FTM Forum

Full Version: Gro-Vit
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Er is grote twijfel of de wedstrijd vanavond door zal gaan. Hopelijk is dit bekend voor het sluiten van de database.
Update: als het weer niet veranderd gaat de wedstrijd door. De beslissing valt vanavond voorafgaand aan het duel wat om 20:45 zal starten.
Gaat wel goed komen denk ik. 2x verdediger Groningen. wordt 2-0.
Haggie Wrote:Gaat wel goed komen denk ik. 2x verdediger Groningen. wordt 2-0.


Ok, ik hoop het voor je (2x). Ik vind Vitesse een redelijke ploeg, zeker aanvallend. En Groningen is de laatste tijd nou niet echt in goeden doen. Ik laat deze wedstrijd links liggen.
Sjaak Wrote:
Haggie Wrote:Gaat wel goed komen denk ik. 2x verdediger Groningen. wordt 2-0.


Ok, ik hoop het voor je (2x). Ik vind Vitesse een redelijke ploeg, zeker aanvallend. En Groningen is de laatste tijd nou niet echt in goeden doen. Ik laat deze wedstrijd links liggen.

Heb Vitesse tegen Graafschap gezien, totaal niet onder de indruk. Meeste spelers zijn mooi weer voetballers en laat het dat nu net niet zijn!
Granqvist © en Ivens hier!
Haggie Wrote:
Sjaak Wrote:
Haggie Wrote:Gaat wel goed komen denk ik. 2x verdediger Groningen. wordt 2-0.


Ok, ik hoop het voor je (2x). Ik vind Vitesse een redelijke ploeg, zeker aanvallend. En Groningen is de laatste tijd nou niet echt in goeden doen. Ik laat deze wedstrijd links liggen.

Heb Vitesse tegen Graafschap gezien, totaal niet onder de indruk. Meeste spelers zijn mooi weer voetballers en laat het dat nu net niet zijn!
Granqvist © en Ivens hier!

Je had me al eerder overtuigd. Granqvist © en Andersson hier.
Sjaak Wrote:
Haggie Wrote:
Sjaak Wrote:
Haggie Wrote:Gaat wel goed komen denk ik. 2x verdediger Groningen. wordt 2-0.


Ok, ik hoop het voor je (2x). Ik vind Vitesse een redelijke ploeg, zeker aanvallend. En Groningen is de laatste tijd nou niet echt in goeden doen. Ik laat deze wedstrijd links liggen.

Heb Vitesse tegen Graafschap gezien, totaal niet onder de indruk. Meeste spelers zijn mooi weer voetballers en laat het dat nu net niet zijn!
Granqvist © en Ivens hier!

Je had me al eerder overtuigd. Granqvist © en Andersson hier.

=D>
IT GIET OAN !!! Of moet ik dan bij Heerenveen zijn.
Hup Granqie!
Haggie Wrote:Hup Granqie!

Gefeliciteerd.
Volgens mij issie niet zoveel gekozen omdat het zo'n dure ronde is. \Big Grin/
Heb hem wel, maar niet als cappie Sad
En de tegen goal.. 3-1.. Wel een aardige goal zeg..
Snap niet dat Ferrer telkens de voorkeur aan Pluim geeft in de spits. Als er een echte afmaker rondloopt bij Fietstas dan is het die Pedersen wel.
Pluim is ook niet een echte spits. Die jongen komt veel beter tot zijn recht er net achter...
Klasse Granqvist, Sjaakie ook nog met Anderson =D>