FTM Forum

Full Version: Ronde 10
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
wedstrijden:

vr 5/11 Willem II VVV-Venlo 20.45
za 6/11 FC Twente Excelsior 18.45
za 6/11 SC Heerenveen Heracles Almelo 19.45
za 6/11 FC Groningen NAC Breda 19.45
za 6/11 De Graafschap NEC 20.45
zo 7/11 FC Utrecht PSV 14.30
zo 7/11 Ajax ADO Den Haag 12.30
zo 7/11 Feyenoord Roda JC Kerkrade 14.30
zo 7/11 Vitesse AZ 14.30

Mijn eerste opzet en waarschijnlijk ook meteen mijn laatste, daar ik er erg tevreden over ben.

Suarez ©[19.95M]
El Hamdaoui[19.05M]
Vleminckx[10.60M]

Janssen[17.65M]
Lasnik[7.65M]
Wijnaldum[14.70M]

Rosales[15.60M]
Landgren[5.90M]
Jong-a-Pin[9.70M]
Koning[8.35M]

Cillessen[5.75M]
de grafschaap wint van nec hoor.

en rosales krijgt uiteraard geel.

lasnic krijgt de mosterd-award.
suarez zal weer niet scoren, ham cappie maken.

graafschap gaat idd winnen.

Janssen scoort geen 2 weken op rij, Wijnaldum scoort vrijwel nooit.

Waterman,Poepon en Dost erbij

:8:
Haggie Wrote:suarez zal weer niet scoren, ham cappie maken.

graafschap gaat idd winnen
.

Janssen scoort geen 2 weken op rij, Wijnaldum scoort vrijwel nooit.

Waterman,Poepon en Dost erbij

:8:


Als je zowel de wedstrijd NEC-VIT en NAC-GRA hebt gezien moet je toch concluderen dat NEC beter is dan de GRA.
Sjaak Wrote:
Haggie Wrote:suarez zal weer niet scoren, ham cappie maken.

graafschap gaat idd winnen
.

Janssen scoort geen 2 weken op rij, Wijnaldum scoort vrijwel nooit.

Waterman,Poepon en Dost erbij

:8:


Als je zowel de wedstrijd NEC-VIT en NAC-GRA hebt gezien moet je toch concluderen dat NEC beter is dan de GRA.

misschien is nec beter dan de grafschaap, maar dat laat onverlet dat de grafschaap gaat winnen.
Haggie Wrote:Wijnaldum scoort vrijwel nooit.

vorige week 2x gescoord man!

maakt het eveneens een ontzettende mosterdkeuze.
mosterd is beter dan zout!
Het is simpel, bepaalde spelers zijn in vorm en scoren dan in de regel vaker.
Nec gat gemakkelijk winnen van Grafschaap. Nec begint de vorm een beetje te krijgen en Grafschaap is gewoon kut.
Feyenoord heeft t lek een beetje boven en Wijnaldum is by far de beste speler aldaar.

maar uuh, niemand neemt natuurlijk Reis, El Ham, Vlemminkx, Wijnaldum, Jansen of Pelle. Dat is nl zo mosterd....
gittermaster Wrote:mosterd is beter dan zout!
Het is simpel, bepaalde spelers zijn in vorm en scoren dan in de regel vaker.
Nec gat gemakkelijk winnen van Grafschaap. Nec begint de vorm een beetje te krijgen en Grafschaap is gewoon kut.
Feyenoord heeft t lek een beetje boven en Wijnaldum is by far de beste speler aldaar.

maar uuh, niemand neemt natuurlijk Reis, El Ham, Vlemminkx, Wijnaldum, Jansen of Pelle. Dat is nl zo mosterd....

pcies, mosterds zijn de creatieflozen! de lafaards!

en hamdaoui is geen moster, want hij wilde die bal gister voorgeven. dat die er per ongeluk ingaat wil niet zeggen dat dat altijd gebeurt. :razz:
Sjaak Wrote:
Haggie Wrote:suarez zal weer niet scoren, ham cappie maken.

graafschap gaat idd winnen
.

Janssen scoort geen 2 weken op rij, Wijnaldum scoort vrijwel nooit.

Waterman,Poepon en Dost erbij

:8:


Als je zowel de wedstrijd NEC-VIT en NAC-GRA hebt gezien moet je toch concluderen dat NEC beter is dan de GRA.

graafschap - az ook gezien?

graafschap uit doet altijd iets met teams :eten: :wink:
In het seizoen 2009-2010 won NEC 3 van zijn 17 uitduels, seizoen daarvoor 4 van de 17 enzovoorts.

Zulke waardeloze statistieken in uitduels overleggen al dat soort clubs. Ik zou echt nooit spelers van een club uit het rechterrijtje nemen als ze uit spelen.
Peter Wrote:In het seizoen 2009-2010 won NEC 3 van zijn 17 uitduels, seizoen daarvoor 4 van de 17 enzovoorts.

Zulke waardeloze statistieken in uitduels overleggen al dat soort clubs. Ik zou echt nooit spelers van een club uit het rechterrijtje nemen als ze uit spelen.

ja en vorig seizoen speelde de Graafschap eerste divisie en het jaar daarvoor werd het 2-2 in Doetinchem. Budgettechnisch maakt t niet veel uit of je cilissen/vleminkx neemt of Bargas/Waterman.
Het lijkt me wel dat je budgettechnisch voor 1 van deze twee moet gaan, eerstgenoemde keuze lijkt mij dan interessanter
gittermaster Wrote:
Peter Wrote:In het seizoen 2009-2010 won NEC 3 van zijn 17 uitduels, seizoen daarvoor 4 van de 17 enzovoorts.

Zulke waardeloze statistieken in uitduels overleggen al dat soort clubs. Ik zou echt nooit spelers van een club uit het rechterrijtje nemen als ze uit spelen.

ja en vorig seizoen speelde de Graafschap eerste divisie en het jaar daarvoor werd het 2-2 in Doetinchem. Budgettechnisch maakt t niet veel uit of je cilissen/vleminkx neemt of Bargas/Waterman.
Het lijkt me wel dat je budgettechnisch voor 1 van deze twee moet gaan, eerstgenoemde keuze lijkt mij dan interessanter

Mij niet want het feit dat NEC zelden een uitduel verliest betekend ook dat De Graafschap goede kans heeft om minimaal 1 punt. Gewoon een middenveldertje van De Graafschap dus, zul je nooit een bult aan vallen.
maar ook geen punen mee scoren...
Keepertje van NEC kan ik gewoon niet laten voor dat bedrag en 1 vd grafschaap en 1 van nec kan natuurlijk niet, dus denk inderdaad 2 om 2.
gittermaster Wrote:maar ook geen punen mee scoren...
Keepertje van NEC kan ik gewoon niet laten voor dat bedrag en 1 vd grafschaap en 1 van nec kan natuurlijk niet, dus denk inderdaad 2 om 2.

Keepertje van NEC = 4 punten. Ik denk 1-2 of 1-3.
Top 10 tussenstand Super Weekend;
1. Real Remon
2. Erik
3. Pokerface Dronten
4. Schuimvoeg
5. stefan van der veld
6. A.S.V. Apeldoornse Boys
7. Vreemdelingenlegioen
8. Marcel
9. Rijense NatenMaaiers
10. Bonkie United

--
Jammer dat die tussenstand niet altijd zomaar te zien is.. maar ik ga in ieder geval lekker. Big Grin
Peter Wrote:Top 10 tussenstand Super Weekend;
1. Real Remon
2. Erik
3. Pokerface Dronten
4. Schuimvoeg
5. stefan van der veld
6. A.S.V. Apeldoornse Boys
7. Vreemdelingenlegioen
8. Marcel
9. Rijense NatenMaaiers
10. Bonkie United

--
Jammer dat die tussenstand niet altijd zomaar te zien is.. maar ik ga in ieder geval lekker. Big Grin

Who are you?
No. 2.. 11e algemeen.. en 2e periode gewonnen. Big Grin Prijs alleen nog niet binnen. :cry:
Weet trouwens iemand hoe je ook alweer een adreswijziging ed. kunt doorgeven bij SD?
Peter Wrote:Weet trouwens iemand hoe je ook alweer een adreswijziging ed. kunt doorgeven bij SD?

Ik denk op de usersite, gewoon op google 'user sportdreams' intikken. Werkt dat niet dan maar mailen.
:oops: :o team niet opgeslagen :letitallout:
gittermaster Wrote:maar ook geen punen mee scoren...
Keepertje van NEC kan ik gewoon niet laten voor dat bedrag en 1 vd grafschaap en 1 van nec kan natuurlijk niet, dus denk inderdaad 2 om 2.

feli!

ik had gekozen voor assistenmaker buijs en ben dus blij dattie laatste goal van nec afgekeurd werd.

maar was dit niet hetzelfde als bij die goal van nistelrode indertijd? frankel was ergens over de achterlijn, maar ik had niet echt het idee dat die commentator dat erbij betrok.

er was trouwens ook een speler van nec over de achterlijn, dus dat maakt het nog ingewikkelder. en.... het kan ook dat die keeper voor vlemminks lag en dan was het weer wel buitenspel....

ingewikkeld, onbelangrijk, maar wel leuk. :razz:
Denk een matige ronde voor iedereen. Aanvoerders van Twente zijn ook al een mislukking deze ronde, behalve de Chadlies onder ons. Ik hoop dan maar op een walk over van Ajax met vier goals van Luis ;-).