FTM Forum

Full Version: Ronde 18
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Heeft iemand een idee hoe de (dubbele) ronde 18 er uit ziet?
Volgens VI:

wo 19/1 Ajax - Feyenoord 20.45
wo 19/1 AZ - NEC 20.45
wo 19/1 VVV-Venlo - FC Utrecht 18.45
wo 19/1 FC Twente - Heracles Almelo 18.45
vr 21/1 ADO Den Haag - SC Heerenveen 20.45
za 22/1 Willem II - Vitesse 19.45
za 22/1 NEC - NAC Breda 19.45
za 22/1 Feyenoord - De Graafschap 20.45
za 22/1 Heracles Almelo - AZ 18.45
zo 23/1 Roda JC Kerkrade - Excelsior 14.30
zo 23/1 FC Utrecht - Ajax 12.30
zo 23/1 FC Groningen - FC Twente 14.30
zo 23/1 VVV-Venlo - PSV 14.30
Geen enkele club gaat 2x winnen.
Peter Wrote:Geen enkele club gaat 2x winnen.

Ik zeg Twente en Ajax wel!
Bumme Wrote:
Peter Wrote:Geen enkele club gaat 2x winnen.

Ik zeg Twente en Ajax wel!


Ik neem in ieder geval de gok wel :lol:
Ik zie AZ toch ook wel 2x winnen, eerder nog dan Ajax en Twente zelfs, die hebben met Utrecht en Groningen uit toch (op papier) moeilijkere tegenstanders dan AZ met Heracles uit.
Er is dit jaar geen top in Nederland. Er is dit seizoen totaal geen reden om te denken dat PSV, Ajax en Twente lastige uitduels gaan winnen.

Ajax heeft dit seizoen nog 0x gewonnen uit bij een club uit het linkerrijtje (krijgen bijna het hele linkerrijtje nog uit overigens), Twente maar 1x en PSV maar 2x. Zegt genoeg.

AZ is nog te vroeg om wat van te zeggen, de grote namen schijnen daar spoedig verkocht te worden en dan is t mogelijk niets meer daar.
Peter Wrote:Er is dit jaar geen top in Nederland. Er is dit seizoen totaal geen reden om te denken dat PSV, Ajax en Twente lastige uitduels gaan winnen.

Ajax heeft dit seizoen nog 0x gewonnen uit bij een club uit het linkerrijtje (krijgen bijna het hele linkerrijtje nog uit overigens), Twente maar 1x en PSV maar 2x. Zegt genoeg.

AZ is nog te vroeg om wat van te zeggen, de grote namen schijnen daar spoedig verkocht te worden en dan is t mogelijk niets meer daar.

FC Groningen??
Peter Wrote:AZ is nog te vroeg om wat van te zeggen, de grote namen schijnen daar spoedig verkocht te worden en dan is t mogelijk niets meer daar.

Sterker nog, ze zijn Swerts al kwijt!
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Er is dit jaar geen top in Nederland. Er is dit seizoen totaal geen reden om te denken dat PSV, Ajax en Twente lastige uitduels gaan winnen.

Ajax heeft dit seizoen nog 0x gewonnen uit bij een club uit het linkerrijtje (krijgen bijna het hele linkerrijtje nog uit overigens), Twente maar 1x en PSV maar 2x. Zegt genoeg.

AZ is nog te vroeg om wat van te zeggen, de grote namen schijnen daar spoedig verkocht te worden en dan is t mogelijk niets meer daar.

FC Groningen??

Speelt maar 1x.
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Er is dit jaar geen top in Nederland. Er is dit seizoen totaal geen reden om te denken dat PSV, Ajax en Twente lastige uitduels gaan winnen.

Ajax heeft dit seizoen nog 0x gewonnen uit bij een club uit het linkerrijtje (krijgen bijna het hele linkerrijtje nog uit overigens), Twente maar 1x en PSV maar 2x. Zegt genoeg.

AZ is nog te vroeg om wat van te zeggen, de grote namen schijnen daar spoedig verkocht te worden en dan is t mogelijk niets meer daar.

FC Groningen??
Dat is zeker de top, er gaat immers niets boven Groningen.
Quote:Ajax heeft dit seizoen nog 0x gewonnen uit bij een club uit het linkerrijtje (krijgen bijna het hele linkerrijtje nog uit overigens),

:lol: :lol: je geeft zelf al t antwoord op je stelling
Voorlopig staan de 4 midweekse wedstrijden niet op het programma dat vermeld staat bij CM. Eerdere inhaalwedstrijden werden ook genegeerd; ik verwacht dus een enkele ronde....
Staat bij Game Info Djabs.. Daar staat de mededeling altijd he...
Baia Dankie, Johan!
Djabs Wrote:Voorlopig staan de 4 midweekse wedstrijden niet op het programma dat vermeld staat bij CM. Eerdere inhaalwedstrijden werden ook genegeerd; ik verwacht dus een enkele ronde....

De wedstrijden staan er reeds tussen.

2 keer AZ/AJAX/TWENTE/PSV/ROD en opvullertje van VVV.
Het is niet slim als je het testteam niet promoveert naar wedstrijdteam :letitallout:
Dat is niet slim nee.

Het is jammer dat ik Luuk de Jong in de spits heb gezet ivm Janko. #-o
Haggie Wrote:Dat is niet slim nee.

Het is jammer dat ik Luuk de Jong in de spits heb gezet ivm Janko. #-o

In ieder geval heb je dan nog punten. En ik vind de keuze voor de Jong vrij rechtvaardig. Janko was immers helemaal nog niet fit.
Geen Janko, maar wel terug 1e. Dankzij die gemiste pingel dus. :8: