast, de ban moet toch maar even gebroken worden. 2e helft natuurlijk belachelijk, maar dat kun je zo'n jeugdig Feyenoord haast niet kwalijk vinden.

Wat PSV betreft.. alles valt op zn plaats nu er weer een echte scorende spits staat. Ik ben er echt voorstander voor om Afellay transfervrij te laten lopen en dus vol te gokken op kampioenschap+CL. Het zit er echt in nu met Reis erbij. 6 goals in 207 minuten eredivisievoetbal dit seizoen. Heerlijk dat hij waar aan het maken is wat iedere PSV-kenner al een jaar weet. Het is een geweldenaar. Nu van de cocaine afblijven.

Overigens vind ik 10-0 echt te gek. Hoop dat Feyenoord snel weer mee gaat doen. Blijft toch leuker om met Feyenoord te concurreren dan met Twente of AZ.

ja, maar je hoeft op basis van deze wedstrijd niet de loftrompet over psvee af te steken. die 1-0 was mooi, maar tot dat moment was er helemaal niks aan de hand en was psvee net zo apatisch als feyenoord. na die onterechte rode kaart stortte het ineen, dan hoef je echt nog niet te concluderen dat alles op z'n plaats valt...
Gewoon geen enkel interview met een speler of uberhaupt iemand van PSV, triest!
Overdune Wrote:Gewoon geen enkel interview met een speler of uberhaupt iemand van PSV, triest!

ze hadden alle tijd nodig om die doelpunten uit te zenden.

wie maakt de grap jongens, 010, prihihihihihihi
Alleen wat nietszeggend geleuter van Joep Schreuder ergens in Rotterdam, als ze die gast nou eens op zn bek slaan.
:lol:
Het was tot de 1-0 eigenlijk een zeer matige wedstrijd. Des te pijnlijker voor Feyenoord; als je nou tegen een ploeg in topvorm speelt kun je eens met 4-0 geveegd worden. Maar 10-0 tegen een ploeg die nog zoekende is? Uberhaupt 10-0? De houding van de meeste Feyenoorders is nog wel het meest schrijnend; lieten tegenstanders over het hele veld lopen, en lijken wel gewoon niet hun best te doen. Respect voor de Feyenoord-supporters die nog tot 7-0 bleven zingen.

PSV heeft een goede tweede helft gespeeld; ik begin ook meer overtuigd te raken van de klasse van Reis, scoort geen lullige doelpunten en maakt zijn kansen vaak af. Maar of Reis komende week zal spelen? Berg is weer terug.... Na aanstaande zondag Twente-thuis weten we meer.

Feyenoorders; sterkte. Positie Been lijkt me onhoudbaar, eigenlijk zou de positie van de spelersgroep onhoudbaar moeten zijn, maar je kunt moeilijk de B1 opstellen..... Thuis van VVV moeten ze toch wel kunnen winnen?
In welke staat Feyenoord ook verkeerd, dit is gewoon een legendarische uitslag =D> . Ik geloofde het ook echt niet toen ik het hoorde.
Ik ben zeer bang dat Berg gewoon weer gaat spelen. Wordt een erg moeilijke pot dan bij Vitesse.
Moeilijke pot? Vitesse wordt al weken weggespeeld, zelfs thuis. PSV heeft zelfvertrouwen genoeg lijkt me. Makkie voor PSV.
Lamme Lennie Wrote:Moeilijke pot? Vitesse wordt al weken weggespeeld, zelfs thuis. PSV heeft zelfvertrouwen genoeg lijkt me. Makkie voor PSV.

Juist dan gaat Vitesse natuurlijk weer eens punt(en) pakken. Wink Als je nu Berg weer neerzetten en dan weer Reis en dan weer Berg dan worden er nooit automatismen ingeslepen.

Vitesse werd vandaag trouwens niet weggespeeld maar weggecounterd.
Djabs Wrote:Het was tot de 1-0 eigenlijk een zeer matige wedstrijd. Des te pijnlijker voor Feyenoord; als je nou tegen een ploeg in topvorm speelt kun je eens met 4-0 geveegd worden. Maar 10-0 tegen een ploeg die nog zoekende is? Uberhaupt 10-0? De houding van de meeste Feyenoorders is nog wel het meest schrijnend; lieten tegenstanders over het hele veld lopen, en lijken wel gewoon niet hun best te doen. Respect voor de Feyenoord-supporters die nog tot 7-0 bleven zingen.

eensch. het is me een raadsel wat die spelers bezielde.
Quote:PSV heeft een goede tweede helft gespeeld; ik begin ook meer overtuigd te raken van de klasse van Reis, scoort geen lullige doelpunten en maakt zijn kansen vaak af. Maar of Reis komende week zal spelen? Berg is weer terug.... Na aanstaande zondag Twente-thuis weten we meer.

tuurlijk staat reis er in.

Quote:Feyenoorders; sterkte. Positie Been lijkt me onhoudbaar, eigenlijk zou de positie van de spelersgroep onhoudbaar moeten zijn, maar je kunt moeilijk de B1 opstellen..... Thuis van VVV moeten ze toch wel kunnen winnen?

dank, maar dit ben ik niet met je eens. been moet gewoon blijven. als ze er tegen vvv geen tering aan doen, dan is het misschien weer anders.
Dit resultaat leidt lekker de aandacht af van de beschamende 2-2 van 020 bij het kleintje uit Rotterdam.
10-0 staat voor Feyenooit natuurlijk niet lekker, maar de nederlaag in Eindhoven lijkt mij ingecalculeerd.

Een gelijkspel tegen de part-time voetballers op Woudedstein daarentegen..... [-X ](*,) Undecided :oops: Hakkuh Calimero

In ieder geval lekker weekeindje voor PSV :eten:
Feits Wrote:Dit resultaat leidt lekker de aandacht af van de beschamende 2-2 van 020 bij het kleintje uit Rotterdam.
10-0 staat voor Feyenooit natuurlijk niet lekker, maar de nederlaag in Eindhoven lijkt mij ingecalculeerd.

Een gelijkspel tegen de part-time voetballers op Woudedstein daarentegen..... [-X ](*,) Undecided :oops: Hakkuh Calimero

In ieder geval lekker weekeindje voor PSV :eten:

wij helpen psvee graag aan een beter doelsaldo in hun strijd met ajakkes.
waf Wrote:
Feits Wrote:Dit resultaat leidt lekker de aandacht af van de beschamende 2-2 van 020 bij het kleintje uit Rotterdam.
10-0 staat voor Feyenooit natuurlijk niet lekker, maar de nederlaag in Eindhoven lijkt mij ingecalculeerd.

Een gelijkspel tegen de part-time voetballers op Woudedstein daarentegen..... [-X ](*,) Undecided :oops: Hakkuh Calimero

In ieder geval lekker weekeindje voor PSV :eten:

wij helpen psvee graag aan een beter doelsaldo in hun strijd met ajakkes.

Ik had ongeveer 100 x liever een 10-0 tegen Ajax gezien dan tegen Feyenoord. Een nulletje of 5 als wraak voor die 0-3 van vorig jaar vond ik eigenlijk wel genoeg. Feyenoord mist op het veld 1 of 2 echte ervaren leiders, die de boel kunnen aansturen en waar die jonge gastjes zich aan kunnen optrekken, zoals bijvoorbeeld Cocu zo goed kon bij PSV, een jaar of 4 geleden. De Cler en van Dijk hebben dat gewoon niet.
Ben het hier eens met Waf; 10-0 is zeer, zeer, zeer, zeer beschamend (we hebben onze enige Feyenoord supporter in het bedrijf uiteraard wel even toegezongen vanochtend) maar dit is in mijn ogen ook niet direct toe te schrijven aan Been. Ondanks dat hij natuurlijk eindverantwoordelijk is voor het resultaat zouden een aantal spelers echt een pak slaag moeten hebben en per direct naar de tribune verwezen moeten worden :oops: :oops: :oops:
Wat een wanprestatie. Het leek af en toe wel alsof er hier op het pleintje gebald werd zulke schandalige fouten werden er gemaakt. Balverlies lijden en dan de counterende spitsen gewoon vol ruimte geven #-o

Ik zeg voor straf de selectie op de tribune en de beloften opstellen de komende wedstrijd. En salaris inhouden uiteraard...
Marshall Wrote:Ben het hier eens met Waf; 10-0 is zeer, zeer, zeer, zeer beschamend (we hebben onze enige Feyenoord supporter in het bedrijf uiteraard wel even toegezongen vanochtend) maar dit is in mijn ogen ook niet direct toe te schrijven aan Been. Ondanks dat hij natuurlijk eindverantwoordelijk is voor het resultaat zouden een aantal spelers echt een pak slaag moeten hebben en per direct naar de tribune verwezen moeten worden :oops: :oops: :oops:
Wat een wanprestatie. Het leek af en toe wel alsof er hier op het pleintje gebald werd zulke schandalige fouten werden er gemaakt. Balverlies lijden en dan de counterende spitsen gewoon vol ruimte geven #-o

Ik zeg voor straf de selectie op de tribune en de beloften opstellen de komende wedstrijd. En salaris inhouden uiteraard...

dit waren de beloften. de rest speelt bij feyenoord 2, die hebben gisteren een puntje gepakt op woudestein.
waf Wrote:
Feits Wrote:Dit resultaat leidt lekker de aandacht af van de beschamende 2-2 van 020 bij het kleintje uit Rotterdam.
10-0 staat voor Feyenooit natuurlijk niet lekker, maar de nederlaag in Eindhoven lijkt mij ingecalculeerd.

Een gelijkspel tegen de part-time voetballers op Woudedstein daarentegen..... [-X ](*,) Undecided :oops: Hakkuh Calimero

In ieder geval lekker weekeindje voor PSV :eten:

wij helpen psvee graag aan een beter doelsaldo in hun strijd met ajakkes.

Wij helpen Excelsior graag aan een puntje in hun degradatiestrijd met Feyenoord.
Bumme Wrote:
waf Wrote:
Feits Wrote:Dit resultaat leidt lekker de aandacht af van de beschamende 2-2 van 020 bij het kleintje uit Rotterdam.
10-0 staat voor Feyenooit natuurlijk niet lekker, maar de nederlaag in Eindhoven lijkt mij ingecalculeerd.

Een gelijkspel tegen de part-time voetballers op Woudedstein daarentegen..... [-X ](*,) Undecided :oops: Hakkuh Calimero

In ieder geval lekker weekeindje voor PSV :eten:

wij helpen psvee graag aan een beter doelsaldo in hun strijd met ajakkes.

Wij helpen Excelsior graag aan een puntje in hun degradatiestrijd met Feyenoord.

dat zou ik bijna geloven, maar dan had je drie punten moeten geven. als je het doet, doe het dan goed!
In de 10de speelrond in de 10de maand van 2010
wordt Feyenoord met 10-0 en met 10 man terug naar 010 gestuurd.
cruijff Wrote:In de 10de speelrond in de 10de maand van 2010
wordt Feyenoord met 10-0 en met 10 man terug naar 010 gestuurd.

dat hoef je dan geen 10x op het forum te zetten. bovendien had ik het al geplaatst (ok, 2 tienen vergeten...)
cruijff Wrote:In de 10de speelrond in de 10de maand van 2010
wordt Feyenoord met 10-0 en met 10 man terug naar 010 gestuurd.


Jammer dat je het niet om 1010 plaatste en dat die wedstrijd niet 2 weken geleden was.....
Stelling: 10-0 is een aanfluiting voor het nederlandse voetbal. PSV had na 5-0 moeten stoppen en de pot uit moeten voetballen. Naast dat het beledigend is voor je collega's uit Rotterdam, heeft de 10-0 zege ook geen waarde voor PSV, omdat we nu helemaal in een Mickey Mouse competitie spelen.
Schijnt ook dat het kengetal van Rotterdam is veranderd van '010' naar '100'.
tuurlijk EJR ](*,)