FTM Forum

Full Version: Kwis ronde 11
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Iemand enig idee?
Sjaak Wrote:Iemand enig idee?

Wat is de vraag? (speel niet mee dus zie deze niet)
Hoeveel ploegen in de eredivisie begonnen het seizoen 2008/2009 van de Eredivisie met dezelfde trainer als het voorgaande jaar?
7 9
5 8
gittermaster Wrote:Hoeveel ploegen in de eredivisie begonnen het seizoen 2008/2009 van de Eredivisie met dezelfde trainer als het voorgaande jaar?
7 9
5 8

Weer een vraag die op 2 manieren gelezen kan worden:
1. dezelfde trainer als waar ook het vorige seizoen mee begonnen is
2. dezelfde trainer als waar het vorige seizoen mee afgesloten is

er dan nog van uitgaande dat met 'het voorgaande jaar' het voorgaande seizoen 2007/2008 bedoeld wordt en niet het jaar 2007. #-o
Bredanaar Wrote:
gittermaster Wrote:Hoeveel ploegen in de eredivisie begonnen het seizoen 2008/2009 van de Eredivisie met dezelfde trainer als het voorgaande jaar?
7 9
5 8

Weer een vraag die op 2 manieren gelezen kan worden:
1. dezelfde trainer als waar ook het vorige seizoen mee begonnen is
2. dezelfde trainer als waar het vorige seizoen mee afgesloten is
er dan nog van uitgaande dat met 'het voorgaande jaar' het voorgaande seizoen 2007/2008 bedoeld wordt en niet het jaar 2007. #-o

De 2e dus.
inderdaad, aangepast... Smile
Hoeveel ploegen in de eredivisie in het seizoen 2008/2009 behielden hun coach van het voorgaande seizoen?
oke de handmatige manier gebruikt.

ja:
Ajax, PSV, Feyenoord, Vitesse, Roda, Utrecht, Nec, Graafschap, VVV maakt 9

de rest is nee, al werden pastoor en heerkes vrij vroeg aangesteld, was dit na het seizoen (klopt ook, omdat een optie van meer dan 9 niet mogelijk is).
Iemand even een dubbel check doen?
Kom hier ook op 9 handmatig Gitter...
Ook ff handmatig....NAC???? Of stond Ernie toen nog ah roer?
Ernie?
Maaskant vertrok begin dit seizoen naar Polen...
gittermaster Wrote:Ernie?
Maaskant vertrok begin dit seizoen naar Polen...

En wat heeft dat met de kwisvraag te maken? :-(
uuuh, het is een antwoord op jouw vraag. Vorig seizoen zat hij nog bij Nac, weet niet wat je met Ernie bedoelde???
New kid on the block. Volgens onderstaande site begon de competitie met 10 nieuwe trainers aan het seizoen 2008/2009.

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/102704/eredivisie-hogere-budgetten-en-nieuwe-trainers/">http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/10 ... -trainers/</a><!-- m -->
welkom Wim,
10 is geen optie bij de antwoorden, waarschijnlijk of Pastoor of Heerkes is hierbij meegerekend...
Gitter, de vraag: hoeveel ploegen in de eredivisie in het seizoen 2008/2009 behielden hun coach van het voorgaande seizoen?
FC Update heeft het over 10 nieuwe trainers --> 8 ploegen behielden hun trainer.
je hebt gelijk... echter echt up to date = fc update niet... Smile
27 augustus 2008
:wink:
gittermaster Wrote:oke de handmatige manier gebruikt.

ja:
Ajax, PSV, Feyenoord, Vitesse, Roda, Utrecht, Nec, Graafschap, VVV maakt 9

de rest is nee, al werden pastoor en heerkes vrij vroeg aangesteld, was dit na het seizoen (klopt ook, omdat een optie van meer dan 9 niet mogelijk is).
Iemand even een dubbel check doen?

vvv speelde toen toch 1e divisie?
good point! Echter RKC heeft in Brood wel dezelfde trainer gehouden dus moet het volgens mij wel hetzelfde aantal zijn, alleen RKC ipv VVV
Aan de punten te zien was de Quiz fout Sad

Edit: idd. Hoeveel ploegen in de eredivisie in het seizoen 2008/2009 behielden hun coach van het voorgaande seizoen?", was 8.
welke van de 9 dan niet?
Ja ik heb werkelijk geen idee #-o
ga dat echt ff vragen via de mail....
Heb ik ook al gedaan, maar nog geen antwoord gekregen...
Niet dat ik overdreven geboeid ben door dit issue, maar Huub Stevens was toch de nieuwe trainer van PSV aan het begin van dit seizoen? Ik zie PSV wel in jouw rijtje 'ja' staan. Stevens nam de boel over van Vergoossen, de tussenpaus.
wak... het gaat idd om 1 seizoen eerder... :roll:
Ik ging ervanuit dit seizoen en voorgaand seizoen.
Niemand dit eerder opgevallen?
hmmz!
Ajax kreeg in Jol een nieuwe trainer(was van Basten)

Een ongekend hoog aantal van tien Eredivisieclubs begint het nieuwe seizoen met een andere hoofdtrainer. Opvallend is dat de beste zes ploegen van de vorige reguliere competitie van coach wisselden. PSV (Huub Stevens), Ajax (Marco van Basten), NAC (Robert Maaskant), FC Twente (Steve McClaren), Heerenveen (Trond Sollied) en Feyenoord (Gertjan Verbeek) hebben een nieuwe technische staf.