FTM Forum

Full Version: Ronde 11
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
In deze ronde wordt het kaf van het koren gescheiden, de mannen komen boven drijven en de jongetjes verzuipen......

Er is welgeteld 1 zekerheidje als je daarvan al mag spreken en dat is PSV. Kan iemand me overtuigen inzake de andere wedstrijden?
Sjaak Wrote:In deze ronde wordt het kaf van het koren gescheiden, de mannen komen boven drijven en de jongetjes verzuipen......

Er is welgeteld 1 zekerheidje als je daarvan al mag spreken en dat is PSV. Kan iemand me overtuigen inzake de andere wedstrijden?

ado wint bij nec
grun wint bij heracles
twente wint bij nac
ajakkes wint bij az
grafschaap wint bij willem 2, maar daar hoef je er maar 1 van te nemen...
ado verliest bij nec
grun verliest bij heracles
twente verliest bij nac
ajakkes verliest bij az
grafschaap verliest bij willem 2

Zeker een interessant rondje.....
voor de mensen die een goedkope Willem II keeper hadden; let op!
Keeperswissel moet Willem II ommekeer brengen
12/11/2010 13:50

Willem II ontvangt vrijdagavond in eigen stadion De Graafschap. Bij verlies trekt de clubleiding van de nummer laatst in de Eredivisie noodscenario's uit de kast. Beleidsmatig wordt dan rekening gehouden met degradatie naar de Jupiler League. De Tilburgers zetten daarom alle zeilen bij om een nieuwe tegenslag te voorkomen.

Om het team te doordringen van het belang van het duel in eigen stadion belegde trainer Gert Heerkes een mini-trainingskamp. Een hotel in Oisterwijk diende als uitvalsbasis. Tijdens de afzondering moest de selectie het besef krijgen, dat winst tegen De Graafschap pure noodzaak is. Anders kan het team zich gaan opmaken voor een afscheid van het hoogste niveau.

Heerkes liet met een nietsontziende maatregel voelen dat het hem menens is. Na zijn dramatische optreden tegen VVV-Venlo (1-4 nederlaag), waarin hij aan twee keer pijnlijk in de fout ging, kreeg doelman Davino Verhulst (foto boven) te horen dat hij zijn plek onder de lat moest prijsgeven. Voor hem in de plaats komt Niki Mäenpää, die het seizoen begon als eerste keuze. Enkele flaters kostten de Fin toen de kop.



ik denk hiermee te gaan spelen.
Nog tips over eventuele geblesseerden/geschorsten?

Dzsudzsák © [19.15M]
Vleminckx [11.30M]
Boymans [7.15M]

Afellay [18.45M]
Schöne [11.00M]
Janssen [13.95M]
Lasnik [7.70M]

Rosales[15.80M]
Landgren [5.80M]
Ivens [10.30M]

Mikhailov [14.55M]
gittermaster Wrote:voor de mensen die een goedkope Willem II keeper hadden; let op!
Keeperswissel moet Willem II ommekeer brengen
12/11/2010 13:50

Willem II ontvangt vrijdagavond in eigen stadion De Graafschap. Bij verlies trekt de clubleiding van de nummer laatst in de Eredivisie noodscenario's uit de kast. Beleidsmatig wordt dan rekening gehouden met degradatie naar de Jupiler League. De Tilburgers zetten daarom alle zeilen bij om een nieuwe tegenslag te voorkomen.

Om het team te doordringen van het belang van het duel in eigen stadion belegde trainer Gert Heerkes een mini-trainingskamp. Een hotel in Oisterwijk diende als uitvalsbasis. Tijdens de afzondering moest de selectie het besef krijgen, dat winst tegen De Graafschap pure noodzaak is. Anders kan het team zich gaan opmaken voor een afscheid van het hoogste niveau.

Heerkes liet met een nietsontziende maatregel voelen dat het hem menens is. Na zijn dramatische optreden tegen VVV-Venlo (1-4 nederlaag), waarin hij aan twee keer pijnlijk in de fout ging, kreeg doelman Davino Verhulst (foto boven) te horen dat hij zijn plek onder de lat moest prijsgeven. Voor hem in de plaats komt Niki Mäenpää, die het seizoen begon als eerste keuze. Enkele flaters kostten de Fin toen de kop.



ik denk hiermee te gaan spelen.
Nog tips over eventuele geblesseerden/geschorsten?

Dzsudzsák © [19.15M]
Vleminckx [11.30M]
Boymans [7.15M]

Afellay [18.45M]
Schöne [11.00M]
Janssen [13.95M]
Lasnik [7.70M]

Rosales[15.80M]
Landgren [5.80M]
Ivens [10.30M]

Mikhailov [14.55M]


Geen bijzonderheden Gitter, allen fit. Ik vrees toch echter voor jouw Stilburgers en die Venlonaar.
Sjaak Wrote:In deze ronde wordt het kaf van het koren gescheiden, de mannen komen boven drijven en de jongetjes verzuipen......

Er is welgeteld 1 zekerheidje als je daarvan al mag spreken en dat is PSV. Kan iemand me overtuigen inzake de andere wedstrijden?



Ik denk dat er weinig verschillen vallen. Iedereen heeft een slechte ronde.
Ondanks 4 spelers die niet in actie kwamen voor afkeuring toch nog 36 hele punten...
Met 40 puntjes gestegen van 11 naar 6. Undecided