FTM Forum

Full Version: GRA-PSV
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Verbolgen zijn over een fluitconcert omdat je opzichtig loopt te kloten en dan een week later binnen 35 min je tweede geel pakken wegens mekkeren. Lekker bezig. =D> #-o
Overdune Wrote:Verbolgen zijn over een fluitconcert omdat je opzichtig loopt te kloten en dan een week later binnen 35 min je tweede geel pakken wegens mekkeren. Lekker bezig. =D> #-o

en dan nog zeggen dat hij genaaid is. gewoon je bek houden.
Net als de meegereisde PSV-supporters, die Engelaar minutenlang positief toezongen, heb ik gisteren op Engelaar zitten letten. Kan niet anders dan concluderen dat het relaas van Nijhuis echt nergens opgebasseerd is.
Waarschuwingen aan Engelaar heeft hij tijdens de wedstrijd niet (zichtbaar) gegeven en duidelijk uit de commentaren van beide heren achteraf werd ook dat er geen groffe taal gebruikt is. Wat ook boekdelen spreekt is het gezicht van Bouma bij het geven van de tweede kaart aan Engelaar. Als je dan als scheidsrechter bijdehand genoeg bent om Frankel na een gele kaart en duidelijke gebaren richting arbitrage een waarschuwing te geven, dan moet je dat aan de andere kant ook doen en niet met twee maten meten.

Laat onverlet dat Engelaar wel beter moet weten, Purreltje van mij geen rood hoefde te hebben, ik Nijhuis een prima Scheidsrechter vind en zijn Tukkerschap niet in deze discussie wil betrekken.


Over de wedstrijd van PSV-kant: de matheid van de laatste maand is niet weg te slaan uit het elftal. Afellay weet sinds het rondkomen van zijn transfer niet meer hoe je meeverdedigen spelt, Dzsudzsak doet ook lekker waar hij zin in heeft, Toivonen heeft de grootse vorm niet, Reis houdt niet van de winter, Bouma heeft problemen met de vele wedstrijden achtereen en is niet fit & Maza zit met het hoofd in Mexico.
Ik ben blij dat Manolev terug is, niet omdat hij goed kan voetballen maar wel omdat hij de broodnodige inzet brengt. Ook Hutchinson staat goed en met veel inzet te ballen; verder is nieuw elan nodig.... Rutten kennende zal de eerste maand na de winterstop weer prima zijn; maar ik blijf erbij dat FC Twente dit jaar weer de titel gaat pakken.
Die terugspeelbal van Maza Undecided , hij deed 't nog net niet met de hak :razz:

Engelaar moet gewoon niet zo zeuren. Ik vind het wel goed dat scheidsrechter kaarten geven voor commentaar op de leiding. Lekker belangrijk of er grove taal wordt gebruikt, dat zou sowieso al een kaart moeten zijn. Net zoals herhaaldelijk klagen. Ga eerst maar eens voetballen voor het geld. Puke

Graafschap draait een prima seizoen, jammer dat ze niet wat meer lef toonden gister.
De scheidsrechters zijn gewoon al weken aangeschoten wild en doen daardoor allemaal de gekste dingen. Maar al fluit de scheids continu opzettelijk tegen PSV (wat natuurlijk niet zo was), dan nog moet de De Graafschap-uit op je sloffen winnen als je je gewoon alleen om je eigen spel druk maakt en verder niet zeurt. Oliedom dat gezeik. Kost je 2 punten en je helpt Ajax eigenhandig weer mee in het zadel.

Wat de titelrace betreft: Ruiz en Janssen mogelijk weg in de winter, dan valt Twente ook uiteen. Ben benieuwd wat De Boer bij Ajax kan neerzetten.
Twente gaat gewoon verliezen, wat een gemiste kans weer om verder uit te lopen.
'Arbiter Nijhuis moraalridder'
DOETINCHEM -
Oud-toparbiter Mario van der Ende zag de rode kaart van PSV'er Orlando Engelaar, vanwege herhaaldelijk commentaar op arbiter Bas Nijhuis, allemaal ’met verbazing aan’.

Bas Nijhuis "Dit zijn toch geen redenen om iemand uit het veld te sturen? Ik zeg wel eens: als scheidsrechter moet je goeie ogen hebben maar slechte oren. Je moet in een wedstrijd toch kunnen discussiëren? Ik heb een beetje het idee dat Nijhuis de nieuwe moraalridder wil uithangen", aldus Van der Ender.

"Geef dan tenminste aan wát Engelaar heeft gezegd. Wat-ie aan het doen was? Ha, John de Wolf en Jan Wouters begonnen vóór de wedstrijd al te vragen wat ik kwam doen. Als ik zo had gefloten als Nijhuis, had dat soort jongens alleen aan de wedstrijd kunnen beginnen met een nietje door hun lippen.”
--
:razz:
wat een gelul toch allemaal. ste l nou dat het waar is dat engelaal doorlopend loopt te mekkeren, dan kan hij daar gewoon een kaart voor geven.

keje molenaar gister ook al bij ajakkes tv op de publieke omroep, het gaat er om wat hij zei. kolder. je moet gewoon je smoel houden tegen de scheids. en ik ben het er zeker mee eens dat elke scheids dat dan moet doen, maar dat is een andere discussie.

als andere psveejers mekkeren en engelaar is de bekende druppel, dan is geel uiteraard ook niet terecht, maar wat dat betreft moeten we nijhuis nu eenmaal geloven totdat het tegendeel is bewezen.

wel opvallend dat hij uit tukkerland komt. en die scheids bij heerenveen heeft zeker een scc ajakkes?
Het gaat niet eens zozeer om die gele prent op zich. Als je die geeft kan dat, maar ben je wel pietluttig aan het fluiten jegens PSV. Dan moet je vervolgens wel zo onpartijdig zijn om ook jegens De Graafschap pietluttig te gaan fluiten en Frankel gewoon zn 2e geel geven even later. Die overtreding van hem was gewoon geel, maar hij werd gespaard omdat hij al een prent had. Dan had hij Engelaar ook moeten sparen.
waf Wrote:wel opvallend dat hij uit tukkerland komt. en die scheids bij heerenveen heeft zeker een scc ajakkes?

En Blom zal Aja-Fey wel weer fluiten? :p
Peter Wrote:
waf Wrote:wel opvallend dat hij uit tukkerland komt. en die scheids bij heerenveen heeft zeker een scc ajakkes?

En Blom zal Aja-Fey wel weer fluiten? :p

Al fluit Gerard Cox, die pot winnen we gewoon met een nulletje of vier.
:lol: :lol:
waf Wrote:wel opvallend dat hij uit tukkerland komt. en die scheids bij heerenveen heeft zeker een scc ajakkes?

Ik heb in de wedstrijd Heerenveen-Twente niet kunnen ontdekken dat Twente benadeeld werd......