FTM Forum

Full Version: Ronde 17
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Toch een lastigere ronde dan het op het eerste gezicht lijkt...

vr 17/12 FC Twente Heracles Almelo 20.45
za 18/12 NAC Breda Vitesse 19.45
za 18/12 Excelsior FC Groningen 19.45
za 18/12 ADO Den Haag Willem II 20.45
za 18/12 SC Heerenveen De Graafschap 18.45
zo 19/12 Ajax Feyenoord 12.30
zo 19/12 PSV Roda JC Kerkrade 14.30
zo 19/12 AZ NEC 14.30
zo 19/12 VVV-Venlo FC Utrecht 14.30

Ik denk dat ik PSV een rondje passeer, qua budget sowieso, maar ben ook niet overtuigd dat ze (makkelijk) zullen winnen...
Ik ga voor 2 x Ajax, 2 x Twente, 2 X ADO (+ cap), 2 X Heerenveen, 1 x AZ, 1 x Excelsior, 1 X NAC
gittermaster Wrote:Toch een lastigere ronde dan het op het eerste ronde lijkt...

vr 17/12 FC Twente Heracles Almelo 20.45
za 18/12 NAC Breda Vitesse 19.45
za 18/12 Excelsior FC Groningen 19.45
za 18/12 ADO Den Haag Willem II 20.45
za 18/12 SC Heerenveen De Graafschap 18.45
zo 19/12 Ajax Feyenoord 12.30
zo 19/12 PSV Roda JC Kerkrade 14.30
zo 19/12 AZ NEC 14.30
zo 19/12 VVV-Venlo FC Utrecht 14.30

Ik denk dat ik PSV een rondje passeer, qua budget sowieso, maar ben ook niet overtuigd dat ze (makkelijk) zullen winnen...
Ik ga voor 2 x Ajax, 2 x Twente, 2 X ADO (+ cap), 2 X Heerenveen, 1 x AZ, 1 x Excelsior, 1 X NAC


Mooi rijtje, ik ruil alleen die ene nultiener in voor een Naccer of een Groninger.
dat wordt qua budget pittig, hoewel een NAccer wel zou kunnen, alleen heb je nou niet echt spelers waarvan je zegt; Ja die wil ik er per se in hebben.

Eerste opzet:


Sulejmani[16.55M] lijkt in vorm
Boelykin © [11.10M] logiesj
Assaidi [12.90M] mosterd
Janssen [18.40M] twijfel
Chadli [15.65M] logiesj
Koolwijk [6.65M] budgettechnisch logisch
Penders [12.40M] twijfeltje
Vertonghen [19.00M] logiesj
Klavan [14.95M] logiesj (als ie beter is)
Jong-a-Pin [10.45M] lekker goedkoop
Coutinho [7.25M] lekker goedkoop

Wellicht nog een middenvelder ruilen voor de keeper van ADO en extra ADO-er op middenveld...
gittermaster Wrote:Assaidi [12.90M] mosterd

Speelt wél tegen zijn oude club....
Assaidi moet je inderdaad juist niet nemen Gitter, dat heb je goed gezien. :razz: Chadli smaakt ook naar mosterd, maar die heeft als verzachtende omstandigheid dat hij als middenvelder in CM staat, dat kan dus wel.

Ik stel gewoon 2x PSV op als dat budgettair past.. goede herinneringen aan het laatste bezoekje van Wielaert. Icon_twisted

Zal verder een rondje worden met veel dezelfde spelers.. iedereen Elm, De Jong, Chadli als middenveld, iedereen Bulykin. Verder natuurlijk veel Douglassen, Verthongens, Reisjes en Marcelo's. Verdedigers van ADO en Heerenveen, een opvullertje van Excelsior (Koolwijk of Fernandez) en klaar is iedereen. Saaaaaie ronde!
Vroeger kon je vertrouwen op een thuiswedstrijd van PSV........ik laat die gloeilampjes links liggen. Junker... Janssen.....Djoum......Hadouir......Delorge.....ik denk dat Fredje met 9 verdedigers gaat spelen!!! Dat maakt het natuurlijk wel weer interessant.
Budget: 0.00 (151.80M) Hakkuh

Uiteraard toch maar ff geen PSV.
Beerens is ziek
Deze week wordt het voor mij de week van de gewaagde gok. Hier is mijn team, nu maar hopen op de hoogste weekscore:

4.60M / 145.45M

Ten Rouwelaar
Kashia
Douglas©
Penders
Granqvist
Grindheim
Andersson
Elm
De Jong
Kubik
Boelykin

Heb speciaal gegokt op de 0-0 tussen NAC Breda - Vitesse en dat het een voetballoze zondag wordt met afgelastingen door het slechte voetbalweer.
EB Sports Wrote:Deze week wordt het voor mij de week van de gewaagde gok. Hier is mijn team, nu maar hopen op de hoogste weekscore:

4.60M / 145.45M

Ten Rouwelaar
Kashia
Douglas©
Penders
Granqvist
Grindheim
Andersson
Elm
De Jong
Kubik
Boelykin

Heb speciaal gegokt op de 0-0 tussen NAC Breda - Vitesse en dat het een voetballoze zondag wordt met afgelastingen door het slechte voetbalweer.

Douglas en de Jong sowieso 0 punkte!
douglas als captain.. aiai... :lol:
Dan maar allemaal afgelasten.
:lol:

Ps. als je Kashia en Penders opstelt weet je al zeker dat je geen weekwinnaar wordt. Waarom niet 2x NAC dan? Levert bij 0-0 evenveel op en bij 1-0 zit je nog veel beter!
Ik ging er vanuit dat alle wedstrijden op zondag afgelast worden. Heb op internet gelezen over het voetbalweer in het weekend en blijkt dat er a.s. zondag slecht voetbalweer wordt. Misschien gaat de wedstrijd tussen Ajax en Feyenoord in eerste instantie door, maar voor hoe lang?
EB Sports Wrote:Ik ging er vanuit dat alle wedstrijden op zondag afgelast worden. Heb op internet gelezen over het voetbalweer in het weekend en blijkt dat er a.s. zondag slecht voetbalweer wordt. Misschien gaat de wedstrijd tussen Ajax en Feyenoord in eerste instantie door, maar voor hoe lang?

Klopt ook, ik denk dat het niet bij deze wedstrijd alleen zal blijven.
Voor de geinteresseerden: In Heerenveen is vandaag maar zo'n 2 centimeter gevallen in het begin van de avond. Weeralarm? De zon scheen vanmiddag!
Verwacht geen grote problemen voor de wedstrijd tegen de Graafschap.
Mukkus Wrote:Voor de geinteresseerden: In Heerenveen is vandaag maar zo'n 2 centimeter gevallen in het begin van de avond. Weeralarm? De zon scheen vanmiddag!
Verwacht geen grote problemen voor de wedstrijd tegen de Graafschap.

ik zeg 1-1
Haggie Wrote:
Mukkus Wrote:Voor de geinteresseerden: In Heerenveen is vandaag maar zo'n 2 centimeter gevallen in het begin van de avond. Weeralarm? De zon scheen vanmiddag!
Verwacht geen grote problemen voor de wedstrijd tegen de Graafschap.

ik zeg 1-1

ohhh? bij de TTT zeg je 1-0, dus wat is het nou?
Sjaak Wrote:
EB Sports Wrote:Ik ging er vanuit dat alle wedstrijden op zondag afgelast worden. Heb op internet gelezen over het voetbalweer in het weekend en blijkt dat er a.s. zondag slecht voetbalweer wordt. Misschien gaat de wedstrijd tussen Ajax en Feyenoord in eerste instantie door, maar voor hoe lang?

Klopt ook, ik denk dat het niet bij deze wedstrijd alleen zal blijven.

Ik bedoel dat er tijdens die wedstrijd misschien gestaakt zal worden door te slecht weer.
Alle duels in de eredivisie gaan door
Uitgegeven: 18 december 2010 13:29
Laatst gewijzigd: 18 december 2010 13:29

AMSTERDAM - De eredivisiewedstrijden van zaterdagavond gaan ondanks de winterse omstandigheden gewoon door. Dat heeft de KNVB laten weten.

© ANPVrijdagavond werd FC Twente-Heracles Almelo nog wel afgelast, maar dat had meer te maken met de chaos op de Nederlandse wegen. Daardoor was het voor supporters haast onmogelijk om het stadion in Enschede te bereiken.

Zaterdag worden in de eredivisie de wedstrijden sc Heerenveen-De Graafschap, NAC Breda-Vitesse, Excelsior-FC Groningen en ADO Den Haag-Willem II gespeeld.

"Geen van de clubs heeft vanmorgen een veldkeuring aangevraagd", meldt een woordvoerster. "Dat betekent dat alle velden speelklaar zijn. Als er geen gekke dingen gebeuren, gaat alles dus gewoon door."

Ook de wedstrijden van zondag staan vooralsnog gewoon op de rol. Alleen als er zaterdagnacht veel sneeuw valt, kunnen deze duels nog in het gedrang komen. Na dit weekeinde begint in Nederland de winterstop.
Ze moeten altijd mij hebben. Dat wordt zakken uit de top 750! @#@$$#@#@#
Dit was voor mij een rampjaar. Het kan volgend jaar alleen maar BETER gaan.
EB Sports Wrote:Dit was voor mij een rampjaar. Het kan volgend jaar alleen maar BETER gaan.


Top 750 sta je toch? Daar doe ik het zeker voor. Ik slinger rond de 1300.
Je hebt me zo ingehaald.
Morgen valt er toch geen eer te halen. De wedstrijden op zondag zullen waarschijnlijk toch wel doorgaan. Wat een kutronde.
EB, dat heeft toch bijna iedereeen?

Twente afgelast : nog 9 spelers over.
NAC/GRO gelijk spel, zonder noemenswaardige doelpuntenmakers: nog 6 of 7 spelers over.
ADO inmiddels 2-1, dus doelpunt tegen, zonder noemenswaardige doelpuntenmakers: nog 4 of 5 spelers over.
Heerenveen de 0, doelpunt van Elm, assist Assaidi, voor de gloryhunters Narsingh: aardige score, nog 2 of 3 spelers over.
Morgen te gaan: AZ en/of Ajax

Wie o wie zal er nu een wereldscore hebben????

NIEMAND !!!!!!
Ajax - Feyenoord afgelast
De klassieker tussen Ajax en Feyenoord in de Amsterdam ArenA gaat niet door. De KNVB en de gemeente Amsterdam hebben vanwege de weersomstandigheden besloten het duel af te gelasten.


Het duel zou beginnen om 12:30 uur maar de zware sneeuwval van de afgelopen avond en nacht gooit roet in het eten. Door de omstandigheden zouden er voor de bezoekers onveilige situaties kunnen ontstaan op weg naar het stadion.

De KNVB heeft volgens RTV Rijnmond als nieuwe speeldatum 18 of 19 januari voorgesteld. De clubs moeten nog overleg voeren over de voornoemde data.
Zoals het er nu naar uitziet gaat enkel PSV - Roda nog door
Pff gok je op vertonghen als aanvoerder vanwege de afkeuringen, gaat die wedstrijd er alsnog af Sad

Psv zal er ook nog wel af gaan.. Heb ik 5 spelers in actie gehad dit weekend Smile

Drama .. Maar ja voor wie nie haha...
Ik toch nog 9 spelers in actie, maar weinig punten. Had gisteravond nog gebeden voor veel sneeuw in de nacht. Hij heeft me een keer gehoord.
Pages: 1 2