FTM Forum

Full Version: vvv-psv
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Maak die kansen eens af zeg... :roll: Ben bang dat dit het verhaal van de 2e seizoenhelft worden.. er is geen afmaker zonder Reis. Sad
Berg vervangen door Koef is ook wel schrijnend.
Berg zat totaal niet in de wedstrijd en dan gaat de frustratie de overhand nemen bij hem. Maakt ruzie met alles en iedereen, krijgt geel en wordt gewisseld. Heb het nooit in die Berg zien zitten. Ze gaan Reis meer missen dan Affelay.
Tripplexxx Wrote:Ze gaan Reis meer missen dan Affelay.

Joh.
Peter Wrote:
Tripplexxx Wrote:Ze gaan Reis meer missen dan Affelay.

Joh.

Ow sorry, dat had de grote voetbalkenner Peter vast al eens verkondigd. Neemt u mij niet kwalijk dat ik het stelde!
Tripplexxx Wrote:
Peter Wrote:
Tripplexxx Wrote:Ze gaan Reis meer missen dan Affelay.

Joh.

Ow sorry, dat had de grote voetbalkenner Peter vast al eens verkondigd. Neemt u mij niet kwalijk dat ik het stelde!

Ik niet alleen, iedere halve blinde kan nog zie hoe belangrijk Reis was, net als Dzsudzsak omkomt in de assists en goals. Ook de productiecijfers van Afellay zijn bekend, nihil. Zijn verdedigende taken kunnen Bakkal en Hutchinson net zo goed of zelfs beter invullen. Aanvallend minder productief zijn wordt ook moeilijk voor ze. Nee, Ibi kan makkelijk gemist worden omdat hij al jaren te verdedigend gebruikt werd.