FTM Forum

Full Version: Heracles-Ajax
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Tjone jonge ik zie nu toch echt 2 x een penalty die niet gegeven word. Ik zie Fledderus nog op het veld staan, die overigens nog wel een schorsing krijgt denk ik.
Overigens vind ik Heracles echt wel leuk voetballen zeg...
gittermaster Wrote:Tjone jonge ik zie nu toch echt 2 x een penalty die niet gegeven word. Ik zie Fledderus nog op het veld staan, die overigens nog wel een schorsing krijgt denk ik.
Overigens vind ik Heracles echt wel leuk voetballen zeg...

Ik heb alleen de 1e helft gezien, maar vond Heracles helemaal niet goed.. Ajax was super slecht! Ooijer geeft trouwens ook iedere week een doelpuntje weg aan de tegenstander.

Ik had op voorhand echt heel veel meer verwacht van Ajax dit seizoen. Er is niets over van de onaantastbaarheid van vorig jaar.
Peter Wrote:Er is niets over van de onaantastbaarheid van vorig jaar.

Je quote de commentator en waar slaat het op? Geen kampioen worden en wel onaantasbaar zijn? :-k
Die Fledderus :eeeek: . Als er geen betere camerabeelden zijn, wordt ie wrs nog vrijgesproken ook. Idioot!
Peter Wrote:
gittermaster Wrote:Tjone jonge ik zie nu toch echt 2 x een penalty die niet gegeven word. Ik zie Fledderus nog op het veld staan, die overigens nog wel een schorsing krijgt denk ik.
Overigens vind ik Heracles echt wel leuk voetballen zeg...

Ik heb alleen de 1e helft gezien, maar vond Heracles helemaal niet goed.. Ajax was super slecht! Ooijer geeft trouwens ook iedere week een doelpuntje weg aan de tegenstander.

Ik had op voorhand echt heel veel meer verwacht van Ajax dit seizoen. Er is niets over van de onaantastbaarheid van vorig jaar.

Noem al die doelpunten eens op Peter.
Ik vond gisteren zijn enige "fout" die seizoen en nog kan je hier zeggen dat de kunstgras factor daar parten speelde. Maar ik begrijp dat je het zo graag wilt zien.
Dat Ajax slecht speelde kun je ook wijten aan Heracles, die speelde slim en goed vind ik.
Gefeliciteerd Gittermaster. Ik vond Heracles een goede wedstrijd spelen, met de thuiswedstrijden zit het dit seizoen wel weer snor. Alleen in de uitwedstrijden moet het roer drastisch om want dan is het echt huilen met de pet op. Heracles combineerde lekker tot aan de 16 maar verder liet Ajax het eigenlijk ook niet komen. Je ziet ook gewoon het verschil in kwaliteit bij elke aanval van Ajax. Neem alleen de 0-1 al, het gebeurde voor mijn neus en ik was verbijsterd dat die bal vanaf die hoek een tegentreffer betekende. Als Fledderus werkelijk geslagen heeft dan is dat erg, erg dom. Je zou denken dat hij wat heeft geleerd van zijn domme overtreding tegen fct. Bosz na afloop wel grappig maar eveneens erg dom met zijn reactie "dan had hij in ieder geval de goede te pakken".
Dank d´ran..
Ik kan t niet vaak genoeg zeggen, maar echt respect voor heracles. Kijk graag naar ze als ze thuisspelen, leuke sympathieke club.
succes...
Thanks Smile Ik vind dat Heracles met name in eigen huis ook regelmatig laat zien waarom we gewoon (dat is het ondertussen al :cheers: ) in de eredivisie thuis horen.
Overdune Wrote:
Peter Wrote:Er is niets over van de onaantastbaarheid van vorig jaar.

Je quote de commentator en waar slaat het op? Geen kampioen worden en wel onaantasbaar zijn? :-k

2e seizoenshelft was Ajax weergaloos. Ik had echt verwacht dat ze die lijn moeiteloos konden doortrekken omdat niemand is vertrokken en ze Hamdoui er nog bij hebben. Daarom valt Ajax me nu erg tegen. Maar uiteraard nog steeds 1 van de 3 titelkandidaten.
Ekslem Wrote:Die Fledderus :eeeek: . Als er geen betere camerabeelden zijn, wordt ie wrs nog vrijgesproken ook. Idioot!

welnee, het is een ajakkessied he. die naaien hun tegenstanders er over het algemeen bij.
gittermaster Wrote:Tjone jonge ik zie nu toch echt 2 x een penalty die niet gegeven word. Ik zie Fledderus nog op het veld staan, die overigens nog wel een schorsing krijgt denk ik.
Overigens vind ik Heracles echt wel leuk voetballen zeg...

ik vond het niet echt pingels. vooral sneuarez heeft de schijn gewoon tegen. vanwege zijn overdreven geprotesteer moet hij trouwens elke wedstrijd standaard geel krijgen.

het is trouwens mijn stellige overtuiging dat hamdaoui die bal gewoon voor wilde geven bij die eerste goal.
Dat Suarez de schijn tegen heeft ben ik met je eens en is zijn eigen schuld, neemt niet weg dat het volgens mij wel duidelijk een strafschop was.
In dat tweede geval krijg je weer de eeuwige wat is hands discussie, maar de bal werd duidelijk van richting veranderd. Die laatste is misschine discutabel, maar die eerste was er wel echt 1 hoor.

MBT Fledderus: Eigenlijk zou het dom zijn om als Ajax zijnde voor een schorsing van Fledderus te gaan, dat doe je natuurlijk alleen bij directe concurrenten, Heracles kan beter punten snoepen van concurrenten van Ajax, dus met Fledderus, al geloof ik dat ze de komende weken, geen PSV of Twente krijgen.
gittermaster Wrote:Dat Suarez de schijn tegen heeft ben ik met je eens en is zijn eigen schuld, neemt niet weg dat het volgens mij wel duidelijk een strafschop was.
In dat tweede geval krijg je weer de eeuwige wat is hands discussie, maar de bal werd duidelijk van richting veranderd. Die laatste is misschine discutabel, maar die eerste was er wel echt 1 hoor.

als je de herhaling ziet bij sneuarez is het wel degelijk een pingel. maar ik probeer altijd op het eerste moment te oordelen en dan ziet het er gewoon ongelukkig onhandig uit.

die tweede is idd een handsbal. mijn criterium is dat hij er wat aan moet kunnen doen. dat was imo niet zo. feit is wel dat de bal van richting werd veranderd. maar goed, ik ben er op tegen dat we straks net zoals in het hockey maar iedereen op zijn arm gaan rammen (bij hockey dan op de voeten) om vervolgens hard pingel te gaan roepen...

en wat zeik je eigenlijk. je hbet gewonnen. feyenoord overkomt dit altijd terwijl wel verliezen (twente thuis, exact dezelfde situatie..)



Quote:MBT Fledderus: Eigenlijk zou het dom zijn om als Ajax zijnde voor een schorsing van Fledderus te gaan, dat doe je natuurlijk alleen bij directe concurrenten, Heracles kan beter punten snoepen van concurrenten van Ajax, dus met Fledderus, al geloof ik dat ze de komende weken, geen PSV of Twente krijgen.

ziehier het belachelijke van het systeem. kijk even of het je uitkomt om de tegenstander te verneuken....
Quote:en wat zeik je eigenlijk. je hbet gewonnen. feyenoord overkomt dit altijd terwijl wel verliezen (twente thuis, exact dezelfde situatie..)

Ik vind dat zeiken wel meevallen, ik vond het gewoon irritant, Ajax overkomt dit namelijk ook vrij vaak, al heb jij hier een andere mening over. En toen ik dit postte stond het 1-1. :puh:
Wat betreft je criterium; tja, dat is ook wel een goed criterium maar zo lastig te beoordelen, slimme spelers kunnen het prima laten lijken alsof ze er niets aan kunnen doen, zo ook bij dit voorbeeld, erg lastig beoordelen.

Quote:ziehier het belachelijke van het systeem. kijk even of het je uitkomt om de tegenstander te verneuken....
Het is ook belachelijk, daarom moet het ook niet zo zijn dat ze een speler hierbij gaan betrekken, met die 83 camera's op het veld moet het toch prima te beoordelen zijn.
Cruijff heeft ooit gezegd dat een doorgebroken speler neerhalen, altijd rood en een penalty moet zijn, ongeacht de positie van de overtreding.
Ook zei hij dat je op een EK of WK als het op pingels aankomt iedereen moet laten nemen en als je 9 man hebt, vanwege 2 rode kaarten, dan neem je ook maar 9 pingels. Beetje offtopic, maar wel een goed punt.