FTM Forum

Full Version: PSV EXC
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
2-1

0-1 Bovenberg (Assist Koolwijk) :letitallout:

Koolwijk en Fernandez zijn trouwens de Bruins en Slory van dit Excelsior. Wat een dreiging!!!
Goede wedstrijd van PSV. Berg niet super, maar zeker niet slecht. Dszudszak een mindere dag, Marcelo was voor het eerst goed te noemen, net als Lens en Pieters. Ik denk dat Fred en zijn mannen met vertrouwen naar Amsterdam gaan volgende week. Hopen op een mooi afscheidscadeautje van Ibrahim.
heel erg jammer dat ooijer vandaag rood heeft gepakt, Reis had hem alle hoeken van de arena kunnen laten zien.
Peter Wrote:heel erg jammer dat ooijer vandaag rood heeft gepakt, Reis had hem alle hoeken van de arena kunnen laten zien.

Ik denk dat de Ajacieden het niet erg vinden dat Ooijer er niet bij is. Maar pas op he Petej, het is een wedstrijd op zich. PSV is vanachter ook niet sterk. Het kan zomaar 2-0 worden.
PSV wint daar ook niet
Ekslem Wrote:PSV wint daar ook niet

ik mag toch echt hopen van wel.
ik verwacht ongeveer 0-7, omdat ajax toch wel een goede keeper heeft :razz:
Sjaak Wrote:
Peter Wrote:heel erg jammer dat ooijer vandaag rood heeft gepakt, Reis had hem alle hoeken van de arena kunnen laten zien.

Ik denk dat de Ajacieden het niet erg vinden dat Ooijer er niet bij is. Maar pas op he Petej, het is een wedstrijd op zich. PSV is vanachter ook niet sterk. Het kan zomaar 2-0 worden.

Natuurlijk kan dat. Ik vind Eriksen-Lindgren-De Jong een leuk middenveld voor NAC of Groningen, maar niet voor Ajax.

Maar PSV verliest vaak genoeg uit bij NAC of Groningen, dus natuurlijk kan het zomaar 2-0 worden.

Ik ben echter wel zeer hoopvol op minimaal een punt (en dat is gezien de stand prima voor PSV, Ajax is de ploeg die moet).
juist omdat ajakkes moet, lijkt het klusje voor psvee eenvoudiger.

psvee is immers een goeie counterploeg.
Peter Wrote:heel erg jammer dat ooijer vandaag rood heeft gepakt, Reis had hem alle hoeken van de arena kunnen laten zien.

Reis is gisteren opgepakt in de Tongelreep vanwege het onder water duwen van kleine kinderen:
[Image: foto37.jpg]
Dus die speelt zondag a.s. niet.... :negerwaf:
pfffffffffff

wat een grap. ik hoop voor je dat mukkus online komt, dan is er misschien iemand die lacht.
waf Wrote:wat een grap. ik hoop voor je dat mukkus online komt, dan is er misschien iemand die lacht.

Wat heb ik hier mee te maken? Grapjes over tomatenketchupzakjes zijn overigens veel leuker, deze hierboven snap ik niet.