FTM Forum

Full Version: Inleg voor FTM 2011
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Meeste stemmen gelden lijkt mij.
Gaan we nu voor alles zo'n poll starten?
dit is toch wel even belangrijk.
Nja, prima maar dan starten we wat mij betreft toch in week 2. Je kan zo'n poll niet de 30e starten net voor oud&nieuw en het weekend. Daarbij respecteer ik de mening van de meerderheid maar trek ik zoals eerder aangegeven mijn deelname terug als de inleg hoger wordt.
Ik heb het een paar weken geleden, op tijd, aangeslingerd. Toen was de consensus dat meer niet nodig was, dus waar deze poll nou weer goed voor is...
Precies, kwam voor mij ook op een apart moment.
Ik dacht dat er nog geen beslissing was genomen....
Als een van onze meest fanatieke spelers en ook nog organisator daardoor af zou haken, dan lijkt het me toch duidelijk.
Ik ben blij dat we het binnenkort weer over tennis kunnen hebben.
Wat doen we hier nu verder mee? Ik wilde eigenlijk begin volgende week een mail met betaalgegevens uitdoen (aangezien we hebben afgesproken dat AO de deadline voor betaling is, dan niet betaald is niet meedoen voor de prijzen). Wel zo handig als ik dan weet wat het bedrag wordt.
Gewoon tien euro.
Prima. Denk niet dat er nog veel mensen gaan stemmen al had ik liever meer willen winnen :Big Grin
Je mag altijd meer overmaken natuurlijk. Wink
Als je 20 euro overmaakt Stille kun je meespelen voor jezelf en voor Roffaboy, net zoals vorig jaar :razz:
Mooi, dan zijn we daar wel over uit. Ik zal morgen een mailtje uitsturen.
Klasse ml!
10 euro prima, niks meer aan doen.