FTM Forum

Full Version: PSV - FC Twente
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
De topper. Nr 1 tegen nr 2. Afgelopen 5 seizoen 4x gelijkspel in Eindhoven tussen deze 2.

Wisgerhof, Brama en Tiendalli alle drie niet 100% fit. Zullen vast allemaal spelen, maar toch lekker als er 3 jongens tussen lopen die niet helemaal fit zijn.
Als we deze verliezen, dan moeten we thuis maar winnen na de winterstop. Niks te verliezen dus in Eindhoven, ik hoop dat de spelers ook zo denken en lekker los gaan voetballen. En geen rode kaart pakken, voordat je het in de smiezen hebt sta je achter met 10-0.
Ik ben er niet bij, al die CL wedstrijden uit en thuis zijn een rib uit mijn lijf man :wink:
En ik pak ze allemaal mee, wellicht duurt het nog heeeeeel lang voordat ik weer CL live kan zien van onze plaatselijke FC. Door al dat NL gestunt Europees de afgelopen jaren denk ik dat het jarenlang alleen CL voor de kampioen zal zijn.
Ik denk een eenvoudige 2-0.
Twente scoort sowieso. is altijd zo als je gloeilamp verdedigers hebt.
Vret Mien Gras Wrote:En geen rode kaart pakken

Ik neem aan dat je voor PSV spreekt? Aangezien 10 Heraclieden namens de 2-voudig landskampioen in stijl lieten zien hoe je 11 fct'ers moet bedwingen. De kers op de slagroom werd aangebracht door 10 spelers van Tottenham waarvoor Almelose dank.
#-o

Wat een matige wedstrijd ineens weer.
Ik vond het alleraardigst om naar te kijken, alleen weinig uitgespeelde kansen voor beide doelen. Twente heeft laten zien dat het de beste verdediging in de competitie heeft, een verdediging waar Janssen de meeste ballen weghaalde en Douglas een Alex-achtige pot liet zien. Als Douglas leert zichzelf te beheersen wordt hij een van de nieuwe topverdedigers van Brazilie. Ik blijf zeggen dat Twente op basis van haar verdediging kampioen wordt.

Het was een echte topper waar PSV aanviel, en Twente slim op zijn kansjes loerde. MoM Douglas, beste PSVer Pieters. Domste PSVer Vukovic. Penalty toen Douglas Reis een zwiep gaf? Je kan hem geven, maar werd niet geven; verdedigbare beslissing. Blom gewoon prima gefloten.

Tukkers, gefeliciteerd.
Douglas moet zo snel mogelijk weg uit Nederland. In deze duels is hij geweldig, maar tegen de kleintjes zie je gewoon dat hij zoveel beter is dan de tegenstanders dat hij zich gaat 'vervelen' en rare fratsen uithaalt. Voor zijn (nog verdere) ontwikkeling moet hij iedere week zulke duels spelen.

Twente heeft dit verdiend gewonnen, speelden precies zoals Preud'homme dat aanhangt.. balbezit boeit niet, als je maar kansen creëert.

Kan me echter ook na gisteren nog niet voorstellen dat Twente het weer 34 duels volhoudt. Ruiz wil toch nog weg in de winter?

Tukkers sowieso gefeliciteerd met deze mooie zege! :cheers:

PSV rest maar 1 ding: komend weekend winnen in Utrecht. Dan zet je dit weer lekker recht. Meteen weer puntverlies en je komt in een lelijke sleur aan het begin van een maand met nog meer zeer lastige duels. November gaat PSV maken of kraken.
Peter Wrote:Twente heeft dit verdiend gewonnen, speelden precies zoals Preud'homme dat aanhangt.. balbezit boeit niet, als je maar kansen creëert.

En nog een quote van de commentator, je hebt goed opgelet gisteren. Wink
Ik heb nog niks terug gezien op TV, maar echt super matig. 1 kans gehad als ik goed geteld heb (schot van Berg over). Wellicht was het de verdienste van Twe maar Afellay heeft totaal niet in de wedstrijd gezeten. Toch de man die het spelletje vanuit achteren moet maken. Dudzak en Lens zijn 2 keer hun man voorbij geweest. Reis kwam er niet aan te pas en Toivoinen was weer helemaal om te janken, net als Marcelo trouwens. Terechte nederlaag imo. Die Ruiz is trouwens echt een geweldenaar. Hoe die gast loopt en hoe hij de bal aan een touwtje heeft als ie aan zijn slalom acties begint =D>

Vret en co gefeliciteerd. Ik neem aan dat je er niet bij was. Waren nl. treurig weinig Twe supporters mee. Helft vd kaarten van het uitvak teruggegeven en andere helft zat ineens niet vol. De supporters die er wel waren zorgden overigens wel voor een leuk sfeertje. Dit in tegenstelling tot het PSV publiek.

EDIT: die Chadli is trouwens ook echt goed. Gast is snel, fysiek sterk en goede actie/voorzet. Gaat Twe nog geld opleveren als die zo blijft ballen.

Vindt iedereen het hier trouwens een 100% rode kaart. Ik kan er wel meeleven, maar het is niet van achteren/zijkant, het is niet met gestrekt been, het is de bal. Van de andere kant is het wel onbesuisd, met 2 benen vooruit en niet over de grond.
tja, ik vond t wel een terechte rode kaart, maar net als je zegthet is niet van achteren en menig scheids geeft m niet, denk dat ik het helemaal met je eens bent. Erg onbesuist en natuurlijk wel gevaarlijk 2 gestrekte benen vol erin.
Prima resultaat, mooi dat we Twente uit al gehad hebben.
2 gestrekste benen waarvan er één omhoog richting scheenbeen/knie gaat.. donker rood. Wat een dwaas die Vukovic. Heeft wel vaker dat soort dingen, ook bij Jong PSV. Miskoop, weg ermee!
2 benen gestrekt??? das niet waar
Veel donkerder rood heb ik ze nog niet veel gezien dit jaar.
Ekslem Wrote:2 benen gestrekt??? das niet waar

het was gewoon ongelooflijk rood ekslem, dit kon echt niet. en nee, zijn benen waren niet gestrekt, maar da tis niet het enige criterium...
nee ik heb al die criteria ook genoemd en ik vind rood prima hoor.
Sjaak Wrote:Ik denk een eenvoudige 2-0.

Verkeerd gedacht, ghe ghe.

D'r an met de lippe Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:En geen rode kaart pakken

Ik neem aan dat je voor PSV spreekt? Aangezien 10 Heraclieden namens de 2-voudig landskampioen in stijl lieten zien hoe je 11 fct'ers moet bedwingen. De kers op de slagroom werd aangebracht door 10 spelers van Tottenham waarvoor Almelose dank.

Ja tuurlijk, dat plonnenvolk uit Almelo zat fanatiek op de tribune te schreeuwen vooraf en tijdens de wedstrijd. Ze bedwongen met tien man FCT netjes.
Maar als kers op de slagroom zagen we hoe onze Amsterdamse vrinden de schreeuwlelijkerds uit Almelo eventjes opzij zetten :wink:
Was gisteren in Almelo in een tankstation toto formuliertjes aan het invullen last minute, dat plonnenvolk om me heen (en het was druk daar) hoorde ik alleen met met afgunst schelden met de ergste ziekte wat er bestaat over onze rode trots uit Twente. En dat terwijl ze een toto aan het invullen zijn van andere clubs. Ik moest er om lachen, en ze keken me raar aan. Toen liet ik ze zien dat ik gokte op een overwinning van Feyenoord en dachten ze dat ik daarom moest lachen.

Peter Wrote:Douglas moet zo snel mogelijk weg uit Nederland. In deze duels is hij geweldig, maar tegen de kleintjes zie je gewoon dat hij zoveel beter is dan de tegenstanders dat hij zich gaat 'vervelen' en rare fratsen uithaalt. Voor zijn (nog verdere) ontwikkeling moet hij iedere week zulke duels spelen.

Twente heeft dit verdiend gewonnen, speelden precies zoals Preud'homme dat aanhangt.. balbezit boeit niet, als je maar kansen creëert.

Kan me echter ook na gisteren nog niet voorstellen dat Twente het weer 34 duels volhoudt. Ruiz wil toch nog weg in de winter?

Tukkers sowieso gefeliciteerd met deze mooie zege! :cheers:

PSV rest maar 1 ding: komend weekend winnen in Utrecht. Dan zet je dit weer lekker recht. Meteen weer puntverlies en je komt in een lelijke sleur aan het begin van een maand met nog meer zeer lastige duels. November gaat PSV maken of kraken.

Thanks voor felicitatie.
En nu lees in op de VI site dat Derksen weer schrijft dat Janko een miskoop is. Dus met andere woorden, als we een veel meer scorende spits hadden gekocht waren we nu al bijna kampioen geweest. Ik begin die Derksen steeds meer dom uit zijn nek lullen. Wat een koekebakker.
Vret Mien Gras Wrote:Was gisteren in Almelo in een tankstation toto formuliertjes aan het invullen last minute, dat plonnenvolk om me heen (en het was druk daar) hoorde ik alleen met met afgunst schelden met de ergste ziekte wat er bestaat over onze rode trots uit Twente.

Jullie clubnaam uitspreken wordt in Almelo gezien als hoe Rijssenaren tegen godslastering aankijken. Vandaar dat men naar alternatieven zoekt.
D'r an met de lippe Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Was gisteren in Almelo in een tankstation toto formuliertjes aan het invullen last minute, dat plonnenvolk om me heen (en het was druk daar) hoorde ik alleen met met afgunst schelden met de ergste ziekte wat er bestaat over onze rode trots uit Twente.

Jullie clubnaam uitspreken wordt in Almelo gezien als hoe Rijssenaren tegen godslastering aankijken. Vandaar dat men naar alternatieven zoekt.

Het is bijna net zo triest als dat plonnenvolk uit Rotterdam wat elke keer weer vuurwerkgeluiden maakt.
Vret Mien Gras Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Was gisteren in Almelo in een tankstation toto formuliertjes aan het invullen last minute, dat plonnenvolk om me heen (en het was druk daar) hoorde ik alleen met met afgunst schelden met de ergste ziekte wat er bestaat over onze rode trots uit Twente.

Jullie clubnaam uitspreken wordt in Almelo gezien als hoe Rijssenaren tegen godslastering aankijken. Vandaar dat men naar alternatieven zoekt.

Het is bijna net zo triest als dat plonnenvolk uit Rotterdam wat elke keer weer vuurwerkgeluiden maakt.

nee jullie, met je trommels! :nanana:
Vret Mien Gras Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Was gisteren in Almelo in een tankstation toto formuliertjes aan het invullen last minute, dat plonnenvolk om me heen (en het was druk daar) hoorde ik alleen met met afgunst schelden met de ergste ziekte wat er bestaat over onze rode trots uit Twente.

Jullie clubnaam uitspreken wordt in Almelo gezien als hoe Rijssenaren tegen godslastering aankijken. Vandaar dat men naar alternatieven zoekt.

Het is bijna net zo triest als dat plonnenvolk uit Rotterdam wat elke keer weer vuurwerkgeluiden maakt.

Gelukkig gebruiken jullie nooit de vreemdste benamingen voor ons of Ajax Wink

Maar snap best dat het elke keer maar weer een schokkende confrontatie voor jullie is. Zit je net weer naar het sprookverhaaltje van munsterpaard te luisteren, je weet wel, dat gehinnik over de regio en dat iedereen zo trots is bla bla. Je zou het bijna geloven he, maar vervolgens kom je er bv. tijdens het tanken weer achter dat fct volledig wordt uitgekotst in een van de grootste steden van de regio. Het zou voor jullie wel dusdanig confronterend zijn dat het maar gelijk naar het hokje 'triest' gaat. Je moet dingen die je niet begrijpt ook ergens plaatsen he...
D'r an met de lippe Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Was gisteren in Almelo in een tankstation toto formuliertjes aan het invullen last minute, dat plonnenvolk om me heen (en het was druk daar) hoorde ik alleen met met afgunst schelden met de ergste ziekte wat er bestaat over onze rode trots uit Twente.

Jullie clubnaam uitspreken wordt in Almelo gezien als hoe Rijssenaren tegen godslastering aankijken. Vandaar dat men naar alternatieven zoekt.

Het is bijna net zo triest als dat plonnenvolk uit Rotterdam wat elke keer weer vuurwerkgeluiden maakt.

Gelukkig gebruiken jullie nooit de vreemdste benamingen voor ons of Ajax Wink

Maar snap best dat het elke keer maar weer een schokkende confrontatie voor jullie is. Zit je net weer naar het sprookverhaaltje van munsterpaard te luisteren, je weet wel, dat gehinnik over de regio en dat iedereen zo trots is bla bla. Je zou het bijna geloven he, maar vervolgens kom je er bv. tijdens het tanken weer achter dat fct volledig wordt uitgekotst in een van de grootste steden van de regio. Het zou voor jullie wel dusdanig confronterend zijn dat het maar gelijk naar het hokje 'triest' gaat. Je moet dingen die je niet begrijpt ook ergens plaatsen he...

Hoe kun je nou zo lullig over een man praten die van een bijna failliete club een gezonde Nederlandse topclub heeft gemaakt. Ik denk dat heel Nederland om zo'n voorzitter aan het bidden is. Laten we eerlijk zijn, als jullie zo'n voorzitter zouden hebben dan waren jullie nu wellicht definitief het degradatievoetbal ontvlucht. En Almelo is inderdaad 1 van de grootste steden uit de regio, we hebben er maar drie flapdrol.
waf Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Was gisteren in Almelo in een tankstation toto formuliertjes aan het invullen last minute, dat plonnenvolk om me heen (en het was druk daar) hoorde ik alleen met met afgunst schelden met de ergste ziekte wat er bestaat over onze rode trots uit Twente.

Jullie clubnaam uitspreken wordt in Almelo gezien als hoe Rijssenaren tegen godslastering aankijken. Vandaar dat men naar alternatieven zoekt.

Het is bijna net zo triest als dat plonnenvolk uit Rotterdam wat elke keer weer vuurwerkgeluiden maakt.

nee jullie, met je trommels! :nanana:

Haha, dat is bananen met dildo's vergelijken.
Er zal maar in Rotterdam een groot gaslek zijn en er wordt een wijk weggevaagd en dan beginnen de Amsterdammers en de rest van Nederland met sissende geluiden tijdens de wedstrijden, dan wil dat plonnenvolk uit Rotterdam wel eens horen..........
Vret Mien Gras Wrote:Er zal maar in Rotterdam een groot bombardement zijn geweest en er wordt een wijk/halve stad weggevaagd en dan beginnen de Amsterdammers en de rest van Nederland met liederen tijdens de wedstrijden, dan wil dat plonnenvolk uit Rotterdam wel eens horen..........

Zoiets bestaat toch al?
Beaam.
Lekker recentelijk ook.
Vret Mien Gras Wrote:
waf Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Was gisteren in Almelo in een tankstation toto formuliertjes aan het invullen last minute, dat plonnenvolk om me heen (en het was druk daar) hoorde ik alleen met met afgunst schelden met de ergste ziekte wat er bestaat over onze rode trots uit Twente.

Jullie clubnaam uitspreken wordt in Almelo gezien als hoe Rijssenaren tegen godslastering aankijken. Vandaar dat men naar alternatieven zoekt.

Het is bijna net zo triest als dat plonnenvolk uit Rotterdam wat elke keer weer vuurwerkgeluiden maakt.

nee jullie, met je trommels! :nanana:

Haha, dat is bananen met dildo's vergelijken.
Er zal maar in Rotterdam een groot gaslek zijn en er wordt een wijk weggevaagd en dan beginnen de Amsterdammers en de rest van Nederland met sissende geluiden tijdens de wedstrijden, dan wil dat plonnenvolk uit Rotterdam wel eens horen..........

ik ken wel een wijk waar ik weinig problemen heb met een gaslek!

ik vind die vuurwerkgeluiden ook helegaar niet geestig hoor maar toch zijn we de beste supporters van het land. :nanana:
waf Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
waf Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Was gisteren in Almelo in een tankstation toto formuliertjes aan het invullen last minute, dat plonnenvolk om me heen (en het was druk daar) hoorde ik alleen met met afgunst schelden met de ergste ziekte wat er bestaat over onze rode trots uit Twente.

Jullie clubnaam uitspreken wordt in Almelo gezien als hoe Rijssenaren tegen godslastering aankijken. Vandaar dat men naar alternatieven zoekt.

Het is bijna net zo triest als dat plonnenvolk uit Rotterdam wat elke keer weer vuurwerkgeluiden maakt.

nee jullie, met je trommels! :nanana:

Haha, dat is bananen met dildo's vergelijken.
Er zal maar in Rotterdam een groot gaslek zijn en er wordt een wijk weggevaagd en dan beginnen de Amsterdammers en de rest van Nederland met sissende geluiden tijdens de wedstrijden, dan wil dat plonnenvolk uit Rotterdam wel eens horen..........

ik ken wel een wijk waar ik weinig problemen heb met een gaslek!

ik vind die vuurwerkgeluiden ook helegaar niet geestig hoor maar toch zijn we de beste supporters van het land. :nanana:

Als jullie dan nu ook nog eens trommels zouden hebben waren jullie de beste van Europa :wink:
Vret Mien Gras Wrote:Hoe kun je nou zo lullig over een man praten die van een bijna failliete club een gezonde Nederlandse topclub heeft gemaakt. Ik denk dat heel Nederland om zo'n voorzitter aan het bidden is. Laten we eerlijk zijn, als jullie zo'n voorzitter zouden hebben dan waren jullie nu wellicht definitief het degradatievoetbal ontvlucht. En Almelo is inderdaad 1 van de grootste steden uit de regio, we hebben er maar drie flapdrol.

Wat munsterpaard bij fct heeft gepresteerd is bijzonder knap, volledig mee eens. Maar ik denk niet dat hij het bij Heracles beter heeft gedaan dan Smit, die van Heracles een middenmoter in de eerste divisie een bloeiende eredivisionist heeft gemaakt met als hoogtepunt de 6e plaats met de voorlaatste begroting. Ook geen misselijke prestatie. Helaas stagneren we nu maar dat heeft er deels mee te maken dat het nieuwe stadion ook maar niet van de grond komt en onze begroting nu al 3 seizoenen aan het plafond zit. Maar nogmaals, bijzonder knap wat het bestuur van fct voor mekaar heeft gekregen. Zonder een financiële injectie als AZ toch de grote 3 ontronen en landskampioen worden, niks meer dan lof.

Maar ik heb wel degelijk een hekel aan dat nare mannetje. Die man heeft ook geen echte clubliefde Vret. Remember 2005, toen hij aan het janken was dat fct en Heracles moesten fuseren om een grote club in het oosten te creëren. Wellicht dat jullie er niet van opkeken omdat veel voorzitters van fct hem voor gingen in deze uitspraak maar als onze voorzitter zoiets zou roepen dan zou de Heracles aanhang niet eerder rusten totdat deze voorzitter met een trap onder de kont de stad werd uitgekicked. Inclusief stadionverbod voor het leven.