FTM Forum

Full Version: Willem II - De Graafschap
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Gestaakt! Extra zuur voor de managers die 2 spelers daarvan hebben.
EB Sports Wrote:Gestaakt! Extra zuur voor de managers die 2 spelers daarvan hebben.

Zoals jij?
Deze keer niet gelukkig, mits deze wedstrijd niet binnen 2 dagen wordt hervat.
Maandag uitsluitsel. Sportdreams kennende zullen er geen punten worden toegekend aan deze wedstrijd. Als deze tussentijds zal worden uitgespeeld komt deze te vervallen en telt niet mee. Luie gasten!!!
Sjaak Wrote:Maandag uitsluitsel. Sportdreams kennende zullen er geen punten worden toegekend aan deze wedstrijd. Als deze tussentijds zal worden uitgespeeld komt deze te vervallen en telt niet mee. Luie gasten!!!


•De wedstrijden Willem II - De Graafschap en Roda JC - FC Utrecht worden af of overgespeeld op woensdag 24-11. Deze wedstrijden worden niet opgenomen in Competitie Manager. De database zal daarom ook niet op woensdag maar zoals gebruikelijk sluiten op vrijdag 26-11 om 18.00.

Ok, het was duidelijk te verwachten. Maar wat is er nu makkelijker dan die wedstrijden mee te nemen in de volgende ronde. Ik ben geen database kenner maar zo lastig moet het toch allemaal niet zijn. Ik blijf erbij: LUIE GASTEN !!!!
Precies, een spel moet zo min mogelijk met geluk/ongeluk te maken hebben. Managers die 2 spelers hebben van een van deze ploegen worden gewoon gedupeerd, terwijl anderen wel met 11 spelers hebben kunnen spelen. Ik zeg: gemakszucht en onbetrokkenheid!
Auw.. Excelsior kan de willie's dit weekend als naar de JL duwen als VVV gewoon van Ajax wint. :eten: