FTM Forum

Full Version: Vitesse - Heracles
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Zoals een uitwedstrijd hoort te zijn; vrij vervoer. Gebeurd niet meer zovaak tegenwoordig, zelfs bij Heerenveen werden we onlangs dwars gezeten door een autocombi op te leggen. Roda-uit eveneens, kaartje omwisselen bij het Polman Stadion en dan over de snelweg knallen om maar op tijd in bloody Kerkrade te zijn. En dan ben je er, mogen spandoeken etc niet naar binnen en vervolgens de supporters ook niet meer. Voor niets verkeersboetes geriskeerd, onze jongens die voor een leeg uitvak de warming-up hebben mogen afwerken en wij die ruim een half uur tegen een hek staan aan te kijken alsof je een crimineel bent.

Maar zaterdag dan een heerlijk vooruitzicht, ruim voor de wedstrijd de nodige glazen bier naar binnen gooien in Arnhem en dan een belangrijke pot tegen de concurrent. Cheers :cheers:
D'r an met de lippe Wrote:zelfs bij Heerenveen werden we onlangs dwars gezeten door een autocombi op te leggen.

3 seizoenen geleden schijnt er een vechtpartijtje te zijn geweest tussen Heracles- en Heerenveensupporters. Na de wedstrijd, buiten het stadion. Ik begreep dat die kleine escalatie nog steeds wordt aangegrepen door de bekende driehoek in Heerenveen om Heraclessupporters een combi op te leggen.

Beleid in Heerenveen is wat dat betreft toch wazig: Feyenoord heeft vrij vervoer, terwijl Sparta vorig jaar een buscombi opgelegd kreeg. Zal tijdens Heerenveen-Sparta vast een keer een glaasje bier omgevallen zijn. Of ze verwachtten dat Jules Deelder in een spierwit pak komt ipv in het zwart????? Met Sparta heeft Heerenveen nota bene een samenwerkingsverband op het gebied van ontwikkeling van jeugdopleiding. Supportersverenigingen zijn daardoor ook min of meer 'bevriend'.

Supporters van Heerenveen zijn hier zelf ook ernstig verbaasd over. Vreemd beleid.
Mukkus Wrote:3 seizoenen geleden schijnt er een vechtpartijtje te zijn geweest tussen Heracles- en Heerenveensupporters. Na de wedstrijd, buiten het stadion. Ik begreep dat die kleine escalatie nog steeds wordt aangegrepen door de bekende driehoek in Heerenveen om Heraclessupporters een combi op te leggen.

Beleid in Heerenveen is wat dat betreft toch wazig: Feyenoord heeft vrij vervoer, terwijl Sparta vorig jaar een buscombi opgelegd kreeg. Zal tijdens Heerenveen-Sparta vast een keer een glaasje bier omgevallen zijn. Of ze verwachtten dat Jules Deelder in een spierwit pak komt ipv in het zwart????? Met Sparta heeft Heerenveen nota bene een samenwerkingsverband op het gebied van ontwikkeling van jeugdopleiding. Supportersverenigingen zijn daardoor ook min of meer 'bevriend'.

Supporters van Heerenveen zijn hier zelf ook ernstig verbaasd over. Vreemd beleid.

Inderdaad opmerkelijk. Drie jaar geleden zijn we enorm slecht behandeld bij Heerenveen. Ik loop na de wedstrijd weg bij het stadion richting de parkeerplaats voor gasten. Zit zo'n vrouwelijke politie bitch chagrijnig te doen dat ik moet doorlopen, ik zeg doe is even rustig ik loop hier gewoon in normaal tempo en het is hier geen marathon wedstrijd. Anyway, ik loop in normaal tempo door en zie verderop dat een grote groep Heerenveen supporters ons op staan te wachten. De ME vormde meteen een haag tussen hen en ons. De meeste van ons (waaronder ik) liepen gewoon door richting de auto's en slechts een paar Almeloërs vonden het leuk om te provoceren. Krijgen wij opeens die takke honden achter ons aan. Ik schrok nogal want ik was mij van geen kwaad bewust en was in gesprek met m'n vrienden en voordat ik het erg in had zat dat beest al op enkele meters van m'n kont. Achteraf terug gaan om verhaal te halen zit er niet in want dan heb je weer zo'n hond achter je aan of ze nemen je doodleuk mee. Overduidelijk is dat ze die beesten op die Friezen af hadden moeten sturen maar zij waren met veels te veel dus pakken ze ons maar. Zo werkt dat blijkbaar.
Zit een veiligheidscoördinator die overal gevaar ziet. Die is volgens mij in staat om de ME op het gehandicaptenvak af te sturen als een gehandicapte in een niesbui blijft hangen. Die vent ziet overal spoken.