FTM Forum

Full Version: Organisatie FTM bedankt!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Hierbij wil ik de heren die de organisatie van FTM het afgelopen jaar draaiende hebben gehouden even apart bedanken. Week in week uit op tijd geweest en een bijna vlekkeloze organisatie. Deze heren hebben al aangegeven dat ze alledrie volgend jaar de organisatie ook weer op zich wil nemen en dat juich ik alleen maar toe.

Dus hierbij: Arco, Mindlight en Overdune bedankt voor de organisatie!
Graag gedaan en met name ook een speciaal bedankje aan Arco en OD die het in de voor mij drukke weken regelmatig hebben overgenomen. Klasse!
Bedankt organisatie!!!
Hier mag idd wel even bij worden stilgestaan: OD, ML en Arco bedankt! Vlekkeloos seizoen gehad dankzij de goede organisatie.
:-({|= :-({|= :-({|= :beerbros: :beerbros: :beerbros:
=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Zeker bedankt en laten we eerst en vooral Mac zelf niet vergeten!
Ad Wim Wrote:Zeker bedankt en laten we eerst en vooral Mac zelf niet vergeten!

Sluit ik me ook volledig bij aan... =D>
Bedankt alle voor de prima organisatie !!! =D> =D> =D>
Dank voor alle complimenten, maar het organisatiewerk wordt ons uiterst aangenaam gemaakt door het vernuft van Mac die zorgt dat de organisatie gestroomlijnd kan geschieden! En uiteraard mogen we daarbij het enthousiasme van de deelnemers niet vergeten! Vanaf deze plek wil ik iedereen bedanken voor de inbreng in het aflopen FTM-jaar en alle prijswinnaars feliciteren, in het bijzonder Buurs als gekroonde koning van het FTM-jaar 2010.
Mac, de spil van de organisatie Notworthy Notworthy
Bedankt Mac en de organisatie. Superjaar gedraaid. 2011 weer!
Kraai Wrote:Bedankt alle voor de prima organisatie !!! =D> =D> =D>
Bedankt mensen! =D> Graag gedaan en uiteraard in 2011 weer. Nog maar een maandje. Hakkuh
Inderdaad, bedankt voor de organisatie (incl. Mac natuurlijk). Daar valt of staat het toch mee.
Inderdaad een topjaar qua organisatie. Chapeau allen!