FTM Forum

Full Version: Ronde 13
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
2 x NAC Breda, 2 x Roda JC, 2 x FC Utrecht, 2 x Feyenoord, 2 x AZ en 1 x FC Twente, doe je er voordeel mee.
Jij hebt NAC dit weekend niet gezien? PSV wint daar zelden tot nooit, maar toch zou ik die pot maar links laten liggen.

Twente zou ik ook niet doen nu Janssen en Douglas geschorst zijn.

Feyenoord winnen van ADO?

Utrecht wint ff op dat kunstgras van Heracles?

:-k Ik moet nog ff denken.
Quote:doe je er voordeel mee
:lol: :lol: dank u goeroe
Oftewel, het is aan jullie en dank je wel voor de tips.
EB Sports Wrote:2 x NAC Breda, 2 x Roda JC, 2 x FC Utrecht, 2 x Feyenoord, 2 x AZ en 1 x FC Twente, doe je er voordeel mee.


VVV-AJAX. Ik durf toch wel 2 Amsterdammers op te stellen hoor.

Maar ook in de Competitie Manager is het duidelijk. De afvlakking van de Nederlandse competitie is duidelijk ingezet. De 'top' PSV, Ajax, Groningen, AZ en Twente winnen niet zo makkelijk meer van de middenmoot of van het linkerrijtje.

Wederom een lastige ronde.
er is een hoop gebeurd hier tijdens mijn afwezigheid...
EB als tipgever! =D>
wat zou er met de wedstrijden van woensdag gebeuren?
Die tellen niet mee, zie game info.
Kleine Jan Wrote:wat zou er met de wedstrijden van woensdag gebeuren?


•De wedstrijden Willem II - De Graafschap en Roda JC - FC Utrecht worden af of overgespeeld op woensdag 24-11. Deze wedstrijden worden niet opgenomen in Competitie Manager. De database zal daarom ook niet op woensdag maar zoals gebruikelijk sluiten op vrijdag 26-11 om 18.00


Het zijn luie gasten. Je kan toch wel even die wedstrijdjes invoegen!!! Ronduit belachelijk.
Lastige ronde lijkt me, weinig echte zekerheidjes...
inderdaad lastig, ik denk 2 x Ajax, 2 x PSV, 2x AZ, 2x Willem II (gokje), 1 x Roda, 1 x Graafschap, 1 x Heracles ofzo