FTM Forum

Full Version: Twe - Gra
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Chadli - Janko - De Jong

Janssen

Brama Landzaat

? Douglas Wisgerhof Rosales

Mihaylov


Enige twijfelgevalletje is de linksback. MPH kennende pakt ie gewoon Leugers.
FC Twente speelt op dit moment op 't randje van blessures en overbelasting. Dat gaat een hele matige pot worden. Graafschap speelt leuk de laatste wedstrijden en zal gaan scoren. FC Twente uiteraard ook 2x.

Denk dat Luukie ze beide maakt en uiteraard respect zal tonen door niet te juichen!
Haggie Wrote:FC Twente speelt op dit moment op 't randje van blessures en overbelasting. Dat gaat een hele matige pot worden. Graafschap speelt leuk de laatste wedstrijden en zal gaan scoren. FC Twente uiteraard ook 2x.

Denk dat Luukie ze beide maakt en uiteraard respect zal tonen door niet te juichen!


Je kan ook te veel willen. De Graafschap is een strontteam, zeker zonder Nalbantoglu zijn ze verdedigend slecht. Ik denk 4 of 5 doelpunten voor Twente (minimaal 3 keer Janko) en 0 of hoogstens 1 goal voor De Graafschap.
Sjaak Wrote:
Haggie Wrote:FC Twente speelt op dit moment op 't randje van blessures en overbelasting. Dat gaat een hele matige pot worden. Graafschap speelt leuk de laatste wedstrijden en zal gaan scoren. FC Twente uiteraard ook 2x.

Denk dat Luukie ze beide maakt en uiteraard respect zal tonen door niet te juichen!


Je kan ook te veel willen. De Graafschap is een strontteam, zeker zonder Nalbantoglu zijn ze verdedigend slecht. Ik denk 4 of 5 doelpunten voor Twente (minimaal 3 keer Janko) en 0 of hoogstens 1 goal voor De Graafschap.

Je hebt ze duidelijk niet zien spelen om zo'n bewoording eruit te gooien. Ik zeg je dat Twente alleen even 3pnt wil binnenhalen, zal geen 4 a 5-1 worden. En Janko, als je het over een strontspeler hebt.... cry
Janko valt tot op heden tegen, maar je ziet (zeker de laatste wedstrijden) dat hij een goaltjesdief is. Het is voor Janko een groot voordeel dat Ruiz niet meedoet. Nu krijgt hij sowieso aanvoer van Chadli maar ook van de onzelfzuchtige De Jong op rechts. Ruiz gaat vaak voor zijn eigen actie. Een beetje hetzelfde probleem als de spits van het NL elftal met van Persie en Robben op de flanken, er komt nooit een voorzet. Nu ook Janssen en Douglas terug zijn voorzie ik echt een makkelijke overwinning voor Twente.
Als de wedstrijd doorgaat, hopen we.
Sjaak Wrote:
Haggie Wrote:FC Twente speelt op dit moment op 't randje van blessures en overbelasting. Dat gaat een hele matige pot worden. Graafschap speelt leuk de laatste wedstrijden en zal gaan scoren. FC Twente uiteraard ook 2x.

Denk dat Luukie ze beide maakt en uiteraard respect zal tonen door niet te juichen!


Je kan ook te veel willen. De Graafschap is een strontteam, zeker zonder Nalbantoglu zijn ze verdedigend slecht. Ik denk 4 of 5 doelpunten voor Twente (minimaal 3 keer Janko) en 0 of hoogstens 1 goal voor De Graafschap.

Alleen net niet gescoord, tsja.. Janko niet gezien!
Haggie Wrote:
Sjaak Wrote:
Haggie Wrote:FC Twente speelt op dit moment op 't randje van blessures en overbelasting. Dat gaat een hele matige pot worden. Graafschap speelt leuk de laatste wedstrijden en zal gaan scoren. FC Twente uiteraard ook 2x.

Denk dat Luukie ze beide maakt en uiteraard respect zal tonen door niet te juichen!


Je kan ook te veel willen. De Graafschap is een strontteam, zeker zonder Nalbantoglu zijn ze verdedigend slecht. Ik denk 4 of 5 doelpunten voor Twente (minimaal 3 keer Janko) en 0 of hoogstens 1 goal voor De Graafschap.

Alleen net niet gescoord, tsja.. Janko niet gezien!

Vrees dat ik je gelijk moet geven.