FTM Forum

Full Version: Sydney Auckland
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Loting Auckland : Haase-Cuevas en De Bakker-Petzschner
Ze mogen allebei ook morgen al aan de slag!
Volgens mij spelen Haase en Thiemo dinsdag pas, ze staan nog niet op de Order of play op maandag en vandaag spelen ze ook niet.

Haase speelt nog wel een dubbelfinale in Chennai.
Groot voordeel voor start FTM : er worden maandag niet veel partijen in de main draw gespeeld :Big Grin
Die Tomic heeft zich btw lekker door de quali's heen gehakt. Wildcard here we come. =D>
Yep, want hij kan nu geen qualies spelen. Die WC lijkt me duidelijk.
Gil - Nieminen 5-1. moet niet gekker worden.
Opgave Nieminen. Die wilde ik nou net in mijn team zetten..
Scheelt je weer een scheldkanonne. :8:
Baghdatis zegt af!
Mijn team staat. Lekker degelijk, lijkt zowaar een beetje Buurs-achtig. 8-[
Haggie Wrote:Scheelt je weer een scheldkanonne. :8:

dat komt vannacht of morgen wel, scheldend wakker worden en dan verder slapen of naar het werk :letitallout:
Stille Wrote:
Haggie Wrote:Scheelt je weer een scheldkanonne. :8:

dat komt vannacht of morgen wel, scheldend wakker worden en dan verder slapen of naar het werk :letitallout:

als er teveel verliezen meldt je je ziek? :wink:
Nee dat is pas tijdens de Australian Open :Big Grin Ergens eind 2e week voel ik wederom een griepje overkomen. Datzelfde griepje komt meestal ergens tijdens Monte Carlo weer terug :-$
En wij maar jaarlijks stijgende ziektekostenpremies afdragen....
Stille heeft het ook niet makkelijk. Werken en een beetje sport kijken de hele dag!
Haggie Wrote:Mijn team staat. Lekker degelijk, lijkt zowaar een beetje Buurs-achtig. 8-[

laffe hond Icon_twisted
Mijn team lijkt idd wel iets op jou avatar.
Haggie Wrote:Stille heeft het ook niet makkelijk. Werken en een beetje sport kijken de hele dag!

Sport kijken niet maar wel sport volgen. Kan helaas geen streams hier aan zetten en heb ook geen geluid maar voor de rest genoeg tijd om alles te volgen. En je krijgt er nog centen ook voor :Big Grin Zo heb ik momenteel een mooie site aanstaan met allerlei tussenstanden van oefenwedstijden. Hup VVV!
Haggie Wrote:Mijn team lijkt idd wel iets op jou avatar.

jouW
Dat gezeik over taalvoutuh
Wat is de stand bij VVV Stille? :8:
1-1 voor Sparta
2 pingels, eerst Toth voor VVV en daarna Voskamp voor Sparta

nu 1-2 De Regt

edit:
afgelopen. VVV wint dus 2-1 van sparta :wink:
Alles heej is VVV! :wink:

Mijn team is geformeerd. Ik hoop dat ik het beter ga doen als vorige week.
Sinds wanneer wordt dit forum toch vervuild met dat voetbal en darten? Daar zijn aparte fora voor.
Ach ML, ik word soms ook weleens treurig over de typfouten discussie van jullie :Big Grin
Zodra er een spellingsforum is zal ik het daar hier niet meer over hebben, oké?
Nog 5 uur en 6 min, dan gaat FTM Los en nu blijkt er nog een collega van me zich te hebben ingeschreven, oh jee
Dan komt er weer kleur in jouw leven, toch?
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10