FTM Forum

Full Version: TWE-HER
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
G$%^&* klote tukkers,

Lassen ze om 18:05 de wedstrijd af. Een mooie start voor velen.....0 uit 2.
31.85M naar de klote! \Big Grin/
Haggie Wrote:31.85M naar de klote! \Big Grin/


Velen onder ons.
Nog 8 wedstrijden afgelasten en dan is iedereen weer blij.
EB Sports Wrote:Nog 8 wedstrijden afgelasten en dan is iedereen weer blij.


In 020 wordt er gespeeld. Dat lijkt me duidelijk.
Sjaak Wrote:
EB Sports Wrote:Nog 8 wedstrijden afgelasten en dan is iedereen weer blij.


In 020 wordt er gespeeld. Dat lijkt me duidelijk.

Mogelijke afgelasting Ajax - Feyenoord

De klassieker van a.s. zondag tussen Ajax en Feyenoord kan mogelijk geen doorgang vinden. Voor komend weekend worden grote hoeveelheden sneeuw verwacht in Nederland. Het dak van de Arena kan deze sneeuw echter niet aan waardoor het dak noodgedwongen open moet. Dit zou het speelveld in de Arena zelfs met veldverwarming onbespeelbaar kunnen maken.
Peter Wrote:
Sjaak Wrote:
EB Sports Wrote:Nog 8 wedstrijden afgelasten en dan is iedereen weer blij.


In 020 wordt er gespeeld. Dat lijkt me duidelijk.

Mogelijke afgelasting Ajax - Feyenoord

De klassieker van a.s. zondag tussen Ajax en Feyenoord kan mogelijk geen doorgang vinden. Voor komend weekend worden grote hoeveelheden sneeuw verwacht in Nederland. Het dak van de Arena kan deze sneeuw echter niet aan waardoor het dak noodgedwongen open moet. Dit zou het speelveld in de Arena zelfs met veldverwarming onbespeelbaar kunnen maken.


Mooi stukje Peter. Slecht gejat of slecht verzonnen. Dat was inderdaad 3 jaar geleden het geval. De maatregelen zijn reeds daar. 100% zeker dat er wordt gespeeld.
Geen gevaar van vallende sneeuw van het Arena-dak? Destijds om deze reden een keer afgelast. Maar toen dooide het, volgens mij. Dat zla nu niet het geval zijn volgens Piet P.
Mukkus Wrote:Geen gevaar van vallende sneeuw van het Arena-dak? Destijds om deze reden een keer afgelast. Maar toen dooide het, volgens mij. Dat zla nu niet het geval zijn volgens Piet P.

Tekst van Peter komt van forum uit 010. daar hopen ze natuurlijk op afgelasting want met 4-0 verlies de kerst in willen ze liever niet.

Het probeel mwaardoor ooit AZ thuis eens is afgelast is opgelost
Op het dak zitten nu van die opvangschotten zoals je ook vaak in Oostenrijk en Zwitserland ziet. Sneeuw kan dus niet meer van dak glijden.
Sjaak Wrote:
Peter Wrote:
Sjaak Wrote:
EB Sports Wrote:Nog 8 wedstrijden afgelasten en dan is iedereen weer blij.


In 020 wordt er gespeeld. Dat lijkt me duidelijk.

Mogelijke afgelasting Ajax - Feyenoord

De klassieker van a.s. zondag tussen Ajax en Feyenoord kan mogelijk geen doorgang vinden. Voor komend weekend worden grote hoeveelheden sneeuw verwacht in Nederland. Het dak van de Arena kan deze sneeuw echter niet aan waardoor het dak noodgedwongen open moet. Dit zou het speelveld in de Arena zelfs met veldverwarming onbespeelbaar kunnen maken.

Mooi stukje Peter. Slecht gejat of slecht verzonnen. Dat was inderdaad 3 jaar geleden het geval. De maatregelen zijn reeds daar. 100% zeker dat er wordt gespeeld.

En wat zeggen we dan?
Ja Sjaak, domme lul!
Ik begin steeds meer te twijfelen aan de voetbalkennis van Sjaak! Calimero
Peter Wrote:
Sjaak Wrote:
Peter Wrote:
Sjaak Wrote:
EB Sports Wrote:Nog 8 wedstrijden afgelasten en dan is iedereen weer blij.


In 020 wordt er gespeeld. Dat lijkt me duidelijk.

Mogelijke afgelasting Ajax - Feyenoord

De klassieker van a.s. zondag tussen Ajax en Feyenoord kan mogelijk geen doorgang vinden. Voor komend weekend worden grote hoeveelheden sneeuw verwacht in Nederland. Het dak van de Arena kan deze sneeuw echter niet aan waardoor het dak noodgedwongen open moet. Dit zou het speelveld in de Arena zelfs met veldverwarming onbespeelbaar kunnen maken.

Mooi stukje Peter. Slecht gejat of slecht verzonnen. Dat was inderdaad 3 jaar geleden het geval. De maatregelen zijn reeds daar. 100% zeker dat er wordt gespeeld.

En wat zeggen we dan?


3 jaar geleden was men bang voor vallend sneeuw/ijs en dat is verholpen door bepaalde schotten. Dat men tegenwoordig wedstrijden aflast omdat het gevaarlijk is voor het publiek (om er te komen) is totaal iets anders en van de laatste jaren. Persoonlijk vind ik het erg belachelijk.

Vroeger (toen de lucht nog schoon was en de sex vies) hoefde je alleen rekening te houden met veldverwarming ja/nee. Tegenwoordig valt er geen pijl meer op te trekken. Je moet ongeveer weten welke burgervader the guts heeft om een wedstrijd door te laten gaan. M.a.w.: Rotterdam, Breda ++ Amsterdam --
Quote:3 jaar geleden was men bang voor vallend sneeuw/ijs en dat is verholpen door bepaalde schotten. Dat men tegenwoordig wedstrijden aflast omdat het gevaarlijk is voor het publiek (om er te komen) is totaal iets anders en van de laatste jaren. Persoonlijk vind ik het erg belachelijk.

Vroeger (toen de lucht nog schoon was en de sex vies) hoefde je alleen rekening te houden met veldverwarming ja/nee. Tegenwoordig valt er geen pijl meer op te trekken. Je moet ongeveer weten welke burgervader the guts heeft om een wedstrijd door te laten gaan. M.a.w.: Rotterdam, Breda ++ Amsterdam --

blablablabla.... maar dit praat je nooit recht:

100% zeker dat er wordt gespeeld.
Bredanaar Wrote:
Quote:3 jaar geleden was men bang voor vallend sneeuw/ijs en dat is verholpen door bepaalde schotten. Dat men tegenwoordig wedstrijden aflast omdat het gevaarlijk is voor het publiek (om er te komen) is totaal iets anders en van de laatste jaren. Persoonlijk vind ik het erg belachelijk.

Vroeger (toen de lucht nog schoon was en de sex vies) hoefde je alleen rekening te houden met veldverwarming ja/nee. Tegenwoordig valt er geen pijl meer op te trekken. Je moet ongeveer weten welke burgervader the guts heeft om een wedstrijd door te laten gaan. M.a.w.: Rotterdam, Breda ++ Amsterdam --

blablablabla.... maar dit praat je nooit recht:

100% zeker dat er wordt gespeeld.


Affirmative
Quote:Gepubliceerd op 19 december 2010 - 09:00
Afgelopen week heeft het gesneeuwd en dan zijn er altijd van die kutjes, die het voetballen af willen gelasten. En dat alles vanwege een beetje sneeuw. Mietjes, dat zijn het. Voetballen moet je!
Nog niet overtuigd?
Gaan we toch even terug naar die mooie avond kort voor kerst in het jaar 2009. Om precies te zijn: dinsdagavond 22 december 2009. KNVB Beker. Feyenoord – AZ. Ondanks de barre omstandigheden, gladheid en een flink pak sneeuw ging deze wedstrijd gewoon door. En het werd een waanzinnige avond. Had vandaag toch ook gewoon gekend of niet dan?
De veiligheid speelde gisteren overigens geen rol voor de Groningen-supporters die ’s avonds laat nog een lange terugreis vanuit Rotterdam voor de boeg hadden? Of de Superboeren die na de wedstrijd in het barre winterweer vanuit Heerenveen huiswaarts moesten keren?
KNVB bedankt!
Feyenoord wil dat Feyenoord – AZ wordt afgelast
Volgens het Algemeen Dagblad wordt het bekerduel tussen Feyenoord en AZ afgelast als het aan de clubleiding van Feyenoord ligt afgelast. Mede uit naam van de stadion-directie wees Feyenoord de KNVB er gisteren op dat er voor bezoekers in en vooral rondom de Kuip levensgevaarlijke situaties kunnen ontstaan.
Feyenoord is echter geen partij. De bekerwedstrijd wordt georganiseerd door de KNVB en die bepaalt in deze. een woordvoerder van de KNVB liet al weten dat de clubs zondag nog overvallen werden, maar nu voldoende tijd hebben om een en ander speelklaar te maken. Los van nieuwe extreme weersomstandigheden zou de KNVB niet meer tot afgelasting over willen gaan.
(Algmeen Dagblad d.d. 22 december 2009)

voor feyenoord bezoekers geldt die regel van vandaag iig niet. 8-[
Triest dat deze wedstrijd naar 18.45 is verplaatst. Dit natuurlijk zodat de mensen met eredivisie live ook nog een groot gedeelte van Ajax - Feyenoord kunnen zien. Aan de supporters wordt weer eens niet gedacht. De vorige keer moesten wij om 18.30 bij het Polman zijn voor de eerste cluster, 2 uur en een kwartier voor de wedstrijd. Het moge duidelijk zijn dat de meeste mensen met werk 16.30 bij het Polman niet gaan redden. Nu heb ik het kunnen regelen met mijn werkgever maar het zal niet bij iedereen vanzelfsprekend zijn.

Ondanks dat dit een mission impossible is en ons humeur weer ernstig op de proef zal worden gesteld heb ik weer gruwelijk veel zin in deze wedstrijd. Almelo is onze trots en iedereen schijt op het twentse ros.
D'r an met de lippe Wrote:Dit natuurlijk zodat de mensen met eredivisie live ook nog een groot gedeelte van Ajax - Feyenoord kunnen zien.

Helemaal zelfs.

18.45 - 20.40 FC Twente-Heracles
20.45 - 22.40 Ajax-Feyenoord

Lekker. :Big Grin