FTM Forum

Full Version: Ajax-PSV
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
Treesong Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Een 200% helling gaat stijl naar beneden :wink:

Jouw schrijfstijl bevindt zich ook op een hellend vlak.

Daar heb je Kees Koggel weer... :roll:

Moet jij de TTT-uitslag niet even uit gaan rekenen?
Ik moet niets, Kees Koggel...
Quote:"Lamme Lennie...

Mac, die fluit-smiley werkt niet!!

Echt wel....[Image: eusa_whistle.gif] :wink:
Treesong Wrote:Ik moet niets, Kees Koggel...

Xtragaap4de
Gerben Zonderland Wrote:
Treesong Wrote:Ik moet niets, Kees Koggel...

Xtragaap4de

<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.ballenbak.nl">http://www.ballenbak.nl</a><!-- w -->
en huppetee snel een beetje
Gerben Zonderland Wrote:
Treesong Wrote:Ik moet niets, Kees Koggel...

Xtragaap4de

Kees Koggel was ook al zo'n luie lapzwans die overdag zat te slapen... de vergelijking gaat steeds meer op :lol:
Treesong Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Treesong Wrote:Ik moet niets, Kees Koggel...

Xtragaap4de

Kees Koggel was ook al zo'n luie lapzwans die overdag zat te slapen... de vergelijking gaat steeds meer op :lol:

[Image: pvcr.jpg]
Gerben Zonderland Wrote:
Treesong Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Treesong Wrote:Ik moet niets, Kees Koggel...

Xtragaap4de

Kees Koggel was ook al zo'n luie lapzwans die overdag zat te slapen... de vergelijking gaat steeds meer op :lol:

[Image: pvcr.jpg]

Vooruit dan maar... heb ik mooi de tijd om je biografie te lezen

[Image: loser.jpg]
Treesong Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Treesong Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Treesong Wrote:Ik moet niets, Kees Koggel...

Xtragaap4de

Kees Koggel was ook al zo'n luie lapzwans die overdag zat te slapen... de vergelijking gaat steeds meer op :lol:

[Image: pvcr.jpg]

Vooruit dan maar... heb ik mooi de tijd om je biografie te lezen

[Image: loser.jpg]

[Image: head-up-ass.jpg]

Moet je er ook even een lampje bij?
:lol: :lol: :lol: :lol:
Gerben Zonderland Wrote:
Treesong Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Treesong Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Treesong Wrote:Ik moet niets, Kees Koggel...

Xtragaap4de

Kees Koggel was ook al zo'n luie lapzwans die overdag zat te slapen... de vergelijking gaat steeds meer op :lol:

[Image: pvcr.jpg]

Vooruit dan maar... heb ik mooi de tijd om je biografie te lezen

[Image: loser.jpg]

[Image: head-up-ass.jpg]

Moet je er ook even een lampje bij?

Ga nou niks verklappen... ik ben nog niet bij het hoofdstuk over je gay adventures in the Golden Arm :-#
Oeh, dat was weer een hele scherpe. Maar als ik jouw foto zo eens bekijk mogen ze voor jou in je stamkroeg ook wel een extra grote barkruk bestellen, anders zak je er overheen. Of zouden ze tegenwoordig ook 3-zitsbanken op een standaard hebben?
kiiiiinderssss, komen jullie eeeeeteeen
Gerben Zonderland Wrote:Oeh, dat was weer een hele scherpe. Maar als ik jouw foto zo eens bekijk mogen ze voor jou in je stamkroeg ook wel een extra grote barkruk bestellen, anders zak je er overheen. Of zouden ze tegenwoordig ook 3-zitsbanken op een standaard hebben?

Voor scherpe opmerkingen hebben we u toch al? Kijk nu eens naar dit verhaaltje... zeer spitsvondig :lol:
Treesong Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Oeh, dat was weer een hele scherpe. Maar als ik jouw foto zo eens bekijk mogen ze voor jou in je stamkroeg ook wel een extra grote barkruk bestellen, anders zak je er overheen. Of zouden ze tegenwoordig ook 3-zitsbanken op een standaard hebben?

Voor scherpe opmerkingen hebben we u toch al? Kijk nu eens naar dit verhaaltje... zeer spitsvondig :lol:

Ach, onderschat uzelf ook niet. En voor wat hoort wat, om er maar weer eens een klisjee tegenaan te gooien (ik pas mij aan aan het niveau).
Hoor ik hier af en toe een koe schijten?
[Image: Dsc00141_Closeup_of_Highland_Cow.jpg]
Gerben Zonderland Wrote:
Treesong Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Oeh, dat was weer een hele scherpe. Maar als ik jouw foto zo eens bekijk mogen ze voor jou in je stamkroeg ook wel een extra grote barkruk bestellen, anders zak je er overheen. Of zouden ze tegenwoordig ook 3-zitsbanken op een standaard hebben?

Voor scherpe opmerkingen hebben we u toch al? Kijk nu eens naar dit verhaaltje... zeer spitsvondig :lol:

Ach, onderschat uzelf ook niet. En voor wat hoort wat, om er maar weer eens een klisjee tegenaan te gooien (ik pas mij aan aan het niveau).

Haha, en het jijbak-level is weer bereikt... nu ja, we hoeven alleen maar naar je onderschrift te kijken voor een beeld van jouw niveau Hakkuh
Ik dacht deze: dit is een groningse koe.

[Image: calf-closeup.jpg]
Davydoff Wrote:[Image: Dsc00141_Closeup_of_Highland_Cow.jpg]

Hij heeft zijn kapsel van mij afgekeken.....
Alex heeft Klaas nog steeds in zijn achterzak
Pages: 1 2 3 4