FTM Forum

Full Version: Betaling FTM 2011
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Beste deelnemers,

Als het goed is hebben jullie allemaal (dzw tot en met Gerritsen op de huidige lijst) één of meer mails gehad met daarin de betalingsgegevens voor FTM 2010. Mocht dit nou niet het geval zijn, kijk even in de spambox en stuur mij anders een PM. Ik zal dan de betaalinstructies terugsturen. In deze draad zal ik bijhouden wie betaald heeft, zodat straks bij aanvang van de AO (deadline FTM betaling) duidelijk is wie er daadwerkelijk meespelen.

Succes dit jaar iedereen!
Betaald hebben:
1. Haggie
2. CC
3. Arco
4. Cruijff
5. Stille
6. Baltes Fussballgot
7. Tripplexxx
8. Viper-500
9. Buurs
10. RonnieV
11. Federer himself
12. AdWim
13. Overdune
14. Mindlight
15. Clashcityrocker
16. Thor rules
17. Roos
18. Kooltje =D>
19. Omyaca
20. Scholten
21. Enthoven
22. The Player
23. Tampie
24. Tennistempel
25. Andre
26. Bart W
27. Dina O
28. Eve
29. Ralfie-G
30. SuperKuuper
31. Tibo
32. Kraai
33. Woerdie
34. Michael K
35. Houten klazen
36. Gerritsen
37. Borino
38. Zberg
39. Thuis 3
40. Mitch
41. Renrew
42. Chiel-Montagne
43. Roffaboy
44. The Great Falcon
Al bijna 20 betalingen, dat gaat prima dus. Nog een paar dagen zo door en we halen misschien de 50 wel.
Kooltje!

Idd hopen dat bijna iedereen betaald. Ik ga ervan uit dat diegene die niet betalen vroeg of laat toch wel afhaken, dan kunnen ze verwijderd worden.
Na een jaar ''de kat uit de boom kijken'' nu maar is betaald!

Dat 2011 maar een Baak-jaar mag zijn!
Ben wel benieuwd naar de achtergronden cq prestaties van de nieuwe managers.
Done!
Binnen, en insgelijks!
Ik ga vanmiddag een weekend weg dus ik zorg ervoor dat ik maandag of dinsdag betaal.
23man betaald, nog 41 te gaan!
Daar zitten er pas 7 bij die nieuw op het forum zijn
Noem dat maar 'pas'.
Idd als je er 40 nieuwe bij krijgt.... dan is het idd ''pas'' ouwe zeikbak!
Je lult gewoon weer een slag in de rondte. 7 van de 23 betalende mensen als nieuwe aanwas is meer dan een kwart, dat is perfect.
ja dat zijn er 23 die betaald hebben maar er zijn 40 nieuwe aanmeldingen dus 7 is weinig
en wie zegt dat die andere 17 niet betalen adje wim :crazy:
En trouwens, ík zeik, terwijl jij zeurt over de nieuwelingen die niet betaald hebben? Undecided
roffaboy Wrote:ja dat zijn er 23 die betaald hebben maar er zijn 40 nieuwe aanmeldingen dus 7 is weinig
en wie zegt dat die andere 17 niet betalen adje wim :crazy:
Moet je nou weer je taalverkrachtende alter ego erbij halen?

En die laatste zin is aan Stille gericht, neem ik aan? Want juist als die 17 gaan betalen, is het toch helemaal mooi?
YES 23 man van de 64 betaald - wow zeg!

Ik haal helemaal niemand erbij. Wel eens gehoord van zelf initiatief?
Dat is inderdaad 'wow' als de deadline van betalen pas over 1,5 week ligt en waarschijnlijk de helft nog niet eens weet dat niet betalen, niet meedoen betekent.
Volgens mij heeft iedereen op dezelfde van inschrijving een mail gekregen mbt betaling. Maar we zullen het zien volgende week zondag. Laten we hopen dat iedereen netjes gaat betalen
ook al betalen ze niet kunnen ze nog wel op het form.
Vervuil dit topic niet zo.
Dat hoop ik ook, al hoop ik ook dat ze verwijderd worden als ze niet betalen. En jij met mij, geloof ik.
roffaboy Wrote:ook al betalen ze niet kunnen ze nog wel op het form.
Nou, wat een feest was dat de afgelopen dagen. Je bent even niet op het forum en er wordt me toch over van alles geouwehoerd...
moet jij nodig zeggen met je bull shit posten elke keer Undecided [gay]
Sjonge wat een ongelooflijk gezanik weer hier. Het is fantastisch dat we zoveel inschrijvingen hebben en dat er ook al een behoorlijk groep heeft betaald. We hebben nog 1,5 week te gaan en voorlopig blijven de betalingen gewoon nog binnenkomen. Ik zie dus niet in wat het nu voor zin heeft om hierover te gaan zitten miepen. Leuk ook voor de deelnemers die hier net een paar dagen een kijkje nemen en even wilde kijken of dit forum/spel wel bij hun past alvorens de betaling te doen....
En inderdaad Buurs, laat ze lekker een topic openen waarin geklaagd kan worden over het aantal betalende deelnemers...
Tja, dat zeg ik dus ook. Maar zeiken dat er geen nieuwe aanwas is en ze dan zo verwelkomen...
Dit gaat goed zo. =D> Ik heb er wel vertrouwen in dat er nog behoorlijk wat betalingen binnenkomen, aangezien we nog in de testweek zitten en er ook tijdens de eerste echte speelweek nog betaald kan worden. Nog een (of meerdere) reminders er achteraan en dan moeten we toch ruim boven de 40 uit kunnen komen.
Ik zal de organisatie zeker willen adviseren er nog 1 of meerdere reminder uit te sturen de komende 1,5e week. Mij maakt 't niets uit dat daar een keer extr de nadruk op wordt gelegd. Ik vergeet met zoiets ook weleens snel te betalen, als je dan zo'n reminder ziet ben je toch eerder geneigd meteen even die Rabox er bij te pakken. :8:
Nogmaals, eerste reminder gaat er hopelijk vandaag uit, tweede medio-eind volgende week.
Pages: 1 2 3