FTM Forum

Full Version: FEY - HEE
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Wrom krijgt Wijnaldum niet zijn 2e geel? :8:
Waarschijnlijk om dezelfde reden dat die Heerenveen speler geen geel/rood krijgt. Zn noppen stonden toch wel erg hoog in het been van Wijnaldum.
Ekslem Wrote:Wrom krijgt Wijnaldum niet zijn 2e geel? :8:

dat was een erg domme actie inderdaad. wijnaldum had echt zijn dag niet.

feyenoord de 1ste helft beter, heerenveen de tweede helft (veel) beter. 10 minuten voor tijd moest dirk plassen...... mis ik zomaar de 2-2...

bij feyenoord werd nog een goal afgekeurd (lieten ze uiteraard niet zien bij studio ajakkes). in het stadion leek het me terecht, maar ik lees veel reacties dat mensen niet weten waarom hij floot. wijnaldum had nog een pingel kunnen krijgen, maar goed, met 3 punten hadden we echt teveel gekregen.

mooi afscheid van ome fred. gelukkig geen verlies. dirk was gematigd tevreden.
Dat was idd lomp en een kaart waardig, maar dat ziet die schele lieshout niet. 'opstootje' / reacte wijnaldum wel en dat bedekt ie dan met de mantel der liefde. Is gewoon niet naleven vd regels. Ze doen maar wat dat scheidsrechterskorps. Ik vind geel voor beide bij een opstootje maar een kut regel. Toch leuk wat actie zolang het binnen de perken blijft,
Ekslem Wrote:Dat was idd lomp en een kaart waardig, maar dat ziet die schele lieshout niet. 'opstootje' / reacte wijnaldum wel en dat bedekt ie dan met de mantel der liefde. Is gewoon niet naleven vd regels. Ze doen maar wat dat scheidsrechterskorps. Ik vind geel voor beide bij een opstootje maar een kut regel. Toch leuk wat actie zolang het binnen de perken blijft,

een enorme prutsscheids is het. maar whats new...