FTM Forum

Full Version: ATP World Tour Finals
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Deelnemers:
Rafael Nadal
Roger Federer
Novak Djokovic
Robin Soderling
Andy Murray
Tomas Berdych
David Ferrer
Andy Roddick

Wedstrijdtijden:
Poulewedstrijden : zondag 21/11 tm vrijdag 26/11 15.00 uur en 21.00 uur
Halve finales : zaterdag 27.11 15.00 uur en 21.00 uur
Finale : zondag 18.30 uur

Mooie poule zou zijn Federer, Djokovic, Murray en Roddick :Big Grin
Loting van de poules is morgen vanaf 12.30 uur
Wordt er via onderstaand principe geloot Stille?

Groep Rood: Nadal of Federer, Djoko of Soderling, Murray of Berdych en Ferrer of Roddick?
Groep Blauw: De rest.

Kan me herinneren dat 't ook weleens gewoon 1, 3, 5 en 7 was.
4 potjes : 1 en 2, 3 en 4, 5 en 6, 7 en 8
1,3,5,7 zou dus kunnen

Voor mij LTM zege moet Federer zwaar loten dus doe maar Djoko (zal er weer staan), Murray en Ferrer ofzo en dan Rafa bij Soderling, Berdych en Roddick.
Het is iig totaal niet te voorspellen!
Berdych hopelijk bij Fedex :eten:

Idd moeilijk te voorspellen, veel zal afhankelijk zijn vd loting.
centre court Wrote:Wordt er via onderstaand principe geloot Stille?

Groep Rood: Nadal of Federer, Djoko of Soderling, Murray of Berdych en Ferrer of Roddick?
Groep Blauw: De rest.
Ja.
Poeh, ben benieuwd zeg. Top-3 zit gevoelsmatig erg dicht bij elkaar, dan Soderling in een soort vacuüm, vervolgens Berdych, Ferrer en Roddick, en momenteel veruit de minste Murray.
Nou, Berdych is toch wel minder dan Murray? Roddick en Beest zie ik als gelijkwaardig, hangt van de tegenstander af. En eigenlijk zie ik Federer als topfavoriet. Daarachter Djokovic, daar vlak achter Soderling en dan Nadal.
Nee, ik zie momenteel Murray als minste van deze 8, zelfs Berdych acht ik sterker. Topfavorieten zijn Nadal en Fed, dan Djoko en dan Soderling imo.
Zijn of vind je? Nadal lijkt me geen topfavoriet. Door de baan niet en hij heeft ook nog eens geen wedstrijden in de benen indoor, uberhaupt 1,5 maand niet gespeeld. Dat is voor hem nooit goed.
Er staat toch imo achteraan die zin?

Dat dat niet goed is voor hem ben ik met je eens, maar in een finale tegen Fed wint hij vrijwel altijd, en die finale zie ik hem door de matige tegenstand hoe dan ook wel halen.
Dat ligt aan de loting. Van Berdych en Ferrer moet ie wel kunnen winnen, maar als de rest een goede dag heeft, pakken ze hem allemaal. Dus als ie bij Djokovic/Soderling, Murray en Roddick in de poule komt...
is het bekend hoelaat en wie er vandaag en morgen trainen?
Poule A : Nadal, Djokovic, Berdych, Roddick
Poule B : Federer, Soderling, Murray, Ferrer

Lekkere loting voor Fedex Undecided
Prima loting voor Federer inderdaad, Nadal heeft het een stuk lastiger en zie ik ook echt niet zomaar doorgaan.
Murray zal er staan in Londen. Soderling is on fire en Ferrer schat ik hoger in dan Berdych en Roddick. Ik vind het behoorlijk lastig. h2h van Federer tegen Soderling zijn wel bizar goed maar ja
Zondag
15 uur Soderling-Murray
21 uur Federer-Ferrer

Maandag
15 uur Djokovic-Berdych
21 uur Nadal-Roddick
smijt die draw er maar in hooooor :beerbros:
Soderling-Murray en Nadal-Roddick beslissen direct wie er als 2e meegaan in de poule achter resp Federer en Djokovic.
db is open
5 man hier!
Voor diegene die echt nog moeten is het nog niet zo makkelijk. Het ideaalplaatje(Djoko, Fed, Rod en Sod/Mur) kan net niet. Je kan alleen 4 man in een team rond Fed/Djo krijgen als je er 2 uit 't rijtje Berdych, Roddick, Ferrer neemt.
Haggie Wrote:5 man hier!

Ook nog een optie maar alleen voor mensen die een weekwinst moeten forceren of echt willen gokken.
centre court Wrote:
Haggie Wrote:5 man hier!

Ook nog een optie maar alleen voor mensen die een weekwinst moeten forceren of echt willen gokken.

Ik neem Nadal, dat lijkt me logisch. Die wordt hier door vrijwel niemand gekozen.
Zou mooi zijn als ie hem wint Hag \Big Grin/
Is het btw mogelijk om de reserves ook kiesbaar te maken Mac?
voor 't geval nadal zich afmeldt =D>
Gaat gewoon op ranking toch? dus verdasco youzhny melzer monfils ofzo?
Yep
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11