FTM Forum

Full Version: gro-twe
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
2e helft zitten kijken omdat vvv-psv niet op voetbal leek. Ik vond dit écht een hele overtuigende zege. En heeft iemand het programma van de Tukkers al gezien? Nog maar 6 potjes uit, waarvan een paar makkies. Thuis onverslaanbaar.

Ik ben vandaag echt overtuigd geraakt van Twente, die worden gewoon weer kampioen. Wat een degelijke ploeg vol klasbakken.
Peter Wrote:2e helft zitten kijken omdat vvv-psv niet op voetbal leek. Ik vond dit écht een hele overtuigende zege. En heeft iemand het programma van de Tukkers al gezien? Nog maar 6 potjes uit, waarvan een paar makkies. Thuis onverslaanbaar.

Ik ben vandaag echt overtuigd geraakt van Twente, die worden gewoon weer kampioen. Wat een degelijke ploeg vol klasbakken.

Nou, zo overtuigend was het nou ook weer niet. Kansen over en weer en pas de tweede helft, met Theo erbij, kan Twente net iets meer brengen. Die penalty was terecht, maar ook Groningen kreeg nog kansjes op de gelijkmaker.
Wedstrijd niet gezien, maar winnen in Groningen is sowieso klasse. Als ze ergens erop hadden moeten gaan was het hier geweest idd.
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:2e helft zitten kijken omdat vvv-psv niet op voetbal leek. Ik vond dit écht een hele overtuigende zege. En heeft iemand het programma van de Tukkers al gezien? Nog maar 6 potjes uit, waarvan een paar makkies. Thuis onverslaanbaar.

Ik ben vandaag echt overtuigd geraakt van Twente, die worden gewoon weer kampioen. Wat een degelijke ploeg vol klasbakken.

Nou, zo overtuigend was het nou ook weer niet. Kansen over en weer en pas de tweede helft, met Theo erbij, kan Twente net iets meer brengen. Die penalty was terecht, maar ook Groningen kreeg nog kansjes op de gelijkmaker.

Zonder je 2 beste spelers stand houden in de Euroborg, dat kan dit seizoen alleen FC Twente. Groningen in eigen huis deklasseren gaat niemand lukken.