FTM Forum

Full Version: fey-vvv
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
echt ongelooflijk:

Quote:Uitgegeven: 26 oktober 2010 08:33 Laatst gewijzigd: 26 oktober 2010 08:33
– Scheidsrechtersbaas Dick van Egmond gaat ervan uit dat de aanstelling van Ed Janssen als arbiter bij Feyenoord – VVV-Venlo geen problemen gaat opleveren. Janssen heeft een verleden als voetballer bij de ploeg uit Limburg.

ik snap dat nu echt niet he. dan heb je nu die hele discussie over dat etentje van schalken met jansen. ik denk dat daar weinig gebeurd is, maar je moet de schijn van partijdigheid voorkomen. schalken had daar dus niet moeten zijn of die jansen niet moeten uitnodigigen.

maar je moet dit soort scheidsen (ook haverkort bij ajakkes) niet bij wedstrijden van hun voormalige club zetten. dat is zo dom en zo vragen om problemen.
Nu het in de media terecht is gekomen zal Ed Janssen wrs. meer vóór Feyenoord en meer tegen VVV fluiten. Denk dat Feyenoord hier baat bij heeft.

Wat is niet snap, is dat dit een zeer beladen wedstrijd is nog 'beladener' kán worden. Om dan zo'n onervaren scheidsrechter aan te stellen.....
Je moet toch wel kloten hebben om bijv. een verdediger van Feyenoord rood te geven bij een doorgebroken speler. Of VVV een penalty te geven bij een duidelijke handsbal. Is vraag me af of zo'n onervaren scheids dat wel aan kan.
ik heb nog nooit van hem gehoord, maar idd, een ervaren rot is hier meer op z'n plaats. ik zou niet weten wie dat is, maar dat terzijde.

misschien fluit hij ook wel tegen vvv omdat hij daar ooit is afgewezen. het gaat om de schijn van partijdigheid, dit is gewoon dom. en dan zeker bij zo'n beladen pot.

maar goed, ik heb sinds lange tijd weer eens vreselijke zin om naar het stadion te gaan.
Deze aanstelling gaat echt helemaal nergens over. Dit was een prachtige pot geweest voor Luinge.
waf Wrote:ik heb nog nooit van hem gehoord, maar idd, een ervaren rot is hier meer op z'n plaats. ik zou niet weten wie dat is, maar dat terzijde.

misschien fluit hij ook wel tegen vvv omdat hij daar ooit is afgewezen. het gaat om de schijn van partijdigheid, dit is gewoon dom. en dan zeker bij zo'n beladen pot.

maar goed, ik heb sinds lange tijd weer eens vreselijke zin om naar het stadion te gaan.


Niet voortijdig weglopen hè, als het slecht gaat?
Adder Wrote:
waf Wrote:ik heb nog nooit van hem gehoord, maar idd, een ervaren rot is hier meer op z'n plaats. ik zou niet weten wie dat is, maar dat terzijde.

misschien fluit hij ook wel tegen vvv omdat hij daar ooit is afgewezen. het gaat om de schijn van partijdigheid, dit is gewoon dom. en dan zeker bij zo'n beladen pot.

maar goed, ik heb sinds lange tijd weer eens vreselijke zin om naar het stadion te gaan.


Niet voortijdig weglopen hè, als het slecht gaat?

:roll:
Feyenoord gaat morgenavond gewoon winnen van die overschatte bende van Nijvel. Wordt meteen Van Dijk z'n laatste kunstje.

De hele kuip achter de ploeg, hand-in-hand, die 10-0 snel vergeten. Het zijn maar 3 punten die je tegen PSV bent verloren. 1-0 of 10-0 maakt geen reet uit. Hup Feyenoord! =D>
Hierdoor is deze club zo groot!

Run op kaarten Feyenoord tegen VVV-Venlo

Feyenoord-supporters lijken zich meer dan ooit doordrongen van het feit dat Mario Been en zijn elftal de steun van het legioen op dit moment keihard nodig hebben. Waar de verkoop van dagkaarten de laatste weken stagneerde gingen er maandag en dinsdagochtend honderden kaarten over de toonbank. Dit ondanks het feit dat het hier een wedstrijd op een doordeweekse dag en een ongunstig tijdstip (21.00 uur) betreft.

De club hoopt woensdagavond op een goed gevulde Kuip, die overigens pas om 19.30 uur open gaat voor het publiek. Kaarten zijn dinsdag en woensdag tot 17.00 uur nog te koop via TicketBox en Internet, en op de dag van de wedstrijd tevens tot aan aanvang van het duel bij de kassa’s van Feyenoord Service & Tickets.
je bedoelt die 6000 man die er ooit zaten toen het kut ging??
centre court Wrote:Hierdoor is deze club zo groot!

Run op kaarten Feyenoord tegen VVV-Venlo

Feyenoord-supporters lijken zich meer dan ooit doordrongen van het feit dat Mario Been en zijn elftal de steun van het legioen op dit moment keihard nodig hebben. Waar de verkoop van dagkaarten de laatste weken stagneerde gingen er maandag en dinsdagochtend honderden kaarten over de toonbank. Dit ondanks het feit dat het hier een wedstrijd op een doordeweekse dag en een ongunstig tijdstip (21.00 uur) betreft.

De club hoopt woensdagavond op een goed gevulde Kuip, die overigens pas om 19.30 uur open gaat voor het publiek. Kaarten zijn dinsdag en woensdag tot 17.00 uur nog te koop via TicketBox en Internet, en op de dag van de wedstrijd tevens tot aan aanvang van het duel bij de kassa’s van Feyenoord Service & Tickets.

Allemaal ramptoeristen.
EJR Wrote:Feyenoord gaat morgenavond gewoon winnen van die overschatte bende van Nijvel. Wordt meteen Van Dijk z'n laatste kunstje.

De hele kuip achter de ploeg, hand-in-hand, die 10-0 snel vergeten. Het zijn maar 3 punten die je tegen PSV bent verloren. 1-0 of 10-0 maakt geen reet uit. Hup Feyenoord! =D>


Hoop ook dat Feyenoord voor een stuntje kan zorgen en weet te winnen van VVV !
Bumme Wrote:
EJR Wrote:Feyenoord gaat morgenavond gewoon winnen van die overschatte bende van Nijvel. Wordt meteen Van Dijk z'n laatste kunstje.

De hele kuip achter de ploeg, hand-in-hand, die 10-0 snel vergeten. Het zijn maar 3 punten die je tegen PSV bent verloren. 1-0 of 10-0 maakt geen reet uit. Hup Feyenoord! =D>


Hoop ook dat Feyenoord voor een stuntje kan zorgen en weet te winnen van VVV !


Gnuif gnuif...