FTM Forum

Full Version: LTM 2011 de info
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Ik heb een groot gedeelte van de tekst van Ad (van vorig jaar) overgenomen

Iedereen kiest op basis van de huidige (onderstaande) ATP-entryranglijst een vast aantal spelers en ik heb ervoor gekozen om de volgende verdeling te nemen:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.atpworldtour.com/Rankings/Singles.aspx?d=27.12.2010&c=&r=1">http://www.atpworldtour.com/Rankings/Si ... 010&c=&r=1</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.atpworldtour.com/Rankings/Singles.aspx?d=27.12.2010&c=&r=101">http://www.atpworldtour.com/Rankings/Si ... 0&c=&r=101</a><!-- m -->

- 1 uit de top 5
- 1 uit 6-10
- 2 uit 11-25
- 2 uit 26-50
- 2 uit 51-100
- 2 uit 101-oneindig

Dat is dus voor iedereen een vast team van 10 spelers, waar je het hele jaar mee speelt. Er zal 1 wisselperiode komen halverwege het jaar, dus vermoedelijk rond Wimbledon. In die periode kunnen managers 2 van hun spelers wisselen voor een speler uit de categorie waar de te wisselen speler op dat moment in staat. Dus als je speler een categorie gestegen is, is dat gunstig voor je.

De puntentelling is simpel: de punten die spelers scoren in de ATP hoofdtoernooien worden bij elkaar opgeteld en zo wordt de ranglijst opgemaakt.

Tevens zal er een factor genomen worden over de categorieën, net als vorig jaar.
top 1-5 : 1 speler (ratio x1)
top 6-10 : 1 speler (ratio x2)
top 11-25 : 2 spelers (ratio x3)
top 26-50 : 2 spelers (ratio x4)
top 51-100 : 2 spelers (ratio x5)
top 101-150 : 2 spelers (ratio x6)

Ik zal wekelijks een tussenstandje geven in een voor dit spel aangemaakt topic.

Zoals jullie zien, is het geen intensief spel in die zin dat je dus eigenlijk maar een keer per jaar je team moet maken. Het lijkt dus een beetje op de top 10-voorspelling van Mist, maar dan wel wat uitgebreider. Zo ga ik ook een apart topic maken, waarin wekelijks gejuicht kan worden voor ieders spelers die die week spelen, en waar ook rangen en standen komen.

Iedereen van het forum is uiteraard van harte welkom. De inschrijving start nu en de deadline voor inschrijven ligt op zaterdag 15 januari om 12 uur 's middags.
Teams graag per PM naar mij.

Succes met het samenstellen van de teams!
=D>
mijn team is ingestuurd!
.
Momenteel binnen :
* mac
* tennisgido
* kooltje
* cruijff
* haggie
* roffaboy
* omyaca
* centre Court
* scholten
Wat is de deadline?
We beginnen a.s. maandag met de Aus Open en de deadline is zaterdagmiddag 12.00 uur a.s.
_Tampie Wrote:Wat is de deadline?

hoezo lui? hahahaha! Dit topic bevat slechts 6 berichten en bovenaan staat het :razz:
Haggie Wrote:
_Tampie Wrote:Wat is de deadline?

hoezo lui? hahahaha! Dit topic bevat slechts 6 berichten en bovenaan staat het :razz:
:oops:
Dit heeft helaas niets met luiheid te maken. Het zware weekend eisde hier zijn tol vrees ik.
Vorig jaar telden ook de eerste toernooien al mee, omdat het lastig is die uit te sluiten met het updatescript. Hoe is dat dit jaar?
We beginnen maandag bij de aus open. Er is een nieuw script dat mede door haggie wordt samengesteld
_Tampie Wrote:
Haggie Wrote:
_Tampie Wrote:Wat is de deadline?

hoezo lui? hahahaha! Dit topic bevat slechts 6 berichten en bovenaan staat het :razz:
:oops:
Dit heeft helaas niets met luiheid te maken. Het zware weekend eisde hier zijn tol vrees ik.

Haha jij ook al?
Ik heb juist een heel relaxed weekend gehad. Tot zondagavond, toen kon ik weer aan het werk.
Ahh ok, dat klinkt beter dan het mijne dan :8:, zelden zo gesloopt aan de maandag begonnen.
Weekend in Madrid (incl. Real Madrid - Villareal) was zeer relaxed maar toch ook erg vermoeiend en niet goed voor mijn concentratievermogen op dinsdag (maandagavond 19:30 geland).
Gave wedstrijd was dat!

Vooral dat provoceren van Mourinho :Big Grin
_Tampie Wrote:Weekend in Madrid (incl. Real Madrid - Villareal) was zeer relaxed maar toch ook erg vermoeiend en niet goed voor mijn concentratievermogen op dinsdag (maandagavond 19:30 geland).

Ah nice. Wat heb je in Madrid allemaal gedaan? Ben er in het najaar een midweek geweest. Top stad!
Momenteel binnen :
* mac
* tennisgido
* kooltje
* cruijff
* haggie
* roffaboy
* omyaca
* centre Court
* scholten
* tampie
* stille
* buurs
centre court Wrote:
_Tampie Wrote:Weekend in Madrid (incl. Real Madrid - Villareal) was zeer relaxed maar toch ook erg vermoeiend en niet goed voor mijn concentratievermogen op dinsdag (maandagavond 19:30 geland).

Ah nice. Wat heb je in Madrid allemaal gedaan? Ben er in het najaar een midweek geweest. Top stad!

Was met 20 man dus voornamelijk kroegen en disco's gezien, maar toch ook de nodige cultuur in de vorm van een aantal tapastenten en een stevige wandeling. Mooie stad, goede sfeer.

Wat betreft de wedstrijd hadden we ook geluk, was lang spannend, hoog tempo en veel goals.
Madrid is inderdaad super. Nog eens met 6.000 Arsenal supporters in het uitvak en de stad de legendarische zege op Real meegemaakt.
Van mij heb je ook binnen.
Momenteel binnen :
* mac
* tennisgido
* kooltje
* cruijff
* haggie
* roffaboy
* omyaca
* centre Court
* scholten
* tampie
* stille
* buurs
* mitch
* the player
Kunnen en moeten er nog meer worden!
Yep nog 48 uur en 16 min de tijd :Big Grin
14 teams binnen. Als je nog mee wilt doen svp voor morgen 12.00 de teams naar mij PM'men
15 teams op dit moment, kom op 20 moet lukken toch!!
Ik lever het zondag in, ik neem aan dat dat oké is.
Zou erg fijn zijn als het morgen voor 12 uur kan. Haggie gaat namelijk die middag de sheet vullen met formules etc.
Ad is altijd een dag nodig om het uit te zoeken.
Momenteel binnen :
* mac
* tennisgido
* kooltje
* cruijff
* haggie
* roffaboy
* omyaca
* centre Court
* scholten
* tampie
* stille
* buurs
* mitch
* the player
* kraai
* tripplexxx
Pages: 1 2